Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker og bukker til cyclo for at han holder tråden ryddig.

Folkens:

Lær av deres egne og andres feil. Når et innlegg blir slettet er det en grunn til det. Så skriv flere innlegg som det som ble slettet, okey? Det er en helt absurd mengde innlegg som har blitt redigert og slettet allerede, og tråden har bare 21sider. Så skjerpings folkens.

Ang skriving av anmeldelser som blir lagt på forsiden:

Jeg har lyst å sette sammen et "team" av de mest erfarne snuserne i denne tråden og bruke disse til å skrive anmeldelsene. Da slipper vi anmeldelser som gir snustyper for gode eller for dårlige karakter fordi forfatteren ikke vet bedre. Hva mener folket om dette?

edit:

Men tror jeg skal teste det, noen som har testet det, hvordan smaker det?

Det kommer til å smake tobakk blandet med sukker og e-stoffer. For å være helt ærlig, er urgesnusforslaget noe av det mer idiotiske jeg har lest i en snustråd noen gang.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jo, for at anmeldelsene skal være gode må en det. Man må ha erfaring og kunne være subjektiv. Som om en snuser skruf, må en kunne tilstå at snusen ikke akkurat lukter og smaker best i verdens, selv om det er favorittsnusen. Eller ihvertfall skrive i anmeldelsen sin at det er mange som ikke liker lukten eller smaken.

Lenke til kommentar

Vel, jeg prøvde URGESNUS! Sitter med en oppi leppa nå. For all del, smaker godt og alt det. Men skal dere lage det anbefaler jeg å la den stå til tørk oppi filteret LENGE. Eventuelt knipe på griseriet så vannt blir skvist ut. Var en slags sørpe jeg måtte kline oppi leppa nå jaffal xD

Måtte seff spytte halvparten ut for å overleve. Men jau, ikke værst,ikke værst.

Lenke til kommentar

Noe så vanvittig dumt.

Syns forslaget til nyhus høres veldig bra ut!

Snus-dog, du er kanskje ikke så glad for det, men vi har hørt mye rart fra deg i tråden nå. Foreslår at du tenker litt før du slenger inn en post. Vi er ikke interessert i å høre om RL eller generalen du har prøvd eller kjøpt.

Jeg måtte bare

edit: leifer

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

Syntes at alle skulle kunne lage anmeldelser, sånn at man får forskjellige synspunkter på snusene. Vis de som har snust lenge syntes foreksempel Offroad er noe dritt, kunne det jo hende at en som ikke har snust så lenge syntes det er en kjempe snus, og vis en som ikke har snust lenge leser begge kunne ha jo se at mange nybegynere syntes snusen er bra og at mange som har snust lenge syntes den suger, da kunne han jo tenke selv hva han skulle gjøre, isteden for at det er mange anmeldelser som er imot Offroad.

Men men er ikke jeg som bestem, ser ut som om det blir et Team.

Grunnen til linken til US Navy er fordi jeg med engang tenkte på militæret når jeg så nyhus sin post :)

Lenke til kommentar

Godt forslag Gibson(som forøvrig lager utrolig gode gitarer, har en 24år gammel Les paul å kose meg med selv ;)). Om jeg får igjennom dette forlaget vil jeg tro kvaliteten på anmeldelsene ville øke drastisk, samt at karakterene ville passe bedre til hvordan snusen i faktum er.

Ved å si dette mener jeg ikke at anmeldelsene jeg har fått inn er dårlige. Det er mange gode(er også flere gode jeg ikke har lagt inn i tråden enda fordi jeg venter svar på om vi skal danne dette snusteamet)som er lagt ut, men det finnes også noen med som har fått noe jeg ville se på som absurd gode karakterer, med tanke på egne erfaringer og kommentarer fra "medsnusere". Det er endel arbeid i å lese over, rettskrive, regne karakter, finne bilde, for så å legge inn koder og selve anmeldelsen inn i tråden her(spesielt siden nettverket mitt er utrolig ustabilt og jeg ofte må gjøre det samme flere ganger da nettet svikter før anmeldelsene blir lagt inn) og da er det ganske surt om anmeldelsene i bunn og grunn ikke er av så høy kvalitet som jeg skulle ønske.

Men jeg skal kontakte cyclo siden det er han som passer mest på tråden, å høre hva moderatorene mener om forslaget mitt. Det skal også legges til at alle har lov til å "søke" på stillingen som snusanmelder, ingen er uønsket.

Lenke til kommentar
Jeg og er eni med Nyhus. Kunne satt opp et snus-team ( :tease: ), så kunne de mindre erfarne snuserne som har lyst til å skrive annmeldelse sende den til teamet. Da kunne de sett over innleget og vurdert det, deretter kunne de ha postet det med annmelderens navn under.

Ooops, sorry må ha hoppet over ditt forslag. Det likte jeg bedre :)

Så hvem vil dette mighty Snus-Team bestå av? :)

Lenke til kommentar

Grunnen til et evnt. team er som Nyhus sier er at de litt mer "erfarne" snuserne har et bedre grunnlag for å si hva en god snus er. Og subjektivt, så selv om jeg liker den, kan jeg skrive hvorfor andre kanskje ikke liker den.

Har du prøvd 3-4 snustyper har du smakt de da, og hva er da en god snus? Jo "ALLE JEG HAR SMAKT SMAKER DRITT FETT AZZ :D:D"

Du må jo skjønne at så lenge det skrives ordentlige anmeldelser, så er ikke det noen "fasit" på hva en god snus er, men som en pekepinn (les førstepost).

Endret av cyclo
Fjernet OT
Lenke til kommentar
Så hvem vil dette mighty Snus-Team bestå av? :)

Uvisst, vet ikke om det blir noe av engang, men jeg har selvfølgelig et par tre stykker i tankene. Den eneste som garanter vil skrive anmeldelser er meg ;)

Sendte en pm til cyclo nå, da jeg føler vi burde kjøre forslaget via en moderator før vi avgjør noe. Det kan jo føre til at noen brukere blir ekskludert fra å få sine anmeldelser på forsiden, noe jeg gjerne vil ha tillatelse for, før dette eventuelt skjer. At anmeldelsene ikke kommer på forsiden krever selvfølgelig at de er av for lav kvalitet på flere punkter. I tillegg er det langt lettere å forholde seg til 2-3personer når det kommer til anmeldelser, enn å forholde seg til hele snustråden.

Grunnen til et evnt. team er som Nyhus sier er at de litt mer "erfarne" snuserne har et bedre grunnlag for å si hva en god snus er. Og subjektivt, så selv om jeg liker den, kan jeg skrive hvorfor andre kanskje ikke liker den.

Har du prøvd 3-4 snustyper har du smakt de da, og hva er da en god snus? Jo "ALLE JEG HAR SMAKT SMAKER DRITT FETT AZZ :D:D"

Korrekt. Vi som har snust mer enn 2måneder har et større "lager" med snus vi kan sammenligne med. Om en person har prøvd 2 typer snus, hvor han liker begge veldig godt, kan det være fort gjort for personen å tro at begge disse er av høy kvalitet i forhold til mye annet, uten at personen egentlig har noe reelt grunnlag til å tro dette.

Jeg er for snusteam ideèn, melder meg forsåvidt til "teamet" om jeg er kvalifisert nok.

De som ønsker å være med i dette teamet kan sende meg pm med "søknad" hvor dere fylle ut hvor mange typer snus dere har prøvd, hvor gamle dere er(at du er under 18. betyr ikke automatisk at du ikke får skrive anmeldelser), hvor lenge dere har snust og hvorfor akkurat du vil skrive gode anmeldelser.

Og vær snille mot hverandre nå, alle har vel kommet med et eller annet fanboy utsagn i løpet av snustrådenes forløp :)

edit:

La til endel og fjernet litt.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En liten tanke bak Catch snusene.

Personlig ser jeg at mange inne på snustråden (både v.3,4,5) sier at catch snusen er jente snus.

Jeg mener Catch hører til jenter og gutter.

Hvorfor spør du ?

For det første smaker Catch snusene utrolig godt, mest fordi de inneholder en god smak (De fleste portion ikke gjør)

For det andre så er Catch snusen en utrolig kjekk snus, den er mild, kan slappes av med etter en god middag og den tilfredstiller.

Så hvorfor finnes bare Catch i porsjon ?

Catch er laget av Swedish Match for å tiltrekke flere jenter for å snuse, det har den klart, men den tiltrekker også gutter som er ute etter en snus med smak.

Kjenner flere gutter som snuser Catch og er utrolig fornøyd med dens smak og konsistens, de er ofte ute etter en snus som ikke renner mye, og kan nytes uten at den fukter opp hele munnen med "kvalmede" snus saft.

Personlig har jeg merket at jenter liker gutter som snuser catch, den fjerner den dårlige onden fra munnen, og gir heller ut lakris smak eller menthol smak. (Smart visst du skal kysse en jente med snus)

Catch snusen har ett bred utvalg av snuser:

Catch Licorice

Catch Licorice mini

Catch Eucalyptus

Catch Dry Vanilla Coffee

Catch Dry Licorice

Catch Dry Eucalyptus

Catch Dry Cassis Menthol

Link HER

Fakta om Porsjon Snus:

Porsjonssnus ble lansert i 1974, for å tilby forbrukeren et produkt som ikke gir møkkete fingre og som er lettere å bli kvitt etter bruk.

Tradisjonell porsjonssnus, som det ble lansert i 1974, består av tørt tobakspulver som er pakket i en fiberpose, så blir posen fuktet, til porsjonen har en total fukt på 50 %.

Resultatet blir en porsjonspose på et gram med utseende som en brukt tepose.

Dette produkt betegnes som standard porsjon. Porsjonssnusen har utviklet seg siden introduksjonen. I dag finnes det porsjonsposer i to mindre versjoner 0,4 gram og 0,6 gram snus spesielt rettet mot kvinner og nybegynnere. De små porsjonsposer finnes som tradisjonell porsjonssnus, hvor posen er fuktet utvendig, og som ”Dry” produkt som betyder at produktet har et helt hvitt utseende.

Takk for meg.

Mvh. Iskall

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hjalp fint det der, Iskall!

Takk!

Har testa Catch lakris før, helt fin den.

Hvilken catch anbefaler du meg å prøve ?

Fint å ha en favoritt (I mitt tilfelle General Sterk og Ekstra Sterk), men også greit å kunne variere litt med en "kose-snus" med fin smak!

¤Fint om ikke dere også roter til tråden med dette såkalte "snus-teamet"..

Ta det på PM

Hilsen wannabe mod....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...