Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bare si, var innom spar butikken idag, og der fant jeg et snus kort på automatene, det stod;

 

 

SkruF Orginal Løs

 

 

Mens bildet, var av typen "skruf sterk løs" .. :p

 

teorien om at skruf orginal løs = sterk løs i Norge, er vel ikke lenger en myte?

 

Den myten forsvant vel etter alt snikk snakket med Tobacco Industrial (elns).

 

Men men. Og gratulerer til dem som endelig oppdaget julesnusen : )

Lenke til kommentar

Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang :)

 

Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks :omg: Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson :)

Lenke til kommentar
Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang :)

 

Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks :omg: Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson :)

 

Den skulle jo ikke kostet mer enn en 50-lapp?

Lenke til kommentar
Hvordan er det med bestilling til norge i fra buysnus.com?

 

Tror den skal være ganske grei, men kan bli komplisert viss du bestiller mer enn 5 bokser :hmm:

 

Er det ikke inntil 250g ? Det vil si 5 løs eller 10 portion?

 

edit: er det noen med erfaring?

Endret av esop
Lenke til kommentar
Ååå, julesnus med gløgg aroma hørtes kjempe digg ut, må få kjøpt den engang :)

 

Men men. I dag prøvde jeg Kronan for første gang, kjøpte den på en sånn invandrer sjappe som tydligvis trodde dette var en dyr snus. Måtte betale 70 kr for en boks :omg: Men men, den var ganske god, passe effekt men renninga var jævelig, sikkert siden jeg har snust White Porsjon i en god stund nå, og da ble det ett sjokk med Orginal Porson :)

 

Den skulle jo ikke kostet mer enn en 50-lapp?

 

Nei jeg vet, men tror de på et sted jeg og kompisene mine kaller VG sjappa, og der tror jeg de tar 70 for alle bokser.

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...