Sono Juventino Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 noen som har tips til snus som renner lite? alt annet en skruff. bruker dagilidags general onyx Selv er jeg helt ny på snus og liker at snusen renner lite. Har merket at Göteborgs Rápe renner ganske lite. Porsjon altså. Aner ikke om den finnes i løs, så det får du evt. finne ut selv. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Åssen er det å snuse når man er sjuk? Jeg er nemlig sjuk nå, også er jeg tom for snus.. Så, vurderer å stikke ned i butikken å kjøpe.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg syns ikke det gjør noe Men kan hende du blir mer kvalm og svimmel. Kan ikke love noe Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 3 beste porsjon- snusene: Skruf Skruf tranebær Kronan Løs: General Skruf Røda Lackêt Sånn er det ihvertfall i mine øyne( leppe?) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Skruf tranebær på en annenplass? Er du gal? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skruf tranebær på en annenplass? Er du gal? Er god å ha en boks i måneden ;D Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 noen som har tips til snus som renner lite? alt annet en skruff. bruker dagilidags general onyx Selv er jeg helt ny på snus og liker at snusen renner lite. Har merket at Göteborgs Rápe renner ganske lite. Porsjon altså. Aner ikke om den finnes i løs, så det får du evt. finne ut selv. hvordan er Göteborgs Rápe da? smak, konsistens og lukt`? leter også etter noe som renner lite.. og ikke glem hvordan er effekten? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) har hittil prøvd, n&j, ettan, skruf, skruf sterk, general, general wp, RL wp og lucky strike wp. Må si jeg fortsatt syns skruf sterk er best. Liker ikke general noe særlig likte heller ikke ettan. snakker nå bare om portion snus får kjøpe en boks med løs skruf sterk neste gang jeg er i sverige snuser ikke løs pga alt klinet men vil prøve en skruf løs som en kosesnus når jeg er hjemme og slapper av forran pc'n edit: daniel1812, jeg klarte fint å ha skruf sterk p rundt en time uten at den rant i går når jeg spilla poker mulig den er litt gammel for den har tendens til å renne fortere. Men samtidig så har den fortsatt ikke gått ut på dato så var litt rart Endret 18. oktober 2008 av dTd Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan er egentlig general original portion? Har ofte tenkt på å kjøpe den, men har alltid blitt noe annet i stedet. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spør u meg er ikke generla posrtjson no god, men genral estkra sterk er gsanske god.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan er egentlig general original portion? Har ofte tenkt på å kjøpe den, men har alltid blitt noe annet i stedet. General Original Portion er ikke noe spesielt god, den renner ganske fort og lukter ikke godt, men anbefaler deg å prøve skruf original portion istedet. Men selfølgelig, smaken er som baken, delt i to, så du syns kanskje noe annet Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Åssen er det å snuse når man er sjuk? Jeg er nemlig sjuk nå, også er jeg tom for snus.. Så, vurderer å stikke ned i butikken å kjøpe.. hørt noen rykter om at dette gjør at du blir frisk saktere, kommer jo ann på hvordan syk du er da. Tror det kommer av at kroppen må kjempe mot nikotinet og bakteriene samtidig : ) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Beste porsjonsnus: N&J og Skruf Sterk på delt første og Catch Lakris på andre, har ingen tredjeplass. Beste løs: General på første, og RL på andre.. Ingen tredje her heller. Noen som vet om noen (bla. Gotland) som kjører julesnus i år, og om det kommer til Norge? Er en viss sjarm over juleprodukter (julebrus, juleøl o.l), synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jule... snus? Nøyaktig, Gotland kjørte en julesnus før, men vet ikke om den ble solgt i Norge, ettersom jeg ikke snuste på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og hva gjør den annerledes enn andre snustyper? Har den... julesmak? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 det er bare for idyllens skyld vel? Er jo litt koselig med julesnus da ^^, kommer jo litt mer i stemning. Jeg er med zodiiac på den der Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) noen som har tips til snus som renner lite? alt annet en skruff. bruker dagilidags general onyx Selv er jeg helt ny på snus og liker at snusen renner lite. Har merket at Göteborgs Rápe renner ganske lite. Porsjon altså. Aner ikke om den finnes i løs, så det får du evt. finne ut selv. hvordan er Göteborgs Rápe da? smak, konsistens og lukt`? leter også etter noe som renner lite.. og ikke glem hvordan er effekten? Nå er jeg som sagt ikke veldig erfaren på snus, men kan prøve å gi deg en pekepinn allikevel. Rapé smaker vel egentlig helt greit og får 6/10 der av meg. Jeg synes derrimot den lukter ganske i vondt selv om jeg ikke synes akkurat det har så veldig mye å si. Konsistensen er jo helt kurant siden den ligger i en pose. Posen er btw white, altså tørr når du kjøper den. Jeg får mer effekt av Rapé enn av Skruf Portion som jeg snuser til vanlig. Håper det hjalp deg litt. Ville prøvd å en boks hvis jeg var deg. Absolutt en fin snus. Endret 18. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Og hva gjør den annerledes enn andre snustyper? Har den... julesmak? Har vel julesmak på samme måte som juleøl. Dessuten handler det mer om stemning enn smak. Julebrus er for eksempel ikke - såvidt jeg vet - noe annet enn bringebærbrus(?) med nytt navn. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjøpte den Nick&J, den var ganske stilig, boksen var firkanta og brun Litt kjipt at det var white portion, men men. Fikk kjøpt Skruf løs og Nick&J for 100 tilsammen Skruf var kjempe bra, den sitter så bra under leppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg