TurtelWar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mine kjære snusvenner, JULESNUSEN er kommet: Nordströmmen Christmas Snus Portion.. Visstnok sterk aroma av gløgg http://buysnus.com/snusbrand/Nordstroemmen...us_Portion.aspx Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Måtte bare si, var innom spar butikken idag, og der fant jeg et snus kort på automatene, det stod; SkruF Orginal Løs Mens bildet, var av typen "skruf sterk løs" .. teorien om at skruf orginal løs = sterk løs i Norge, er vel ikke lenger en myte? Den myten forsvant vel etter alt snikk snakket med Tobacco Industrial (elns). Men men. Og gratulerer til dem som endelig oppdaget julesnusen : ) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har prøvd julesnusen? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Julesnus var jo helt genialt Noen som vet noe mer om den? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet om noe sted i Oslo/Akershus der det er mulig å få kjøpt julesnusen? Eller må jeg over grensa? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mine kjære snusvenner, JULESNUSEN er kommet: Nordströmmen Christmas Snus Portion.. Visstnok sterk aroma av gløgg http://buysnus.com/snusbrand/Nordstroemmen...us_Portion.aspx ÅÅÅ, takk gud. Får håpe den har høyt nikotinnivå (evt finnes i bakeform), da. Lenke til kommentar
esop Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson Den skulle jo ikke kostet mer enn en 50-lapp? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg fant i dag Tiedemanns Blå snus på Spar i dag, så den finnes! Jeg bor riktig nok i Løten men den var da her! Jeg leste på en nett side at julesnusen bare koster 15 svenske kroner og det er jo veldig billig? Endret 4. november 2008 av kellebjelle Lenke til kommentar
esop Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvordan er det med bestilling til norge i fra buysnus.com? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvordan er det med bestilling til norge i fra buysnus.com? Tror den skal være ganske grei, men kan bli komplisert viss du bestiller mer enn 5 bokser Lenke til kommentar
esop Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvordan er det med bestilling til norge i fra buysnus.com? Tror den skal være ganske grei, men kan bli komplisert viss du bestiller mer enn 5 bokser Er det ikke inntil 250g ? Det vil si 5 løs eller 10 portion? edit: er det noen med erfaring? Endret 4. november 2008 av esop Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bestiller du 20 bokser, så vil de sende fem av gangen over fire forskjellige dager De sender bare 5 av gangen til Norge Lenke til kommentar
esop Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bestiller du 20 bokser, så vil de sende fem av gangen over fire forskjellige dager De sender bare 5 av gangen til Norge Hvordan blir da med frakt og sånn? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så det blir ikke no toll og sånn? Vurderer å bestille Julesnusen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson Den skulle jo ikke kostet mer enn en 50-lapp? Nei jeg vet, men tror de på et sted jeg og kompisene mine kaller VG sjappa, og der tror jeg de tar 70 for alle bokser. Endret 4. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
mopani Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som veit om julesnusen kommer til Norge? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva syntes folket om General Orginal Porsjon? Jeg spyr nesten av smaken og lukten. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Grei den.. smaker helt greit men lukta er nok litt stram ja! Men en god snus det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg