SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) nå har jeg snust skruf løs en stund, men jeg gleder meg egentlig til å bli ferdig med den siste boksen og kjøpr no herlig WP snus :grin: Endret 27. oktober 2008 av tygge Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er vel en diskusjon på hvereneste side i denne tråden, der det diskuteres om det heter N&J eller N&J strong. Selv ligger jeg i senga og nyter "god natta" snusen min, som i dag er en Skruf Orginal portion. God natta snus er jaggu saker! Men skal prøve å ta farvel med snusen nå, igjen... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er vel en diskusjon på hvereneste side i denne tråden, der det diskuteres om det heter N&J eller N&J strong. Selv ligger jeg i senga og nyter "god natta" snusen min, som i dag er en Skruf Orginal portion. God natta snus er jaggu saker! Men skal prøve å ta farvel med snusen nå, igjen... God natta snus det er det beste som finnes Tror nesten jeg går og nyter en god natt general Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 "god kveld prell" :!: Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingenting slår "God morra snusen" Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva mener folket om Ettan porsjon? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva mener folket om Ettan porsjon? Aldri prøvd den, men har hørt mye godt om Ettan generelt her på forumet Lenke til kommentar
evn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 faen så mye bullshit dere prater a! gratulasjoner, kvelds- og morraprell osv!! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) faen så mye bullshit dere prater a!gratulasjoner, kvelds- og morraprell osv!! Ja, dette innlegget var jo MYE bedre. Men han har i grunn rett også, er mye OT og spam siste døgnet. Synes forresten at det er morro DU kommenterer dette, siden du var OT-kongen sammen med Snus-dog på de første 10 sidene i forumet, og ikke minst i v5! Endret 28. oktober 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund.. Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund.. Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull.. G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund.. Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull.. G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)? Second that, spesielt med N&(J), veeeldig god den Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal ut å kjøpe ny snus etterpå.. Skal ha porsjon men veit ikke helt hva enda.. Har snust Skruf Sterk den siste tiden nå, begynner å gå litt lei.. Litt lyst på General Sterk, ettersom jeg ikke har snust den på en stund.. Noen tips? Vil ha en litt sterk snus, ikke noe sånn Catch tull.. G. Ekstra sterk? Kanskje N&(J)? Second that, spesielt med N&(J), veeeldig god den Hørt at den renner veldig fort.? Frister å prøve Montecristo.. Hvis ikke den så blir det nok General Sterk eller noe annet av General.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva mener folket om Ettan porsjon? jeg likte den ikke :/ syns den smakte tørr bark men smaken er som baken, delt i 2 Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva mener folket om Ettan porsjon? Syns ikke den var noe god.. Kjøpte to bokser i Sverige bare får å prøve, men det var en skikklig nedtur.. Smakte rett og slett jævli! Effekten var helt grei, men lukten og smaken var fæl! Men, som det er blitt sagt tidligere i tråden her, smaken er som baken.. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva burde jeg kjøpe neste gang jeg skal ha meg portion-snus? HAr jo en full boks med gøteborgs nå, men hater å bli lei av en snus med over halvparten igjen. Så hva mener dere? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva burde jeg kjøpe neste gang jeg skal ha meg portion-snus? HAr jo en full boks med gøteborgs nå, men hater å bli lei av en snus med over halvparten igjen. Så hva mener dere? Kanskje du skal si hva du liker? Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva mener folket om Ettan porsjon? ettan porsjon var min første snus, likte den i starten, men ble litt ekkel etter hvert.. men god startsnus.. Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har et lita problem med posesnusen min. liker ikke at snusen blir våt med en gang så pleier å tørke. men uansett så synes jeg nesten at det alltid kommer litt vann og den blir våt. er det noen triks dere har får å holde snusen forholdvis tørr? ender egentlig alltid med at jeg sitter og ser ut som en idiot imens jeg prøver å tørke så mye som mulig.. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det blei Montecristo gitt.. Må først få si at det er en jævli kul boks!! Lukten er sterkt, lukter verken vondt eller godt.. Sitter ganske bra under leppa.. Effekten er så som så. Montecristo er en god kosesnus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg