Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo litt pussig, siden Nick And Johnny (Nei, den heter ikke strong) inneholder mer nikotin enn General Sterk gjør. Det

Hmmm, pussig fordi det står strong på lokket mitt.

AAAAH må vi ta opp denne diskusjonen igjen? Den heter Nick And Johnny, type strong. Den HETER ikke Strong :)

Lenke til kommentar
Det står "strong" for å vise at det er snus med mye nikotin i. Så enkelt er det. Det sto N&J sterk på den før, men ingen trodde den het N&J sterk av den grunn. Den dagen det kommer en N&J snus som ikke er sterk, da kan dere begynne å kalle den "N&J strong".

Nettop, derfor er er det type strong, navn Nick And Jhonny :)

Lenke til kommentar
Det er jo litt pussig, siden Nick And Johnny (Nei, den heter ikke strong) inneholder mer nikotin enn General Sterk gjør. Det kommer vel bare an på hvordan du reagerer på de forskjellige typene.

IMO, er det kanskje den beste porsjonssnusen som finnes :)

Nei, både N&J og General Sterk inneholder 11 mg/pouch nikotin!

-Evn

Lenke til kommentar
Det er jo litt pussig, siden Nick And Johnny (Nei, den heter ikke strong) inneholder mer nikotin enn General Sterk gjør. Det kommer vel bare an på hvordan du reagerer på de forskjellige typene.

IMO, er det kanskje den beste porsjonssnusen som finnes :)

Nei, både N&J og General Sterk inneholder 11 mg/pouch nikotin!

-Evn

Ja, du har visst rett, mente jeg hadde lest en plass at den inneholdt 12..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er Skruf Orginal Løs sterk?

En kompis av meg kjøpte den og han i butikken sa at den var 10% svakere enn Skruf Sterk Løs, er dette sant?

Er ikke helt sikker, men skruf Sterk løs er en god del sterkere ja

Kan legge til at alle ikke reagerer likt på snus. Det finnes folk som merker mer nikotin av RL løs enn hva samme person ville merket av General Ekstra Sterk.

Jepp, det er sant.

Det har åsså noe med lukt å gjøre åsså.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Igjen minner jeg på reglene i førsteposten:

Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til den en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert.

(Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Har hørt en del av medlemene her er meget begeistret i både snus og urge, og her er en oppskrift som kan glede dere!

Om dere ønsker urge snus, så burde dere fortsette og lese!

Du tar 1-3 bokser med din favoritt snus! (Her anbefales det kun General Løs og Skrus Løs!)

Ta deretter 1 flaske Urge!

Gjør følgende;

Du tar en mixmaster / blande maskin, og heller snusen nedi.

Bland deretter inn brusen (Urge, cola osv.) og sett på mikseren i 3 minutter!

Deretter siler du snusen gjennom en sil, så safta renner bort, og snusen blir igjen.

Og vòila, du har URGE SNUS!

Kos dere!

Lenke til kommentar

Yoho, jeg skal teste Urgesnus i morgen ass :)

Men vet ikke om jeg gidder og kansje sløse bort en snusboks på noen som jeg ikke vet hvordan smaker :)

Men tror jeg skal teste det, noen som har testet det, hvordan smaker det?

Prøvde Skruf Orginal Løs i dag, ganske god egentlig :) Var lett og bake og den satt bra under leppa. Lukter vondt da :( Men dette er en snus jeg kansje skal kjøpe neste gang, den satt så godt under leppa :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...