Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert tråden med en anmeldelse og disse punktene rundt hva jeg ønsker i de som skriver anmeldelser av snus:

Om du vurderer å skrive snusanmeldelser og sende meg i pm vil det være fint om du matcher disse kriteriene:

-Du burde ha snuset over lengre tid.

-Du burde ha erfaring med mange forskjellige typer snus.

-Du burde kunne skrive godt og ordlegge deg riktig.

-Viktigst av alt, du må kunne være subjektiv og gi riktige karakterer.

Det virker nemlig som om det er endel her inne som mangler erfaringen en trenger for å kunne skrive en god og subjektiv anmeldelse, hvor en kan grunnlegge karakterene snusen får litt rundt hvordan snusen er i forhold til annen snus også. Dessverre ser det ut til at det er litt mange nybegynnere som lovpriser de få typene snus de har prøvd, uten noe skikkelig grunnlag til å vite om disse egentlig er av god kvalitet i forhold til annen snus. Derfor har jeg lagt til dette på førstesiden også:

Om anmeldelsen din viker veldig fra de generelle synspunktene folk har rundt din type snus, f.eks at du gir en snus som renner mye 10/10 som karakter på konsistens, vil jeg be dere revurdere karakterene deres. Det er alt noen anmeldelser her hvor det kan virke som om karakterene belager seg mer på fanboyism enn subjektivitet dessverre.
Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg syns egentlig N&J løs er helt grei. Likte ikke at den gikk over til papp embalasje nå den siste tiden , den ble liksom mer fuktig og aromatisk i plast. Men det er ikke en snus jeg kunne snust i lengre tid.

Kunne forresten godt tenkt meg en anmeldelse av Gøteborg prima fint og kanskje noen forskjellige amerikanske typer hvis noen har prøvd det. :)

Må forresten si at kvaliteten på den nye tråden i form av "barnslige kommentarer" (setter alt dritten in i denne kategorien jeg) er mye bedre så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Personlig synes jeg det er litt irriterende med Snus-Dog sine dobbeltposter, men men.

Er det bare meg, eller er General løs litt spesiell? Noen ganger er den konge å bake, mens noen ganger er den altfor bløt, og plutselig går den i oppløsning i munnen ..

Du er ikke den eneste nei, har flere ganger opplevd det samme, derfor har jeg mistet sansen for general snus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ettan er ett veldig berømt snus produkt og er nokså gammelt, de selger det i de meste butikker vil jeg tro.

OT:

Er desverre ikke fra bergen, er fra Nordland jeg :D

Lenke til kommentar

MYTER OM SNUS

"snus inneholder små glassbiter.."

Feil: I snus finnes det små saltkrystaller, disse ligner på glassbiter. Saltkrystallene risper ikke opp slimhinnen, men irriterer den. Saltet gjør også at blodtrykket øker. Du har sikkert hørt at for mye salt ikke er bra for kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...