Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

cyclo:

Husk at N&J er sterksnus, og øker sjansen for at du ender som snusavhening istedenfor røyk. Det er jo litt bedre, men ikke helt bra det heller. Kongesnus riktignok, en av mine store favoritter. Helt fantastisk at den hadde eget releaseparty ;)

Anbefaler deg å prøve den gamle luckyboksen din jeg. Mest trolig kommer snusen bare til å være tørrere enn normalen og lukte mindre. Selv har jeg snust general porsjon som gikk ut på dato halvannet år før jeg prøvde den, og denne var bedre enn vanlig gen. porsjon. Ikke rart, med tanke på at den normale porsjonen deres er ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at N&J er sterksnus, og øker sjansen for at du ender som snusavhening istedenfor røyk. Det er jo litt bedre, men ikke helt bra det heller. Kongesnus riktignok, en av mine store favoritter. Helt fantastisk at den hadde eget releaseparty ;)

Jupp. Det er også grunnen til at jeg satser på Lucky i stedet. Synes N&J er egentlig noe av det beste jeg har smakt. Men jeg vet at om jeg starter på den, kommer det ikke til å bare bli i en overgangsfase ;) Så jeg satser på å heller belønne meg selv med en boks N&J når jeg har har gjort meg ekstra fortjent ;)

Edit: Den var faktisk helt fin. Ikke tørr i det hele tatt og både smak og lukt var helt fin. Regner med at det kanskje har noe med at den var vakumforseglet. ;)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Akkurat begynt å snuse på forespørsel fra venner (lolgruppepress. Seriøst, bryr meg derimot ikke lenger). Fikk et par bokser og begynt å snuse et par daglig. Skruf sterk, føler meg brisen når jeg har det i kjeften. Men merka i dag at strengen i munnen er sår og at jeg hadde masse løs hud der jeg pleier å ha snusen.

Hvor lang tid tar det ca. før strengen forsvinner?

Lenke til kommentar

Det kommer ann på person til person.. har snusa fast i 2.5 år, ca 1 boks om dagen og har enda ikke mista strengen..

Men det er et uvanlig tilfelle tror jeg for nesten alle venna mine som snuser har enten mista den helt eller så er det lite igjen.. Men uansett så gjør det jo ikke noe om den blir borte for den er jo ikke til noe spesielt..

Lenke til kommentar

Det varierer fra person til person, hvor sterk snus du bruker og hvor mye. Jeg har snust 1-10 daglig i 6 mnd og har strengen enda.

Den er kanskje blitt litt mindre og ruglete, men er der enda. 2-3 timer etter jeg har spyttet ut snusen føles det som den er borte, men den kommer alltids tilbake ;)

Lenke til kommentar
Det er jo diggest å ha den på sia. Så slipper man å se ut som en tulling

Du ser ut som en tulling.

Jeg skal prøve å sende "søknad imorgen", må lukke øynene for å skrive ngenlunde ordentlgi akkurat nå, men tror den kommer imorgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har snust i 3-4 år nå, og har strengen enda. Den er fortsatt ganske fast, men får litt sår der og den sliter litt iblandt.

Lenke til kommentar

noen som har tips til snus som renner lite? alt annet en skruff. bruker dagilidags general onyx.

har de sluttet å selge hawk, olde viking winter green? solgte den her før på narvesen. nydeligste snusen man får tak i. renner absolut ikke og smaker helt nydelig. eller noen som vet om enn annen snus med omtrent samme smaken og som ikke renner?

Lenke til kommentar
noen som har tips til snus som renner lite? alt annet en skruff. bruker dagilidags general onyx.

har de sluttet å selge hawk, olde viking winter green? solgte den her før på narvesen. nydeligste snusen man får tak i. renner absolut ikke og smaker helt nydelig. eller noen som vet om enn annen snus med omtrent samme smaken og som ikke renner?

Har ikke sett noe til Olde Viking, Hawk osv. i det siste :(

Men en fin snus som ikke renner forferdelig og er god, er Catch !

Ettan og Grovsnus er også veldig gode løs-snuser, om du vurderer og teste ut!

Lenke til kommentar

prata med han som driver narvesen her ibyen. han hadde hatt problemer med å få tak ifra levrandør men han skulle se om han fikk tak i via en annen. hmm, får se hva jeg finner ikveld av catch :D vet de har/hadde offroad longcut winter green. men var ikke noe spesielt. veldig grov! :O

brukte løs snus før men gikk over til pose pga endte alltids opp med gris med løs snusen =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...