H.Eye Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vurderer WP.Hva er egentlig forskjellen egentlig? Er det noe forskjell på smak og effekt? Fargen. Den er litt tørrere(mye/litt) for den ikke skal renne så mye, personlig blir jeg helt emu i munnen av det og føler(innbiller [?]) meg at den fucker tannkjøttet mitt mer. Effekten kommer ann på snusen som er pakket inn, lite forskjell der ifra vanlig as far as I know. Angående innlegget ditt om Ettan porsjon så smaker Ettan.. Ettan. Klarer ikke å beskrive det, om du henger med. Effekten er god nok, men som vanlig er smaken subjektiv (etc etc etc etc). Men den smaker ikke nevneverdig "mye", så sjansen er god for at du liker den. Lenke til kommentar
ntry Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Etter at general sterk kom ut snuste jeg kun den, og gikk over til ekstra sterk i september. Så nå når jeg får pall mall o.l av kompiser så kjenner jeg ingenting! har blitt slik at jeg bare kjenner nikotinet til ekstra sterk :O Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Etter at general sterk kom ut snuste jeg kun den, og gikk over til ekstra sterk i september. Så nå når jeg får pall mall o.l av kompiser så kjenner jeg ingenting! har blitt slik at jeg bare kjenner nikotinet til ekstra sterk :O Noen andre som har opplevd dette? jeg begynte med en boks eller 2 lucky strike, fortsatte med en skruf, og siden har det nesten bare gått i skruf sterk, merker ingenting x) merka litt når jeg tok min første skruf sterk løs snusen nå like før helga men ikke mer, og etter at jeg hadde en liten pause i en ukes tid... Endret 29. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate.skruf sterk og general ekstra sterk er vel de to typene som har mest nikotin, om det er dette du er ute etter. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 og N&J om du finner den Men anbefaler Skruf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate. Göteborg rape er en elendig og middelsmådig snus. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate. Göteborg rape er en elendig og middelsmådig snus. Ja..Ikke noe sterk den ! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate.skruf sterk og general ekstra sterk er vel de to typene som har mest nikotin, om det er dette du er ute etter. Og N&(J) og RL Claq Qui, selv om den visstnok skal være dårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte den nye Rl'en veldig godt jeg Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte den nye Rl'en veldig godt jeg Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte den nye Rl'en veldig godt jeg Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig Jeg har hørt det motsatte Har hørt masse bra om den Vurderer og kjøpe den, eller Pall Mall neste gang. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) E: Feil post :S Endret 29. oktober 2008 av Bleh^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 1; Skruf Posjon Sterk 2; Ettan Lös 3; N&J Posjon Ferdig sak. Lenke til kommentar
ntry Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Portion 1. General Ekstra Sterk 2. SKRUF Stärk 3. General Sterk Løs 1. SKRUF Stärk 2. General lös 3. SKRUF lös Mine favoritter Endret 29. oktober 2008 av ntry Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte den nye Rl'en veldig godt jeg Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig Rl'en likte jeg smaken på, men djizes så den rant. Rent effektmessig så var den bra der også. Jeg må si at å gå en hel arbeidsdag uten snus (stressa som faen, rakk bokstavelig talt ikke å bake) og smelle den hvite bakdelen min ned i stolen med en kopp kaffe og skruf løs gjør meg fantastisk rolig til sinns. Nesten zen Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte den nye Rl'en veldig godt jeg Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig Rl'en likte jeg smaken på, men djizes så den rant. Rent effektmessig så var den bra der også. Jeg må si at å gå en hel arbeidsdag uten snus (stressa som faen, rakk bokstavelig talt ikke å bake) og smelle den hvite bakdelen min ned i stolen med en kopp kaffe og skruf løs gjør meg fantastisk rolig til sinns. Nesten zen Høres perfekt ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk i snusteamet(hittil Ethernet og Iskall som eneste permanente) send meg pm med deres top 3 løs og porsjonssnus, så skal det legges på forsiden sammen med mine favoritter. Husk å lage en skikkelig liste, det skal ikke være flere snustyper på først, andre eller tredjeplass. Om dere er i tvil hvilke dere liker best, finn det ut. Vet hvor vanskelig det kan være, men prøv likevel Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Folk i snusteamet(hittil Ethernet og Iskall som eneste permanente) send meg pm med deres top 3 løs og porsjonssnus, så skal det legges på forsiden sammen med mine favoritter. Husk å lage en skikkelig liste, det skal ikke være flere snustyper på først, andre eller tredjeplass. Om dere er i tvil hvilke dere liker best, finn det ut. Vet hvor vanskelig det kan være, men prøv likevel Var jo snakk om flere, har du fått lest PM'ene dine nå? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Portion1. General Ekstra Sterk 2. SKRUF Stärk 3. General Sterk Løs 1. SKRUF Stärk 2. General lös 3. SKRUF lös Mine favoritter Bare så du vet det, så er skruf sterk løs og skruf orginal løs den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg