snusking Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan ikke akkuratt si at det var en fin opplevelse men stappa 13 general ekstra sterk oppi for gøy.. anbefales IKKE! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Film! En liten snus film jeg lagde kl 3 i natt med en kompis Endret 25. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
snusking Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som vet hvilken som er sterkest av Skruf Sterk og Nick and Johnny? Nikotininnhold? evt. link så det ikke blir påstand mot påstand Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fikk ikke den filmen til å funke, hvorfår ikke bare bruke youtube? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 den filmen var helt rævva. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan ikke akkuratt si at det var en fin opplevelse men stappa 13 general ekstra sterk oppi for gøy.. anbefales IKKE! Wow! Du er drittøff og modig, snusking! Skulle ønske jeg var like kul som deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Kjøpte meg en skruf løs idag, utrolig god. Er noe spesielt med den snusen, god smak, perfekt fuktig og utrolig god å bake. Endret 26. oktober 2008 av Slettet+981287349 Fjernet quote som er slettet. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 True that Iskall, jeg er blitt helfrelst på den selv. Lurer på om Nyhus har vært på fylla helt siden bursdagen sin, jeg har ikke fått noen respons fra han iallefall ;p Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 De var selvfølgelig tom for Ettan løs på Kiwi i går, så da ble det nok General løs likevell.. Er det verdt å prøve Skruf løs neste gang, hvis de ikke har Ettan løs? Lenke til kommentar
drz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tenkte egentlig å lage en anmeldelse av 1814 men den smakte så "kjedelig" at jeg ikke orker Jeg ble skuffet. Den var merkverdig lik Lucky Strike. Eneste positive var at boksen så fresh ut =) Endret 25. oktober 2008 av drz Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 får man kjøpt knox i norge?i så fall hvilke butikker? Bump, second that. vil gjerne prøve ett par bokser av den, siden mister nyhus har skryte så fælt av den. (og alle her inne på tråden følger blindt kaptein nyhus sine ordre) Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva syns folket her om gøteborgs? Personlig likte jeg den virkelig godt, ikke den kjedelige general portion smaken. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Knox får dere bare i sverige, selges foreløbig ikke i norske butikker. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som har erfaringer med Romeo y Julieta? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er en stund siden jeg prøvde Romeo y Julieta, men hvis jeg ikke husker helt feil har den en ganske søt smak. Det er ikke en snus jeg ville ha hamstret flere pølser av, men det er absolutt en god "kose" snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Lurer på om Nyhus har vært på fylla helt siden bursdagen sin, jeg har ikke fått noen respons fra han iallefall ;p Haha, har nok ikke. Problemet er at nettet mitt er så utrolig tregt for tiden, så jeg kommer faktisk ikke inn på "nye meldinger". vil gjerne prøve ett par bokser av den, siden mister nyhus har skryte så fælt av den. Du burde nok sjekke den ut ja. Fersk Knox løs er helt konge. Porsjonen er også god, men ikke på samme nivå som løssnusen. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider. Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Göteborgs Rapé er i mine øyne en av de bedre porsjonssnusene ute på markedet. Det eneste minuset med den er at den renner relativt fort, og for mye av den samme smaken kan være noe kvalmende spesielt om du ikke er vant med den. Det positive er derimot mye mer gjeldende. Den har en noe mer pikant, søt smak som er god som avvenning fra noe annet, på lik linje med Skruf Tranebær. Ikke noe jeg ville ha gått for i det lange løp daglig, men en snus som er god å bruke til tider. Jeg syns den renner sakte, tar rundt 45 min før den begynner å renne. Jeg synes det er stridt motsatt.. Rapè renner jo som bare det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Enig. Rapè er i mine øyne ganske dårlig snus. Okey for nybegynnere som vil få litt erfaring, men det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg