Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Siden vi får kjøre på med snusteamet vil jeg gjerne at flere interesserte sender søknad til meg på PM. Husk å ta med alder, hvilke snus du har prøvd, hvor lenge du har snust og hvorfor akkurat du vil skrive gode anmeldelser.

De jeg har valgt ut til å være med i teamet hittil er Iskall og ethernet. Jeg vil gjerne ha et treddemedlem også, så vi blir fire stykker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis man skal skrive alle snusene man har prøvd, så blir det jo en laaaang liste for mange da.

Uansett tror jeg ikke at mange husker alle sunsene de har prøvd.

Personelig gidder jeg ikke søke, siden jeg aaaldri kommer med :)

EDIT: Syntes selv om du kunne la de gamle anmeldelsene være der. Og legge ut min RL anmeldelse :)

EDIT2: Eller jeg kunne vel bare sende en søknad for gøy :)

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar

Ikke hakk på hverandre nå.

Har skrevet inn endel mer på forsiden av tråden, mest info rundt snusteamet vårt og hva du må gjøre for å bli snusanmelder.

Ang de nåværende anmeldelsene:

Om vi i teamet føler de er gode nok vil de få stå. Men jeg love deg at mange av de vil forsvinne, da noen av anmeldelsene er for preget av fanboyism. Andre vil bli erstattet av nye anmeldelser.

Lenke til kommentar
Siden vi får kjøre på med snusteamet vil jeg gjerne at flere interesserte sender søknad til meg på PM. Husk å ta med alder, hvilke snus du har prøvd, hvor lenge du har snust og hvorfor akkurat du vil skrive gode anmeldelser.

De jeg har valgt ut til å være med i teamet hittil er Iskall og ethernet. Jeg vil gjerne ha et treddemedlem også, så vi blir fire stykker.

ANG. det, hadde det blitt for dumt med et lite valg, dersom du sliter med å velge? Er et par stykker jeg svært gjerne ville ha med :)

OG er veldig enig i de du allerede har med, siden det stort sett er dere + et par til som svarer skikkelig på spørsmålene våre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Leste noe ganske skremmende på Dagbladet idag. Ta en titt.

En gjennomsnittssnuser får i seg like mye nikotin som om han eller hun hadde røykt nærmere 40 sigaretter om dagen

KILDE

Lenke til kommentar

Det var mye!

Men men. Man lever bare en gang :) Og jeg slutter ikke med det første.

En annen ting: Til dere som vil prøve å slutte. Kan jeg faktisk anbefale onico (ja, jeg veit den er farlig for tenna - enda), men jeg har prøvd denne, og jeg klarte å gå en stund lenger uten snus med denne under leppa. Du slipper denne trangern til "å ha noe under leppa", nikotinsuget får den ikke gjort så mye med, men denne er verdt å prøve hvis du skal prøve :)

Lenke til kommentar
Fjerna to visdomstenner nede for to dager siden. Kjeften er fortsatt litt hoven og har fortsatt sår baki der. Er det noen som har peiling på om ting blir værre hvis jeg slenger en eller to under leppa? Hvordan pleier sår i munnen å reagere på snus?

Håper på svar, for har bare spist kjip tomatsuppe hittil. :thumbdown:

Sist jeg fjernet en visdomstann fikk jeg beskjed av tannlegen, at om jeg klarte det, burde jeg prøve å unngå å røyke i en ukes tid i etterkant fordi nikotin gjør at såret gror saktere og dårligere. Så snus er neppe en bra ide :(

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet en post var på kanten til å bli et personangrep. Fra nå av krangles det ikke mer i tråden! Enhver form for krangling og/eller personangrep vil fra dette punktet av medføre strenge reaksjoner.

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Det var mye!

En annen ting: Til dere som vil prøve å slutte. Kan jeg faktisk anbefale onico (ja, jeg veit den er farlig for tenna - enda), men jeg har prøvd denne, og jeg klarte å gå en stund lenger uten snus med denne under leppa. Du slipper denne trangern til "å ha noe under leppa", nikotinsuget får den ikke gjort så mye med, men denne er verdt å prøve hvis du skal prøve :)

Kanskje du gidder å skrive en ameldelse, du er jo med i teamet og greier :) Lurer på hvordan den smaker, nemlig!

EDIT: Skriveleif

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
Hmm. Jeg har funnet ut at jeg er nødt for å slutte å røyke snart, og leker litt med tanken på snus i en overgangsperiode, men jeg har ikke klart å finne min favoritt i butikkene noe sted. Lucky strike white. Finnes den ikke i Norge mer?

Den finnes utvilsomt, har den på Rema 1000 der jeg bor iallefall ;)

Lenke til kommentar
Det var mye!

Kanskje du gidder å skrive en ameldelse, du er jo med i teamet og greier :) Lurer på hvordan den smaker, nemlig!

EDIT: Skriveleif

Vet ikke hvor populært det er med det i førsteposten, men kan legge inn en her i tråden i kveld.

Lenke til kommentar

Cyclo:

Vet ikke om Lucky hvit selges lenger, jeg har ihvertfall ikke sett den på lenge. Vanlig porsjon derimot, lever i beste velgående.

Om du skal bruke snus for å slutte med røyk anbefaler jeg deg å kjøre på med mildsnus. Da blir det lettere å slutte med snusingen om du bestemmer deg for å avslutte den også.

@linken til iskall:

Slike linker er stort sett fulle av tull. Hvor mye nikotin en får i seg kommer ann på hvor mye og ofte en snuser, ikke at en snuser. Det har vært kjent lenge at en får i seg langt mer nikotin av snus enn røyk, da røykere får i seg nikotin i løpet av 5minutter, mens vi får en jevn strøm av nikotin i opptil 20min. Men om en snuser 4snus om dagen får en ikke i seg mer nikotin enn om en hadde røyket to tyvepakninger. En må se på slike artikler med skepsis.

edit:

Og IKKE legg anmeldelser random ut i tråden. Halve poenget med et snusteam er for å unngå slikt. Dessuten er onico snus og hører derfor til sammen med all annen snus.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Hmm. Jeg har funnet ut at jeg er nødt for å slutte å røyke snart, og leker litt med tanken på snus i en overgangsperiode, men jeg har ikke klart å finne min favoritt i butikkene noe sted. Lucky strike white. Finnes den ikke i Norge mer?

Jo, den selges fortsatt. En kompis av meg kjøpte den for 1 uke siden :)

Lenke til kommentar

Har prøvd ganske mye rart. Fikk ofte en boks som "smaksprøve" av konsulentene som var innom i en tidligere jobb. Må ærlig innrømme at lucky hvit var den jeg likte best. Likte også Nick and Johnny (visste dere at den hadde egen releaseparty på Rockefeller i Oslo? Jeg var invitert, men mandag kveld var litt uaktuelt liksom)

Dem som dere nevnte:

Mocca anis går ann i små mengder.

Catch synes jeg er helt forferdelig.

General/general mini er jeg ikke så forferdelig glad i (synes den blir litt for salt)

General silver husker jeg ikke hvordan var.

Edit:

Haha. Jeg fant nettopp en uåpnet boks vanlig Lucky Strike i skuffen her. Den gikk ut på dato 22.02.2007. Tror jeg skal la den forbli uåpnet jeg ;)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Haha. Jeg fant nettopp en uåpnet boks vanlig Lucky Strike i skuffen her. Den gikk ut på dato 22.02.2007. Tror jeg skal la den forbli uåpnet jeg ;)

Du har ikke noe imot å åpne den ?

Gi oss en kjapt innlegg med lukt og konsistens, om muligens smak ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...