Sambaboy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har selv aldri skjønt greia med Skruf, menne. Menne det er jo opp til hver person hvordan snus man liker da, correct me if am wrong. Nei, herregud, jeg snuser kun det kompisene mine ber om å snuse... Jeg sier jo ikke på noen måte at Skruf er en dårlig snus heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ettan oppe på fjellet i steiksol, ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) For lengst utgått skruf i senga med influensa. Ubeskrivelig... Edit: Var ikke rettet sarkastisk mot deg iskall. Så at det kanskje så litt slik ut etterpå Endret 8. mars 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor mange preller er det i en general maxi boks? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det er 12, men kan og være 14. Men nesten sikker på 12. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det bare meg eller har skruf sterk blitt MYE svakere ? før så kjente jeg mye sterkere lukt fra boksen, men nå er dem bare tørre og lukter nesten ingenting! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er jo klart at du merker mindre effekt nå enn fra du startet å snuse? Men jeg deler ikke samme oppfatning som deg Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er jo klart at du merker mindre effekt nå enn fra du startet å snuse? Men jeg deler ikke samme oppfatning som deg men det skal da ikke påvirke lukten så alt for mye det, de man merker av følelse går jo for bort etter man a snust en stund. f.eks jeg har snust litt general ekstra sterk i ca 10 dager nå. den første bosen kjennte jeg sve under leppe mans nå merker jeg ikke forskjell på den og skruf grønn. men lukten tror jeg ikke skal bli "svekket" etter en stund bruk. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei, nei og atter nei Sikkert noen som er uenige, men. Lenke til kommentar
drz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien.. 1: 1847 er en kjedelig snus, eneste grunnen til å kjøpe den er at boksen er kul, smaker som en dårligere utgave av lucky strike. 2: Hvis du har så dårlig økonomi at du sliter med å få råd til snus + under 18 så burde du bare slutte. Hvis du har lite cash så snuser du sikkert ganske lite også så da er det vel like greit å slutte før du får cash mellom henda og starter for fullt ? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er jo best å snuse lite, for de som klarer det. Men er enig i at det er dumt å bruke alle pengene sine på snus Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien.. 1: 1847 er en kjedelig snus, eneste grunnen til å kjøpe den er at boksen er kul, smaker som en dårligere utgave av lucky strike. 2: Hvis du har så dårlig økonomi at du sliter med å få råd til snus + under 18 så burde du bare slutte. Hvis du har lite cash så snuser du sikkert ganske lite også så da er det vel like greit å slutte før du får cash mellom henda og starter for fullt ? Jeg har alltid snus på meg, men jeg orker ikke kaste bort 70 kr på drittsnus. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien.. Jeg syns faktisk den er grei nok. De er fuktige (om de ikke er lagra feil eller er utgåtte da) , smaker litt som lucky med et lite sitrus hint. Er ikke sterk snus , mer på høyde med lucky der også. Men smaken er som baken , du må nesten bare prøve en boks og sjekke selv. Edit: Og hvis du er under 18 og/eller sliter med økonomien så ikke snus. Problem solved. Endret 8. mars 2009 av frentix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Edit: Var ikke rettet sarkastisk mot deg iskall. Så at det kanskje så litt slik ut etterpå Gjør ingenting Ether<3 Var forresten i HVU i helgen, ute i kneppe teltet med en saftig Ettan og primusen som kokte kaffe. Samt FR. Kan egentlig ikke beskrives, må oppleves. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Til alle dere som nå beynner å snuse som 14-åringer og klager over dårlig økonomi: Ha i bakhodet at staten elsker å sette opp avgiftene på tobakk, slik at prisen for en boks snus gjennomsnittlig øker med ca 5 kroner i året, så innen dere faktisk har lov til å kjøpe snusen deres selv, ligger den på rundt 80 kr boksen. Styr unna før dere blir avhengige om dere allerede nå innser at dere ikke klarer å støtte opp et "innimellom-forbruk" økonomisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller evt skaffe seg en jobb. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Faktisk fornuftig Ice, personlig hadde jeg aldri snuset om jeg ikke hadde hatt råd til det. Og stort sett er det ikke hva man har råd til, men hva man tar seg råd til Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Seriøst, kvaliteten på denne tråden synker.. Kjøpte en boks med Thunder av en kompis på skolen her om dagen. God snus, men jeg gikk lei den etter en boks. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har sverget til porsjon så lenge jeg har vært snuser, men nå i det siste har lysten på løs økt. Har for det meste gått i Ettan og RL, to gode løssnuser i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg