Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Hvilken catch anbefaler du meg å prøve ?

Fint å ha en favoritt, men også greit å kunne variere litt med en "kose-snus" med fin smak!

Catch Eucalyptus

God smak og konsistens (renner veldig lite).

Er en av mine "kose snuser"

Lenke til kommentar
Veldig enig ang catch. Jeg har aldri sett på denne snusen som jentesnus, heller nybegynner/jobbsnus.

Diskusjon ang. snusteamet er viktig for tråden og hvordan den vil utfolde seg i fremtiden, så jeg ser ingen grunn til at det ikke skal kunne diskuteres her.

Syns teamet høres ut som en veldig god idè, da kan vi også rette spørsmålene mer mot de i teamet, og få skikkelige svar :)

Om jeg skulle ha "ønsket inn" noen, kommer både Nyhus, Iskall, Neff, Tard. Eightyeight og flere andre med fornuftige, ryddige og "Stimulerende" Poster :)

Edit: La til siste to linjene :)

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
Jeg snuser litt innmellom.

Egentlig alt mulig.

Men blir veldig ofte dårlig av snusen. Svimmel og kvalm så jeg ofte spyr.

Er det normalt?

Blir sånn av alle typer til og med Rl og mocca

Viss du blir kvalm og spyr av mocca tror jeg ærlig talt at du ikke skal snuse. Det er en veldig mild snus, som de felste ikke kjenner effekt av engang. Kan hende du er allergisk mot noe i snus?

Lenke til kommentar

Egentlig alt mulig.

Er det normalt?

Viss du blir kvalm og spyr av mocca tror jeg ærlig talt at du ikke skal snuse. Det er en veldig mild snus, som de felste ikke kjenner effekt av engang. Kan hende du er allergisk mot noe i snus?

Ja, det vil jo jeg tror og da.

Men alle venna jeg har som snuser general++ har også spydd av mocca :s

Men ja, det er jo mulig jeg er det.

Ikke bra, er egentlig litt avhengig

Lenke til kommentar

Egentlig alt mulig.

Er det normalt?

Ja, det vil jo jeg tror og da.

Men alle venna jeg har som snuser general++ har også spydd av mocca :s

Men ja, det er jo mulig jeg er det.

Ikke bra, er egentlig litt avhengig

Skamquoter deg, beklager.

Når kjenner du disse brekningene og kvalmen? I hvilken sammenheng ? Om det er lenge siden du har spist, drukket lite (dehydrert f.eks) så kan det ha noe med det å gjøre. Hvor lenge har du snust? RL og mocca har ganske sterke smaker, kanskje det er ett stoff de snusene har til felles som du rett og slett ikke tåler?

Angående catch ; Lagd for å trekke jenter, men i mine øyne ikke en jentesnus. Catch eucalyptus er god den, i små mengder. Lakris syntes jeg ikke noe om. Mocca anis er derimot en av de verste snusene jeg veit om, på sydenturen min kjøpte en venninne av meg ett tårn med det, har fortsatt problemer med å lukte på den, eller å se boksen etter en guffen episode "dagen-derpå".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Egentlig alt mulig.

Er det normalt?

Grunnen til dette er at du snuser svært sjeldent, du har ikke helt vant til nikotinen enda vil jeg tro.

Det er selfølgelig helt normalt, begynner du å snuse mer fast, som f.eks gå over til General Portion, eller Skruf original portion så tror jeg du vil bli litt kvalm, men i lengden vil det fort gå over.

Det var iallefall det som skjedde hos meg

Mvh. Iskall

Lenke til kommentar

Fjerna to visdomstenner nede for to dager siden. Kjeften er fortsatt litt hoven og har fortsatt sår baki der. Er det noen som har peiling på om ting blir værre hvis jeg slenger en eller to under leppa? Hvordan pleier sår i munnen å reagere på snus?

Håper på svar, for har bare spist kjip tomatsuppe hittil. :thumbdown:

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Fjerna to visdomstenner nede for to dager siden. Kjeften er fortsatt litt hoven og har fortsatt sår baki der. Er det noen som har peiling på om ting blir værre hvis jeg slenger en eller to under leppa? Hvordan pleier sår i munnen å reagere på snus?

Håper på svar, for har bare spist kjip tomatsuppe hittil. :thumbdown:

Vet ikke hvor i kjeften du har sår, men uansett så tror jeg ikke det blir verdens hyggeligste opplevelse å få snus safta i såret :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Å putte snus i munnen mens du har munnsår funket helt greit hos meg, hadde ett sår i tannkjøttet oppe etter jeg pusset litt for hardt i munnen. Effekten ble bedre, og du svir ganske mye, egentlig ikke noe å anbefale.

Ta heller Vademecum i munnen, da blir det bedøvd og det går over ganske fort ;)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som foretrekker Skruf Løs her? Den er jo helt utrolig! Baker på 5-10sek, og den hverken renner eller etterlater seg rester når man kaster den! Herlig!

Slenger meg på denne. Skruf løs er absolutt den ultimate snusen. :)

kellebjelle: Protip, kjøp deg en skruf / general posjon (eller løs, hvis du foretrekker det) og tving deg selv til å ha snusen i f.eks 10 minutter. Ta en pris hver dag. Så vil du fort merke at toleransen din øker drastisk. ;)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...