Konnis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har prøvd snus de to siste dagene nå. Syns ikke jeg fikk noen effekt ut av det (Skruf Original Portion). Ble litt kvalm første gangen, etter det har jeg bare merka en anelse svimmelhet med snusen under leppa og litt svie der den ligger. Kanskje på tide med Skruf Stärk? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke forvent at snus har samme effekt som hasj, eller andre lignende saker... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aldri prøvd hasj, men håpet på en beroligende effekt eller noe? Ble bare litt mer ustødig i gangen enn vanlig Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har prøvd snus de to siste dagene nå. Syns ikke jeg fikk noen effekt ut av det (Skruf Original Portion). Ble litt kvalm første gangen, etter det har jeg bare merka en anelse svimmelhet med snusen under leppa og litt svie der den ligger. Kanskje på tide med Skruf Stärk? Prøvetid på 2dager og hoppe rett på sterksnusen? Dayum : D Anywho, slapp av, det kommer. Chill med "svakere" snus så lenge du kan. Gidder forsåvidt ikke å si du ikke skal begynne. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 starta selv men ett par skruf ble bittelitt svimmel og syntes det smate piss så gikk fort over til catch lakris som jeg brukte i ett par uker før jeg gikk tilbake til skruf. Nå går det i skruf, skruf stark og general ekstra sterk til tider. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eg sytes at skruf stark begynner å renne litt fort og når den renner kan det av og til bli veldig sterk smak, men den e god. Syntes skruf orginal og tranebær er det beste porsjon snusene Er ingen forskjell på original og sterk Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eg sytes at skruf stark begynner å renne litt fort og når den renner kan det av og til bli veldig sterk smak, men den e god. Syntes skruf orginal og tranebær er det beste porsjon snusene Er ingen forskjell på original og sterk Angående renning? Enig isåfall. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skruf sterk renner mye mer enn skruf original porsjon. True fax. Skruf original er den tørreste snusen jeg vet om. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skruf sterk renner mye mer enn skruf original porsjon. True fax. Skruf original er den tørreste snusen jeg vet om. Hørt om diverse white-snus? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rettelse: han ønsket ikke en så sterk snus.. General sterk er ikke så sterk! General sterk er langt sterkere enn normal snus, og går uten problemer inn i kategorien sterksnus. Den er akkurat like sterk som N&J, men du mener vel at den heller ikke teller som sterksnus? Skruf sterk da? Er ikke det sterksnus heller? Han har no snust skruf portion, og ville over til noe nytt med mer smak. General sterk har en god smak, samtidig som den ikke er så mye sterkere enn skruf orginal.. Derfor kan den ha vært noe for han.. Renner heller ikke så mye, med tanke på at det er white portion. Og ja, kan være litt verre å gå rett over til N&J, jeg synes ihvertfall den er litt sterkere enn General sterk. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, slutt å være en kverulant Nyhus. General sterk er en kjempefin snus som ikke er "så sterk". Jeg og hadde tenkt å anbefale den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 General Sterk og N&J har begge 11mg nikotin, så det du sier stemmer altså ikke. Skruf original har 8 eller 9mg nikotin og et hopp på 2-3mg er mye for folk som ikke er vandt til slikt. Det høres lite ut, men er absolutt ikke det. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jo, det er faktisk det.. Og det er white portion, noe som ihvertfall gjør at jeg kjenner styrken mindre.. Slutt å påstå at du alltid har rett.. Det gjør ikke tråden noe bedre Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Chillern med original, jeg. Merka mer effekt i dagens prell. Endret 13. mars 2009 av Konnis Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 General Sterk og N&J har begge 11mg nikotin, så det du sier stemmer altså ikke. Skruf original har 8 eller 9mg nikotin og et hopp på 2-3mg er mye for folk som ikke er vandt til slikt. Det høres lite ut, men er absolutt ikke det. Selv om snusen innholder 11mg , er det opp til ingrediensene hvor mye nikotin du får i deg. Jeg kan ta en klype tobakk , klemme sammen til en klump og si at det er 20mg men du får ikke i deg mye av det gjennom slimhinnene pga at det mangler salt , salmiakk og liknende. På samme måte får du kanskje i deg mer fra N&J pga salmiakk , som jeg ikke tror er i general sterk. (Er ikke sikkert salmiakk er tingen , men du forstår prinsippet håper jeg). DERFOR kan en type snus med samme nikotininnholdet være sterkere for forbrukeren enn en annen type. Og så slutter vi vel å kverulere på alt sånn nå ikke sant? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Slutt å påstå at du alltid har rett.. Det gjør ikke tråden noe bedre Når det kommer til hva jeg skriver i denne tråden har jeg alltid rett, enten du liker det eller ikke. I motsetning til noen andre i denne tråden poster jeg ikke på måfå eller gjetter. Det er mengden nikotin i snusen som definerer den som sterksnus, ikke hva du mener, tror eller føler. Er det virkelig så vanskelig å forstå? DERFOR kan en type snus med samme nikotininnholdet være sterkere for forbrukeren enn en annen type. Selvfølgelig, men hvordan folk reagerer på snusen og ingrediensene varierer utrolig fra person til person. Mao er det ikke annet det er mulig å bruke som grunnlag enn nikotininnhold for å definere hvor sterk en snus er for forbrukerne. Det finnes folk som merker mer av Skruf porsjon enn General ekstra sterk porsjon også, betyr det da at General ekstra sterk posjon ikke er sterksnus? Folk må begynne å se på disse tingene objektivt og ikke subjektivt. Spør noen om en sterksnus, ikke foreslå Ettan porsjon bare fordi du merker masse av den. Foreslå sterksnus(altså snus med mye nikotin) ala skruf sterk, n&j eller general sterk. edit: Jeg har rapportert denne tråden og spurt om å få den stengt. For tiden er innholdet i tråden så forferdelig at jeg ikke ønsker at tråden skal stå i mitt navn. Håper de stenger den, og ikke starter en ny snustråd på lang tid. Endret 13. mars 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare gøy å krangle litt da. Sterksnus eller ei, han spurte etter en snus som ikke var så sterk, og da burde folk få lov til å anbefale General sterk, selvom nikotinet er like mye som i sterk snus, så er den ikke så sterk siden den er white. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, veldig gøy å krangle om unødvendige ting som til slutt fører til at vi ikke får ha snus-tråd på diskusjon.no. Enkelte av dere burde faktisk skamme dere, og rapportere enkelte av innleggene deres for at tråden skulle kommet på rett spor.. Og ja, jeg innrømmer at jeg ikke er den beste, men det går faktisk ann å begrense seg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tråden stenges: Etter avtale med trådstarter, stenges denne tråden. Nå tråd, med nye regler vil bli opprettet straks. Lenke til kommentar
Joo0ki Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Her er et av de vanskeligste spørsmålet jeg har fått på lenge... :O Heter det "Snusboks" eller "Snuseske? Min mening er at General løs er i en "Snusekse" Innpakkningen er av papp, pappen sammenligner man med en eske. Mens det andre er at Skruf løs er i en "Snusboks" Innpakkningen er av plastik, den sammenligner man med en oppbevaringsboks... Hva er din/deres mening? Her skal det avgjøres! Heter det "Snusboks" eller "Snuseske? (Hvorfor?) Endret 11. mai 2009 av Joo0ki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg