Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Tiedemanns blå en gang en sommer da jeg var på fisketur med en kamerat, vi tok en pris hver og kastet boksen. Den snusen var helt horribel. Selvfølgelig mulig at den hadde gått ut på dato eller at butikken ikke hadde oppbevart den skikkelig, dette husker jeg ikke, men den boksen vi prøvde var ihvertfall grusom.

 

 

Husker denne luringen ja. God smak, god lukt ( ikke like god som General løs) men den var umulig å pakke, og når du først fikk pakket den var den steinhard! + for at den ikke begynner å løse opp på timer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mener det at lepper banker, at huet blir helt avslappa og du kjenner deg som høy på hasj :p

den feelingen. fikk den første uka med skruf, så gikk jeg over på skruf sterk til andre uka, hadde feelingen enda da. også 3dje uka (nå) så har jeg snust litt general extra sterk. hender av og til jeg får feelingen da.

Synes du går alt for fort opp i styrke.

 

Du kan dog prøve å putte to general extra sterk i leppa samtidig. Kan tenke meg det sparker godt.

Ja, for da er du jo kjempekul D:

Heller bake deg en løssnus, det river mer :)

Du må jo ha en crika 4 gram løs for å matche 2x ekstra sterk effekten da..tenk deg den kjempeprellen :p

Hehe, hvis du sier det så. :)

Uansett, fortsatt på let etter julesnus.. Har gått til innkjøp av juleøl, julesnus er på sin plass!

Lenke til kommentar
mener det at lepper banker, at huet blir helt avslappa og du kjenner deg som høy på hasj :p

den feelingen. fikk den første uka med skruf, så gikk jeg over på skruf sterk til andre uka, hadde feelingen enda da. også 3dje uka (nå) så har jeg snust litt general extra sterk. hender av og til jeg får feelingen da.

Synes du går alt for fort opp i styrke.

 

Du kan dog prøve å putte to general extra sterk i leppa samtidig. Kan tenke meg det sparker godt.

Ja, for da er du jo kjempekul D:

Heller bake deg en løssnus, det river mer :)

Du må jo ha en crika 4 gram løs for å matche 2x ekstra sterk effekten da..tenk deg den kjempeprellen :p

Hehe, hvis du sier det så. :)

Uansett, fortsatt på let etter julesnus.. Har gått til innkjøp av juleøl, julesnus er på sin plass!

Julesnus? Da tenker jeg kosesnus, som Ettan Løs, Lucky Strike og Catch..

Lenke til kommentar

Hei, er "nybegynner" i snusbruk og trenger hjelp til kjøp av snus. Skal på kino i hele natt og trenger litt som kvikker meg opp. Tidligere har jeg prøvd Skruf Sterk og Røda Lacket. SS spydde jeg av, mens Røda Lacket ble jeg småkvalm av, i tillegg til at den ikke smakte så godt.

 

Er det noen som kan anbefale en snustype, som ikke er så sterk? Foretrekker posesnus.

Lenke til kommentar
Hei, er "nybegynner" i snusbruk og trenger hjelp til kjøp av snus. Skal på kino i hele natt og trenger litt som kvikker meg opp. Tidligere har jeg prøvd Skruf Sterk og Røda Lacket. SS spydde jeg av, mens Røda Lacket ble jeg småkvalm av, i tillegg til at den ikke smakte så godt.

 

Er det noen som kan anbefale en snustype, som ikke er så sterk? Foretrekker posesnus.

Ettan, Skruf org,catch, general wp/onyx.

Lenke til kommentar
Hei, er "nybegynner" i snusbruk og trenger hjelp til kjøp av snus. Skal på kino i hele natt og trenger litt som kvikker meg opp. Tidligere har jeg prøvd Skruf Sterk og Røda Lacket. SS spydde jeg av, mens Røda Lacket ble jeg småkvalm av, i tillegg til at den ikke smakte så godt.

 

Er det noen som kan anbefale en snustype, som ikke er så sterk? Foretrekker posesnus.

Ettan, Skruf org,catch, general wp/onyx.

 

Orker du å fortelle litt om disse og hvilke av dem som er sterkest?

Lenke til kommentar

Skruf Stärk først også Röda Lacket mellom General Wp og Catch..

 

Det skal sies at General WP, Catch og Röda Lacket har like mye nikotin per mg, men man kjenner mer effekt av enkelte snuser..

 

Jeg kjenner f'eks mer av Skruf Stärk enn General Ekstra Sterk. Skrufen er 12mg/g og General Ekstra Sterk er 15mg/g. Jeg tror dette er fordi Skruf har en del salt i seg som gjør at man tar opp nikotinen fortere..

Lenke til kommentar
Ok, går vel for Skruf Tranbär da :)

Takk for hjelpen!

Bare ikke kjøp mer enn en boks. Du kommer til å bli ganske fort lei av den. Forresten heter det ikke tranbär i Norge, rettere sagt tranebær. :)

 

Hva er forresten dette med at General skal ha et hint av en syrlig sitronsmak? Har lest det flere steder, men har enda ikke merket noe til den såkalte sitronsmaken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...