Avløpsrens Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hvor lenge kommer en boks skruf sterk løs holde seg nogelunde fersk etter åpning egentlig? Min boks holdt seg fint i en uke, og da lå den i lommen/i romteperatur Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 oh, ingenting er bedre å bake enn Skruf Knox! =D Fersk Knox er faktisk den beste bakesnusen jeg har vært borti noen gang. får man kjøpt knox i norge? i så fall hvilke butikker? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) den holder seg fint noen dager den Endret 23. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) okei, da popper jeg den nå la oss håpe jeg får til bakinga nogeludne ^^ edit: gikk nogelunde bra å bake, ble ikke helt rundt og perfekt men sitter greit i leppa ^^, merka denne mer en portion også... deilig egentlig, lengesia jeg har hatt "nikotin sjokket" nå Endret 23. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag tok jeg en liten pris i underleppa og det svei som bare satan Noen har som snuser i underleppa fast? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag tok jeg en liten pris i underleppa og det svei som bare satan Noen har som snuser i underleppa fast? Er ikke så glad i å ha den i underleppa.. Renner jo sånn! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 for ikke å snakke om at det ser heeelt på trynet ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke slik amerikanerne gjør med sin "dip" ? Lenke til kommentar
evn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spurte en random utenfor en butikk idag om han kunne kjøpe snus til meg idag. Jeg sa jeg skulle ha N&J porsjon. Han kom ut med en boks N&J løs. (ica) Måtte bare ta til takke med den. Fy faen den var vanskelig å bake! Nesten umulig, satt ikke bra under leppa heller! Men derimot skruf løs er lett og sitter perfekt. Er ikke noe storfan av løs uansett da. General Ekstra Sterk og N&J er best ; ) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 for ikke å snakke om at det ser heeelt på trynet ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke slik amerikanerne gjør med sin "dip" ? Jo, vet du noe mer om dip? Har egentlig lurt på hva det egentlig er.. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag tok jeg en liten pris i underleppa og det svei som bare satan Noen har som snuser i underleppa fast? Jeg gjør det. Bruker å ha oppi og nedi samtidli. Lemper den jeg har oppi, men baker den jeg har nedi, renner ikke så mye da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det må jo bare se helt jævlig ut... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er på skolen med en Skruf Løs oppi Må si at det er en av de beste snusene jeg har prøvd Men blir nok General Sterk neste gang. Noen som anbefaler den, uten av evn? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er på skolen med en Skruf Løs oppi Må si at det er en av de beste snusene jeg har prøvd Men blir nok General Sterk neste gang. Noen som anbefaler den, uten av evn? Wp, så ta det med i regninga. Selv syntes jeg den er helt ok, grei styrke iallefall. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bursdagshilsner hører hjemme i OT-baren. (og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Amerikansk "dip" er grovkornet snus. Spess "long cut", som er den vanligste varianten. Man kan bare glemme og bake dip, det må man bare stappe rett oppi leppa. Svir som faen, og man får god effekt av det. De pleier putte den i underleppa, noe som går veldig fint siden den har en helt annerledes konsistens enn svensk snus. Men renne gjør det Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vil bare minne dere som sender inn anmeldelser til oss om å legge de i tags, så gjør det jobben mye enklere Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 foruten det lille klinet med baking av løs, må jeg si det var mye mer kos med løssnus i forhold til pose : ) eneste som er kjipt er når man er på for eks kino, så holdt den ikke så lenge jeg hadde planlagt... så måtte kvitte meg med den under sete : / det er litt greit med pose, da man bare kan kaste den i lokket Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ah , lenge siden jeg har hatt dip nå ja. Er nesten sånn at jeg må ta meg en bestilling. Ingenting som å ha en stor klyse wintergreen i underleppa (og et passe stort spyttebeger innen armlengde:P ). Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Haha, tok 5 snus i stad 3 Løs og 2 Prosjon Lagde film av alt Endret 24. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sorry ass snusdog, er syk og da smaker ikke snus noe godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg