Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer WP.

Hva er egentlig forskjellen egentlig?

Er det noe forskjell på smak og effekt?

Fargen.

Den er litt tørrere(mye/litt) for den ikke skal renne så mye, personlig blir jeg helt emu i munnen av det og føler(innbiller [?]) meg at den fucker tannkjøttet mitt mer. Effekten kommer ann på snusen som er pakket inn, lite forskjell der ifra vanlig as far as I know.

Angående innlegget ditt om Ettan porsjon så smaker Ettan.. Ettan. Klarer ikke å beskrive det, om du henger med. Effekten er god nok, men som vanlig er smaken subjektiv (etc etc etc etc). Men den smaker ikke nevneverdig "mye", så sjansen er god for at du liker den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at general sterk kom ut snuste jeg kun den, og gikk over til ekstra sterk i september. Så nå når jeg får pall mall o.l av kompiser så kjenner jeg ingenting! har blitt slik at jeg bare kjenner nikotinet til ekstra sterk :O Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Etter at general sterk kom ut snuste jeg kun den, og gikk over til ekstra sterk i september. Så nå når jeg får pall mall o.l av kompiser så kjenner jeg ingenting! har blitt slik at jeg bare kjenner nikotinet til ekstra sterk :O Noen andre som har opplevd dette?

jeg begynte med en boks eller 2 lucky strike, fortsatte med en skruf, og siden har det nesten bare gått i skruf sterk, merker ingenting x) merka litt når jeg tok min første skruf sterk løs snusen nå like før helga men ikke mer, og etter at jeg hadde en liten pause i en ukes tid...

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate.

Göteborg rape er en elendig og middelsmådig snus.

Lenke til kommentar
Si meg en veldig sterk snus. Har hørte goteborg rape er sterk men vil ha det ultimate.
skruf sterk og general ekstra sterk er vel de to typene som har mest nikotin, om det er dette du er ute etter.

Og N&(J) og RL Claq Qui, selv om den visstnok skal være dårlig.

Lenke til kommentar
Likte den nye Rl'en veldig godt jeg :)

Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig ;)

Rl'en likte jeg smaken på, men djizes så den rant. Rent effektmessig så var den bra der også.

Jeg må si at å gå en hel arbeidsdag uten snus (stressa som faen, rakk bokstavelig talt ikke å bake) og smelle den hvite bakdelen min ned i stolen med en kopp kaffe og skruf løs gjør meg fantastisk rolig til sinns. Nesten zen :D

Lenke til kommentar
Likte den nye Rl'en veldig godt jeg :)

Jeg har ikke prvd den, bare hørt mye dårlig om den, så skal ikke si den ER dårlig ;)

Rl'en likte jeg smaken på, men djizes så den rant. Rent effektmessig så var den bra der også.

Jeg må si at å gå en hel arbeidsdag uten snus (stressa som faen, rakk bokstavelig talt ikke å bake) og smelle den hvite bakdelen min ned i stolen med en kopp kaffe og skruf løs gjør meg fantastisk rolig til sinns. Nesten zen :D

Høres perfekt ut :D

Lenke til kommentar

Folk i snusteamet(hittil Ethernet og Iskall som eneste permanente) send meg pm med deres top 3 løs og porsjonssnus, så skal det legges på forsiden sammen med mine favoritter. Husk å lage en skikkelig liste, det skal ikke være flere snustyper på først, andre eller tredjeplass. Om dere er i tvil hvilke dere liker best, finn det ut. Vet hvor vanskelig det kan være, men prøv likevel ;)

Lenke til kommentar
Folk i snusteamet(hittil Ethernet og Iskall som eneste permanente) send meg pm med deres top 3 løs og porsjonssnus, så skal det legges på forsiden sammen med mine favoritter. Husk å lage en skikkelig liste, det skal ikke være flere snustyper på først, andre eller tredjeplass. Om dere er i tvil hvilke dere liker best, finn det ut. Vet hvor vanskelig det kan være, men prøv likevel ;)

Var jo snakk om flere, har du fått lest PM'ene dine nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...