Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Har prøvd snus de to siste dagene nå. Syns ikke jeg fikk noen effekt ut av det (Skruf Original Portion). Ble litt kvalm første gangen, etter det har jeg bare merka en anelse svimmelhet med snusen under leppa og litt svie der den ligger. Kanskje på tide med Skruf Stärk? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd snus de to siste dagene nå. Syns ikke jeg fikk noen effekt ut av det (Skruf Original Portion). Ble litt kvalm første gangen, etter det har jeg bare merka en anelse svimmelhet med snusen under leppa og litt svie der den ligger. Kanskje på tide med Skruf Stärk? :p

 

 

Prøvetid på 2dager og hoppe rett på sterksnusen? Dayum : D

 

 

Anywho, slapp av, det kommer. Chill med "svakere" snus så lenge du kan.

 

Gidder forsåvidt ikke å si du ikke skal begynne.

Lenke til kommentar
Eg sytes at skruf stark begynner å renne litt fort og når den renner kan det av og til bli veldig sterk smak, men den e god.

 

Syntes skruf orginal og tranebær er det beste porsjon snusene

 

Er ingen forskjell på original og sterk

Angående renning? Enig isåfall.

Lenke til kommentar
Rettelse: han ønsket ikke en sterk snus.. General sterk er ikke sterk!

General sterk er langt sterkere enn normal snus, og går uten problemer inn i kategorien sterksnus. :roll:

Den er akkurat like sterk som N&J, men du mener vel at den heller ikke teller som sterksnus? Skruf sterk da? Er ikke det sterksnus heller?

 

Han har no snust skruf portion, og ville over til noe nytt med mer smak. General sterk har en god smak, samtidig som den ikke er så mye sterkere enn skruf orginal.. Derfor kan den ha vært noe for han.. Renner heller ikke så mye, med tanke på at det er white portion.

Og ja, kan være litt verre å gå rett over til N&J, jeg synes ihvertfall den er litt sterkere enn General sterk.

Lenke til kommentar
General Sterk og N&J har begge 11mg nikotin, så det du sier stemmer altså ikke. Skruf original har 8 eller 9mg nikotin og et hopp på 2-3mg er mye for folk som ikke er vandt til slikt. Det høres lite ut, men er absolutt ikke det.

 

 

Selv om snusen innholder 11mg , er det opp til ingrediensene hvor mye nikotin du får i deg. Jeg kan ta en klype tobakk , klemme sammen til en klump og si at det er 20mg men du får ikke i deg mye av det gjennom slimhinnene pga at det mangler salt , salmiakk og liknende. På samme måte får du kanskje i deg mer fra N&J pga salmiakk , som jeg ikke tror er i general sterk. (Er ikke sikkert salmiakk er tingen , men du forstår prinsippet håper jeg).

 

DERFOR kan en type snus med samme nikotininnholdet være sterkere for forbrukeren enn en annen type.

 

Og så slutter vi vel å kverulere på alt sånn nå ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Slutt å påstå at du alltid har rett.. Det gjør ikke tråden noe bedre :whistle:

Når det kommer til hva jeg skriver i denne tråden har jeg alltid rett, enten du liker det eller ikke. I motsetning til noen andre i denne tråden poster jeg ikke på måfå eller gjetter. Det er mengden nikotin i snusen som definerer den som sterksnus, ikke hva du mener, tror eller føler. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

 

DERFOR kan en type snus med samme nikotininnholdet være sterkere for forbrukeren enn en annen type.

Selvfølgelig, men hvordan folk reagerer på snusen og ingrediensene varierer utrolig fra person til person. Mao er det ikke annet det er mulig å bruke som grunnlag enn nikotininnhold for å definere hvor sterk en snus er for forbrukerne. Det finnes folk som merker mer av Skruf porsjon enn General ekstra sterk porsjon også, betyr det da at General ekstra sterk posjon ikke er sterksnus? Folk må begynne å se på disse tingene objektivt og ikke subjektivt. Spør noen om en sterksnus, ikke foreslå Ettan porsjon bare fordi du merker masse av den. Foreslå sterksnus(altså snus med mye nikotin) ala skruf sterk, n&j eller general sterk.

 

edit:

Jeg har rapportert denne tråden og spurt om å få den stengt. For tiden er innholdet i tråden så forferdelig at jeg ikke ønsker at tråden skal stå i mitt navn. Håper de stenger den, og ikke starter en ny snustråd på lang tid.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Ja, veldig gøy å krangle om unødvendige ting som til slutt fører til at vi ikke får ha snus-tråd på diskusjon.no.

 

Enkelte av dere burde faktisk skamme dere, og rapportere enkelte av innleggene deres for at tråden skulle kommet på rett spor..

Og ja, jeg innrømmer at jeg ikke er den beste, men det går faktisk ann å begrense seg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Her er et av de vanskeligste spørsmålet jeg har fått på lenge... :O

 

Heter det "Snusboks" eller "Snuseske?

 

Min mening er at General løs er i en "Snusekse" Innpakkningen er av papp, pappen sammenligner man med en eske.

Mens det andre er at Skruf løs er i en "Snusboks" Innpakkningen er av plastik, den sammenligner man med en oppbevaringsboks...

 

Hva er din/deres mening?

 

Her skal det avgjøres!

 

Heter det "Snusboks" eller "Snuseske? (Hvorfor?)

Endret av Joo0ki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...