H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Av en eller annen grunn har ikke jeg kunnet Pm'et nyhus, men jeg prøver fortsatt : / Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sto jo noe snakk om det i denne tråden, den er jo ganske ny så...... Du har nok rett, men som jeg sa var det noe lingnende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skruf Stärk Løs er ikke "ulovelig" i Norge, den er tatt ut av produksjon fordi den hadde for lave salgstall, den selges fortsatt i Sverige, derimot Skruf sterk pose selges fortsatt i Norge. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaring med mini portions? Vurderer å starte med det Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaring med mini portions?Vurderer å starte med det Små, mindre effekt, sees mindre. Som vanlig snus bare mindre. Yepp, no shit. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaring med mini portions?Vurderer å starte med det Små, mindre effekt, sees mindre. Som vanlig snus bare mindre. Yepp, no shit. Aha Så det kan være lurt å starte med det da? Venne seg til nokotinet med dem? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaring med mini portions?Vurderer å starte med det Små, mindre effekt, sees mindre. Som vanlig snus bare mindre. Yepp, no shit. Aha Så det kan være lurt å starte med det da? Venne seg til nokotinet med dem? Det er ikke lurt å starte , eod. Men spiller vell liten rolle om du begynner med mini eller vanlig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Snart tom for skruf løs nå, vurderer å satse på en Nick and Johnny løs nå. Men hvordan er styrken på denne iforhold til skruf løs? Vet ihvertfall at skruf løs er 50% sterke enn General sin løs, så lurer litt på hvordan skruf er i forhold til N&J. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaring med mini portions?Vurderer å starte med det Små, mindre effekt, sees mindre. Som vanlig snus bare mindre. Yepp, no shit. Aha Så det kan være lurt å starte med det da? Venne seg til nokotinet med dem? Det er ikke lurt å starte , eod. Men spiller vell liten rolle om du begynner med mini eller vanlig. Neinei. MEn jeg snuser innimellom. Og må bare ha mer! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Thewis, skruf er ikke 50% sterkere enn general sin løs N&J løs er en kjempegod snus, men veldig vanskelig å oppdrive her jeg holder til i alle fall Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Thewis, skruf er ikke 50% sterkere enn general sin løs N&J løs er en kjempegod snus, men veldig vanskelig å oppdrive her jeg holder til i alle fall Gikk ikke N&J løs ut av produksjon? Ganske sikker på den er sterkere enn Skruf løs, jeb blir iallefall tullerusk av den: p Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 neff: Har fått flere kopier av samme PM, leser igjennom nå Snart tom for skruf løs nå, vurderer å satse på en Nick and Johnny løs nå. Men hvordan er styrken på denne iforhold til skruf løs? N&J er sterkere enn vanlig skruf løs. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva sånn ca. koster en limpa i sverige nå? Hva smaker tranebær skruf? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 neff:Har fått flere kopier av samme PM, leser igjennom nå Snart tom for skruf løs nå, vurderer å satse på en Nick and Johnny løs nå. Men hvordan er styrken på denne iforhold til skruf løs? N&J er sterkere enn vanlig skruf løs. Timed out når jeg sendte den første gangen, sorry 'bout that : p Skruf Tranebær smaker.. Tranebær? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) den smaker nesten søtt. Blir fort lei den. Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Endret 21. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja Men sånn fruktig smak liksom? Eller mere tobakk? den smaker nesten søtt. Blir fort lei den.Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Aha Oh, blitt dyrere igjen nå eller? Det er nesten litt for dyrt i Norge nå! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja Men sånn fruktig smak liksom? Eller mere tobakk? den smaker nesten søtt. Blir fort lei den.Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Aha Oh, blitt dyrere igjen nå eller? Det er nesten litt for dyrt i Norge nå! Fruitier than Jan thomas. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja Men sånn fruktig smak liksom? Eller mere tobakk? den smaker nesten søtt. Blir fort lei den.Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Aha Oh, blitt dyrere igjen nå eller? Det er nesten litt for dyrt i Norge nå! Fruitier than Jan thomas. Hahaha! Æsj Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja Men sånn fruktig smak liksom? Eller mere tobakk? den smaker nesten søtt. Blir fort lei den.Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Aha Oh, blitt dyrere igjen nå eller? Det er nesten litt for dyrt i Norge nå! HVAAA? Synes du 35-40 var dyrt? Her i vest betaler jeg da mellom 60 og 75 for en dåse... Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja Men sånn fruktig smak liksom? Eller mere tobakk? den smaker nesten søtt. Blir fort lei den.Det koster mellom 35 og 40 spenn sånn ca for en boks Aha Oh, blitt dyrere igjen nå eller? Det er nesten litt for dyrt i Norge nå! HVAAA? Synes du 35-40 var dyrt? Her i vest betaler jeg da mellom 60 og 75 for en dåse... Nei, synes ikke deter dyrt i forhold til norske priser men det er dyrere enn det var en stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg