cyclo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tråden er ryddet atter en gang. Brukerne bes om å holde seg til tema da ferier snart vil utdeles. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Kjøpte meg en sånn liten "bæreveske" til snusen i dag. "Grov snus" står det på den, en liten slags lomme til å feste på beltet og legge boksen oppi. ganske snerten Til dere som vil ha en nybegynnersnus; om dere klarer å oppdrive Gøteborgs Prima Fint, er det en veldig ålreit snus som er lett å bake og smaker bedre enn RL. Endret 15. oktober 2008 av cyclo Fjernet Off topic Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Göteborg smaker bark etter to dåser. Det samme gjør Skruf. General Løs, der har du en snus som holder over lang tid. Endret 15. oktober 2008 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Onyx er bra prell, det ; ) Black portion i Star Formation, det er DIGG! skudd i mørket; du jobber i markedsføringsavdelingen hos swedish match? @ mogen; greit, du liker general. men ikke si det i hver eneste post.. og det var noen som spurte om hvorfor vi ikke liker WP? enkelt. smaken. snus er ikke snus uten smaken. hvis vi bare gjør det for nikotin, hvorfor går ikke alle å snuser ekstra sterk? eller røyker, som er en enda kjappere nikotinleverandør? (nesten) ingenting som slår en god nick and johnny;) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 RL porsjon er ganske kvalm, kjøpte den for en stund siden, skal aldri ha den igjen! Men RL løs derimot er en kjempe bra snus, bortsett fra at den er svak, noe som jeg ikke liker Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Huff da. Den smaker piss Den renner fort Den har ikke styrke eller effekt Den er stygg Den er helt bløt Ja, vi skjønner at du snuser! Men ikke fortell om alt du kjøper hele tiden, skriv en jævla anmeldelse! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror det står noe om RL løs i 90 % av hans innlegg her.. Snart er det tid i dag, som det var i går, for å bake seg en deilig General (hvis den lystrer i dag da), å dasse, for så å ta seg en lang, deilig og varm dusj <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Seriøst folkens, er dritt lei nå av at dere poster bullshit, spesielt "General Ekstra Sterk Norwegian Edition er beest!" Skal over grensa i morgen, noen snustyper jeg må få med meg ? Endret 15. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 etter all den skrivinga vill jeg prøve RL, men er den noe og prøve?? hvor mye nikotin er det i løs?? har snust i 2år og lurer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Grovsnus er litt sterkere enn General løs, men det er ikke sterksnus som General ekstra sterk eller Skruf sterk. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 et annet spm, hva er den sterkeste løs snusen du får kjøpt i norge?? Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg har lete i nesten hele porsgrunn, men finner den ikke jeg har sykt lyst til og prøve den men finner den ikke Hmm, var der i sommerferien, kjøpte en grov snus på downtown inne på ica der. kanke noen lage annmeldeser for alle N&J pose snusene? Kan gjerne lage av N&J Strong Portion, West & East er så ille at jeg har nesten ikke lyst. Tar det senere er de så ille :S ? jeg har hørt de er ganske gode, men det er kanskje feil.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg har lete i nesten hele porsgrunn, men finner den ikke jeg har sykt lyst til og prøve den men finner den ikke Hmm, var der i sommerferien, kjøpte en grov snus på downtown inne på ica der. kanke noen lage annmeldeser for alle N&J pose snusene? Kan gjerne lage av N&J Strong Portion, West & East er så ille at jeg har nesten ikke lyst. Tar det senere er de så ille :S ? jeg har hørt de er ganske gode, men det er kanskje feil.. Personlig syns jeg ikke at West er så ille har ikke prøvd east. West smaker litt syrlig, men lukter ganske fælt. Smaker ikke som den lukter. Ganske bra effekt. Lenke til kommentar
evn Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Fant ut at jeg ville teste en boks jeg hadde liggende av N&J strong idag. Fikk jo null effekt av den. Smaken er ikke noe god heller så ble ikke akkurat "dagens smil" for min del. General Sterk ble pakka i etterpå, effekt med en gang! : ) Endret 15. oktober 2008 av evn Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Minner om det som står i førstepost: Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til den en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fant ut at jeg ville teste en boks jeg hadde liggende av N&J strong idag.Fikk jo null effekt av den. Smaken er ikke noe god heller så ble ikke akkurat "dagens smil" for min del. General Sterk ble pakka i etterpå, effekt med en gang! : ) Det er jo litt pussig, siden Nick And Johnny (Nei, den heter ikke strong) inneholder mer nikotin enn General Sterk gjør. Det kommer vel bare an på hvordan du reagerer på de forskjellige typene. IMO, er det kanskje den beste porsjonssnusen som finnes Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Elsker gennis løsis! Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Seriøst folkens, er dritt lei nå av at dere poster bullshit, spesielt "General Ekstra Sterk Norwegian Edition er beest!" Skal over grensa i morgen, noen snustyper jeg må få med meg ? Probe Whiskey Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, whiskey er verdt a faa med seg fin snus. Ellers bor du prove skruf sterk los ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 IMO, er det kanskje den beste porsjonssnusen som finnes Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg