Ethernet Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) da kjøpte du nok West fra N&J Den er jeg svært misfornøyd med Endret 19. oktober 2008 av cyclo Fjernet OT Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 da kjøpte du nok West fra N&J Den er jeg svært misfornøyd med OT: Måtte le litt av signaturen din snus-dog. Nederste linje Hihi Ja, tror det var West. Likte den ikke sånn veldig, men siden det er white prosjon synker den ned på favoritt listen min Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ettan Løs, der har du en knall snus! Virkelig, koste meg med den i går, skal kose meg med resten idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ettan er en veldig god snus, det kan jeg si meg enig i. Men den blir ganske så gjørmete etter en 45min- 1 time. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Enig, men synes den er litt for finkornet. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Japp, da var jeg tom for snus. Siste boksen min med Ettan Løs gikk bort etter en runde med bøssebæring idag. Har egentlig fire porsjoner med General Mini igjen, men den er så forferdelig at jeg har kastet den ... Men skal ha snus snart, noen jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Anbefaler Grov Snus til deg. God smak, grei styrke, god lukt. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Anbefaler Grov Snus til deg.God smak, grei styrke, god lukt. Skal prøve og få tak i Grovsnus Porsjon .. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som kan anbefale meg en portion snus? Jeg har lenge snust på Skruf orginal portion. Men jeg vil ha noe sterkere? Noen som har noe tips ? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som kan anbefale meg en portion snus? Jeg har lenge snust på Skruf orginal portion. Men jeg vil ha noe sterkere? Noen som har noe tips ? Skruf Sterk portion? Veldig god snus. Også Nick and Jhonny er en veldig god porsjonssnus, eneste er at den renner litt mye. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som kan anbefale meg en portion snus? Jeg har lenge snust på Skruf orginal portion. Men jeg vil ha noe sterkere? Noen som har noe tips ? Skruf Sterk portion? Veldig god snus. Også Nick and Jhonny er en veldig god porsjonssnus, eneste er at den renner litt mye. Skruf sterk portion har jeg lurt litt på, men jeg har aldri sett den her jeg bor . Lenke til kommentar
evn Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 At N&J renner mye?! Nei, den kan du dra lengre ut på landet, med! Den og general sterk/ekstra sterk er de snusene som renner minst av alle! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 At N&J renner mye?! Nei, den kan du dra lengre ut på landet, med!Den og general sterk/ekstra sterk er de snusene som renner minst av alle! Må nok være uenig med deg der, General Ekstra Sterk og NJ er de snusene som renner MEST etter mine erfaringer. Kan hende NJ boksen bare var dårlig, men General Ekstra Sterk er VERST på renning. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har aldri hatt noe problem med at N&J renner, for meg renner den utrolig lite. Men general ekstra sterk renner litt mye. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har aldri hatt noe problem med at N&J renner, for meg renner den utrolig lite. Men general ekstra sterk renner litt mye. Ja, ekstra sterk renner litt mye.. Er snart tom for General Ekstra Sterk, skal kjøpe en ny porsjon snus imorra.. Noen tips? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 N&J om du ikke har prøvd den? Ellers var Pall Mall en artig opplevelse for meg. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Har hørt mye bra om Rápe, har tenkt å kjøpe den til uka. Kjøp den å fortell hvordan den var Endret 19. oktober 2008 av philiphs Lenke til kommentar
mopani Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 N&J om du ikke har prøvd den? Ellers var Pall Mall en artig opplevelse for meg. Ja, har prøvd N&J.. Pall Mall har jeg ikke sett i noen butikker.. Lenke til kommentar
evn Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjøpte Catch Eucalyptus idag på shell... Funka fint, den. Frisker opp ånden samtidig som du får en grei effekt. 7/10 hos meg. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Funker det å putte en porsjon i sprit og deretter snuse den og bli full? Endret 19. oktober 2008 av The Lulz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg