Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvor mye nikotin det er i Oliwer Twist? Det er jo godt men, lite effekt Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skal kjøpe meg en boks med porsjonsnus imorgen. Noen forsøk til hvilken jeg skal velge? Liker ganske godt general, RL, Skruf og lignende. (Sterke saker er et pluss) Nå tenker jeg på enten General (Ekstra) Sterk, Skruf Sterk,Ettan, RL eller vanlig general. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gå for Nick & Johnny Sterk. Den gir et nikotinsjokk som i mine øyne er like godt som det Skruf Sterk gir. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gå for Nick & Johnny Sterk. Den gir et nikotinsjokk som i mine øyne er like godt som det Skruf Sterk gir. Heter ikke Sterk.. Men du har rett ang. nikotin sjokket, men viss det er det du er ute etter, går du etter general sterk, som btw renner litt mye. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvis du ser etter på boksen heter den faktisk nick (&johnny) strong Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) hvis du ser etter på boksen heter den faktisk nick (&johnny) strong Hvor mange ganger har vi hatt den diskusjonen der? Care hva den heter vel??? Kjøpte meg en RL porsjon på torsdag og synes det er en skikkelig drittsnus. Renner endel, kjedelig smak, merker ingenting til nikotinet og blir egentlig bare kvalm av den søte smaken. Har blitt veldig fan av Skruf porsjon sterk som den nybegynneren jeg er. Det er en snus jeg trives med. Endret 26. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det folk skriver om skuf tranebær stemmer! Har nå snust rundt 15 priser av den og man blir veldig fort lei den smaken.. Egentlig så er smaken veldig kvalmenes! Forslag til andre gode prosjoner? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 General Sterk er kjempe god men ikke så altfor sterk Ville gått for den Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aha MEn om man ikke er så glad i strek snus da? Er det noen som er litt svakere enn andre? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jo, men den er white postion så da er den ikke så sterk Du kna jo også kjøpe RL Ikke så strek, men smaker veldig kvalmt Skruf Orginal er også passe bra Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 kelle: prøv skruf original Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aha, takker for svar! Skruf orginal må prøves! Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider. Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. jeg kjøpte en gøteborgs rape her om dagen, til en skuffelse, når jeg åpner den lukter den en blanding av salo og tobakk og selvom jeg ikke er så glad i vanlig snus lukt, så liker jeg det mye mer.. så rant den ganske fort og kjente den smaken, pluss 0 effekt.. men, men alle har sin smak Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noem som vet hvor det har blitt av Rallarsnusen? Finnes den i sverige? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aha, takker for svar! Skruf orginal må prøves! Når du føst prøve skruf orginal, då holder du deg til den i laaang tid Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er mye mulig! Er general mini portion greit eller er det bare bortkasta penger i forhold til vanlig? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er mye mulig! Er general mini portion greit eller er det bare bortkasta penger i forhold til vanlig? både general mini porsjon og vanlig porsjon er bortkasta penger. skal du absolutt ha porsjon, ta nick & johnny. *nick and johnny sterk finnes ikke, det er bare en markering. det blir som å skrive coca-cola sukker på flaska..* Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tenkte mye på N(&J) Strong selv, det blir den. Kanskje jeg kjøper en General ekstra sterk i tillegg, men vi får se. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lite liv her nå :0 Post bilder av snusen deres! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Snus-dog? Er det mindre effekt i whiteportion? Den renner ikke like mye, men for alt jeg vet er den ikke noe mindre sterk eller har mindre effekt. kellebjelle: Hvorfor poste bilder av snusen? For at du kan se hvordan den ser ut? www.google.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg