Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Kronan, stemmer det at den er billigere? snakker om lös.

Kombinasjonen av granbar og såpe av den billigere sorten er grunnen til at prisene holder seg stabile på Kronan. Jeg ble kvalm og uvel etter et par priser, så du får ihvertfall prøvesmake før du går til storinnkjøp.

Huff... Traumene... :(

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Får man egentlig dårligere kondis av å snuse? Har hørt man kan og at man ikke kan, lyst til å få et skikkelig svar :D

Man får ikke det, men nikotinet gjør at blodårene trekker seg sammen, noe som kan føre til fortere skader osv osv...

Åja, takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Får man egentlig dårligere kondis av å snuse? Har hørt man kan og at man ikke kan, lyst til å få et skikkelig svar :D

Man får ikke det, men nikotinet gjør at blodårene trekker seg sammen, noe som kan føre til fortere skader osv osv...

At blodårene trekker seg sammen er grunnen til at en FÅR dårligere kondis av snusing. Mindre blod som kan ta opp luft fra lungene og føre til hjerte og andre muskler, pga mindre plass i årene.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

At blodårene trekker seg sammen er grunnen til at en FÅR dårligere kondis av snusing. Mindre blod som kan ta opp luft fra lungene og føre til hjerte og andre muskler, pga mindre plass i årene.

edit:

Følg reglene i tråden evn og snus-dog:

- Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til den en snusboks andre steder enn denne tråden. Slike innlegg vil bli rapportert.

Er det ulovelig og kjøpe snus?

Bor da i Bodø, som jeg tipper du ikke gjør : )

Betalte 75 kroner for en boks

Åja, jeg betaler 60 for ekstra sterk, så det lønner seg ikke uansett :)

Lenke til kommentar
beklager...

Noen som kan ta seg av en anmeldelse av Onyx?

Leste litt på SnusOn.com, og høres ut som om de fleste liker General Sterk og General Onyx + Skruf løs!

Ja, noen som kunne tatt ansvaret med og komme med en Onyx anmeldelse, har lyst til og prøve den, er den bra?

Blir ikke helt anmeldelse dette her, men Onyx har god effekt, ganske god smak, tar en stund før den renner og sitter fint. Star Formation, utorlig stilig boks og svarte, spennende poser. Nå var vel dette litt partisk og innpakka i julepapir, men min følelse av snusen er 8/10 :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...