Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Har selv aldri skjønt greia med Skruf, menne. :)

Menne det er jo opp til hver person hvordan snus man liker da, correct me if am wrong.

 

Nei, herregud, jeg snuser kun det kompisene mine ber om å snuse... :roll: Jeg sier jo ikke på noen måte at Skruf er en dårlig snus heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo klart at du merker mindre effekt nå enn fra du startet å snuse?

 

Men jeg deler ikke samme oppfatning som deg

 

men det skal da ikke påvirke lukten så alt for mye det, de man merker av følelse går jo for bort etter man a snust en stund.

f.eks jeg har snust litt general ekstra sterk i ca 10 dager nå. den første bosen kjennte jeg sve under leppe mans nå merker jeg ikke forskjell på den og skruf grønn.

 

men lukten tror jeg ikke skal bli "svekket" etter en stund bruk.

Lenke til kommentar
Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien..

 

1: 1847 er en kjedelig snus, eneste grunnen til å kjøpe den er at boksen er kul, smaker som en dårligere utgave av lucky strike.

 

2: Hvis du har så dårlig økonomi at du sliter med å få råd til snus + under 18 så burde du bare slutte. Hvis du har lite cash så snuser du sikkert ganske lite også så da er det vel like greit å slutte før du får cash mellom henda og starter for fullt ?

Lenke til kommentar
Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien..

 

1: 1847 er en kjedelig snus, eneste grunnen til å kjøpe den er at boksen er kul, smaker som en dårligere utgave av lucky strike.

 

2: Hvis du har så dårlig økonomi at du sliter med å få råd til snus + under 18 så burde du bare slutte. Hvis du har lite cash så snuser du sikkert ganske lite også så da er det vel like greit å slutte før du får cash mellom henda og starter for fullt ?

Jeg har alltid snus på meg, men jeg orker ikke kaste bort 70 kr på drittsnus.

Lenke til kommentar
Er 1847 portion verdt å bruke 70 kr på? Er under 18 derfor vanskelig med økonomien..

 

Jeg syns faktisk den er grei nok. De er fuktige (om de ikke er lagra feil eller er utgåtte da) , smaker litt som lucky med et lite sitrus hint. Er ikke sterk snus , mer på høyde med lucky der også. Men smaken er som baken , du må nesten bare prøve en boks og sjekke selv.

 

Edit: Og hvis du er under 18 og/eller sliter med økonomien så ikke snus. Problem solved. :)

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Edit: Var ikke rettet sarkastisk mot deg iskall. Så at det kanskje så litt slik ut etterpå :p

Gjør ingenting Ether<3

 

Var forresten i HVU i helgen, ute i kneppe teltet med en saftig Ettan og primusen som kokte kaffe.

Samt FR.

 

Kan egentlig ikke beskrives, må oppleves.

Lenke til kommentar

Til alle dere som nå beynner å snuse som 14-åringer og klager over dårlig økonomi:

 

Ha i bakhodet at staten elsker å sette opp avgiftene på tobakk, slik at prisen for en boks snus gjennomsnittlig øker med ca 5 kroner i året, så innen dere faktisk har lov til å kjøpe snusen deres selv, ligger den på rundt 80 kr boksen.

Styr unna før dere blir avhengige om dere allerede nå innser at dere ikke klarer å støtte opp et "innimellom-forbruk" økonomisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...