evn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker!Må få begynt å snuse fast, bare litt dårlig med penger til det. Vurederer Skruf original portion og tranbär. Hvem av dem er best? Ingen av dem.. Nick (and johnny) og General Sterk er best... Catch funker som "chillprell". Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Aha, takker!Må få begynt å snuse fast, bare litt dårlig med penger til det. Vurederer Skruf original portion og tranbär. Hvem av dem er best? Tranebær har en litt fruktig smak, og renningen lukter godt. Men du blir antageligvis lei etter et par bokser. Skruf Original Portion er veldig fin for nybegynnere Tranebær er også god for nybegynnere, however. Ingen av dem.. Nick (and johnny) og General Sterk er best... Catch funker som "chillprell". NJ og General Sterk er for sterke for en ny snuser. Endret 20. oktober 2008 av cyclo Überquotes begone Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 hvem løs snus er den sterkeste av de man får kjøpt i norge?? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker. Jeg må nesten ha portion. Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig.... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker.Jeg må nesten ha portion. Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig.... Første General Løsen min også ble slik, siden jeg "lempa". Ikke lurt. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 hvem løs snus er den sterkeste av de man får kjøpt i norge?? Nick & Johnny vil jeg tro=) Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Den sterkeste snusen man får kjøpt er General Ekstra Sterk med 15 mg nikotin. Edit, Portion vel å merke. Skruf Stark løs er vel den sterkeste løs snusen? Endret 20. oktober 2008 av Avløpsrens Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker.Jeg må nesten ha portion. Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig.... Første General Løsen min også ble slik, siden jeg "lempa". Ikke lurt. Ah, nei Flerer forslag til gode portion snuser? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja,men det er ikke løs vettu.Sterkeste løs er Johnny snus, om den selges enda. Nummer to er vel skruf. General sterk liker jeg ikke i det hele tatt btw. Da syns jeg faktisk vanlig general porsjon er bedre, og den kan vi jo være enige i at ikke er verdens beste.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker.Jeg må nesten ha portion. Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig.... Første General Løsen min også ble slik, siden jeg "lempa". Ikke lurt. Ah, nei Flerer forslag til gode portion snuser? Håpte du skulle spørre Viss du er ute etter noe sterkere er Nick and Jhonny absolutt noe du bør lete opp. Men når det gjelder portion, ville jeg styrt unna General. Lucky Strike er god porsjonssnus også. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vil no si at Skruf portion må være den beste snusen, men når eg var ny med snusingen då var tranebær best Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, takker.Jeg må nesten ha portion. Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig.... Første General Løsen min også ble slik, siden jeg "lempa". Ikke lurt. Ah, nei Flerer forslag til gode portion snuser? Du spurte for litt siden om hvilken snus som var best av Tranebær og Orginal skruf. Til det spørsmålet må jeg svare Orginal, men vis du vil ha en mild og sterk snus, funker General Sterk White fint Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ahaok! Må få prøvd skruf! Hva med Onyx? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du har snust lite fra før kan det være lurt å begynne med general mini da? Eller går det egentlig for det samme? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skruf Tranebær er sabla god, men etter en boks går du lei! Snus den kanskje hver 6 boks ellernoe. Har hørt rykter om at tranebær er sterkere enn orginal fakta :s Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ahaok!Må få prøvd skruf! Hva med Onyx? Trust me, styr unna Onyx. Den er ikke god i det hele tatt. Ikke bli lurt av den tøffe boksen. Det ser kanskje ut som den russiske kaviar av snus, både boksen og innholdet, men styr unna. Forferdelig smak, middelmålig lukt, elendig konsistens og så vidt grei nok effekt. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ahaok!Må få prøvd skruf! Hva med Onyx? Trust me, styr unna Onyx. Den er ikke god i det hele tatt. Ikke bli lurt av den tøffe boksen. Det ser kanskje ut som den russiske kaviar av snus, både boksen og innholdet, men styr unna. Forferdelig smak, middelmålig lukt, elendig konsistens og så vidt grei nok effekt. Aha. Godt å vite.. Folk sier at den svir noe jævlig og? Hva er egentlig en god og bra men ikke for sterk nybegynner snus? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tja.... General, den er jo en fin snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 NJ og General Sterk er for sterke for en ny snuser. Langt ifra, det finnes ingen sterksnus som er for "nye snusere". Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tror jeg må ta en ukes pause fra snusinga. Merker ingen forskjell på å ha snus i kjeften eller ikke lenger. Jaja, blir en morsom uke fremover . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg