FKL982 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Seriøst, kvaliteten på denne tråden synker.. Det har du helt rett i. Og vet du hvorfor? For når man prøver å moderere litt, mener de som spammer at det og er feil. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg liker best skruf porsjon sterk...liker og general ekstra sterk, men synes generelt at general renner mer Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det har du nok rett i. Spesielt General Ekstra Sterk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spesielt General Ekstra Sterk. General Ekstra Sterk renner mye, det gjør General generelt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Den renner litt, men synes ikke ekstra sterk er halvgæren på det punktet jeg. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det værste jeg putter i munnen er vanlig general porsjon. fydda, den renner så voldsomt Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det værste jeg putter i munnen er vanlig general porsjon. fydda, den renner så voldsomt x2 Fikk bekreftet dette idag. Jeg holder meg til sterk produktene. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Med ferdigheter kan general også være lenge under leppa uten å renne. Men Skruf Orginal er jo helt vilt... Renner ikke det grann. 2 timer har jeg hatt den der:) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Personlig liker jeg general original portion, syns ikke den renner så mye som alle skal ha det til også lukter den ikke så aller verst heller, men det er min mening. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det har du helt rett i. Og vet du hvorfor? I tillegg kommer folk med så mye sprøyt de legger fram som fakta, noe som er forferdelig provoserende(ihvertfall for meg, som har lagt ganske mange timer arbeid i denne tråden). Slenger vi på skryt om tyveri og annet tull er denne tråden fullstendig tåpelig. Om det var opp til meg, ville denne tråden blitt stengt og ingen ny snustråd opprettet før brukerne her inne hadde vokst opp litt. Problemet er jo at det hele tiden er en ny strøm av barn som ville tøffe seg i en tråd som dette. Jeg holder meg til sterk produktene. At snusen har mye nikotin har null og niks med hvor mye den renner. Med ferdigheter kan general også være lenge under leppa uten å renne. Nja, general porsjon renner uansett. Den er fuktig og ekkel sånn sett, men general løs derimot er veldig god snus. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 mulig det har blitt besvart før, men orker ikke lese igjennom hele tråden...er det mer nikotin i de som sies å være sterk og ekstra sterk eller er det bare mer koksalt som gjør at den føles sterkere? (svir litt mer) Lenke til kommentar
affix Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, nå har jeg verken snus eller penger. Det er heller ikke alltid like lett å få taki noen av delene når man ikke er myndig. Snus er egentlig litt slit hvis du er en gutt på 15 og ikke har noe fast inntekt, som meg. Men likevel bruker jeg det meste av pengene jeg har på snus, og merkelig nok har jeg snus som regel alltid. Nå har også negern på kiosken slutta å selge til meg... Eller, jeg får kjøpt, men jeg må ut med 100 spenn, og det gidder jeg ikke. Mission: Get money > get snus >take a snus > chill Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 mulig det har blitt besvart før, men orker ikke lese igjennom hele tråden...er det mer nikotin i de som sies å være sterk og ekstra sterk eller er det bare mer koksalt som gjør at den føles sterkere? (svir litt mer) F.eks General ekstra sterk har dobbelt så mye nikotin som vanlig snus ala general porsjon, ettan porsjon, osv. Så ja, det er mer nikotin i de, ikke kun salt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Legger denne tråden i mine innlegg. Magefølelsen min sier meg at jeg kommer til å komme tilbake til denne tråden skjønner dere... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan syns dere ettan portion er? Jeg har kun bomma en i sommer, så husker ikke så mye hvordan den var. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Den er helt okey, dog noen brukere i denne tråden skryter den til himmels. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 36 kr på Kiwi, og det er den billigste jeg har sett. Derfor er det den det går i hos meg. Ihvertfall til hverdags:) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Btw, til dere som vil ha billig snus på nett. Denne siden virker ganske rimelig; rundt 20kr boksen før toll Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nettopp. Før toll. Som den ikke kommer gjennom, og dersom den gjør det, lønner det seg ikke akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg