Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Det du skriver er ikke fakta for faen, ikke gjør mer narr av deg selv enn du alt har gjort. Du sier og oppfører deg som en tosk med disse innleggene. Det er bare tull, noe du også burde forstå. Som sagt, om du føler "skjemaet" ditt stemmer for deg, slutt å snuse med en gang, snusen har åpenbart en jævlig dårlig påvirkning på livet ditt. Om du fortsetter da, er du bare dum som faen.

Skjerp deg. Diskuter saken og slutt med å angripe andre debattanter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold KJEFT eller vær litt saklig. Er en snus-tråd, ikke en "Fjortis-humoristenes kødde"-tråd.

Unnskyld, men hvorfor være så alvorlig, eller så alvorlig å sinna som du er. Må være lov å tulle litt.

Kondomer opp i rektum og snus-tråd sammen funker ikke for meg. Er greit å være lettbeint, men du skriver rett og slett dritt.

gjem det i skolesekken din:p

For i skolesekken er aldri mamma tror du ? :p

Hva du enn gjør, ikke legg de under puta eller i det "hemmelige rommet" på rommet ditt ;)

Lenke til kommentar
Kondomer opp i rektum og snus-tråd sammen funker ikke for meg. Er greit å være lettbeint, men du skriver rett og slett dritt.

Greit det, men det er opptil moderatorene å slette, så hvorfor bli så sinna? Bare bla forbi. Forumet hadde vært bedre om man slapp utbrudd som dine. No offence!

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
Eg gjemmer snus boksene mine i skuffen på pc-bordet mitt ...

Det gjorde jeg også, helt til fattern skulle lete etter en ekstra nettkabel og fant stasjet. :p

Det var forsåvidt også da jeg fant ut at jeg skulle innrømme at jeg snuste fast.

Mulig det er lurt å være ærlig fra starten av, så slipper du ubehagelige episoder senere.

Lenke til kommentar

Greit det, men det er opptil moderatorene å slette, så hvorfor bli så sinna? Bare bla forbi. Forumet hadde vært bedre om man slapp utbrudd som dine. No offence!

Forumet hadde vært bedre om man slapp "humoren" din. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver?

Eg gjemmer snus boksene mine i skuffen på pc-bordet mitt ...

Det gjorde jeg også, helt til fattern skulle lete etter en ekstra nettkabel og fant stasjet. :p

Det var forsåvidt også da jeg fant ut at jeg skulle innrømme at jeg snuste fast.

Mulig det er lurt å være ærlig fra starten av, så slipper du ubehagelige episoder senere.

Ikke sikkert det du, moren til en kamerat av meg fikk det midt i trynet at han snuste. Hu brente alle boksene hans, og gikk rundt på alle butikker og sa at de ikke fikk lov å selge til han.

Lenke til kommentar
Hold KJEFT eller vær litt saklig. Er en snus-tråd, ikke en "Fjortis-humoristenes kødde"-tråd.

Unnskyld, men hvorfor være så alvorlig, eller så alvorlig å sinna som du er. Må være lov å tulle litt.

Kondomer i rektum er forøvrig metoden jeg vanligvis anvender når jeg smugler mine 3 tårn mer enn kvota over grensetasjonen ved Magnor, så helt irrelevant er det ikke.

Lenke til kommentar

Jeg snuste vel ganske åpent hjemme når ejg selv var 14, og tok jo ikke lang tid før mamma oppdaget det da. Det var ikke populært, men ho kunne ikke gjøre stort med det. Jeg snuset, om ikke hjemme, så på skolen og alt ellers. Så etterhvert var det greit at jeg snuste bare jeg ikke gjorde det hjemme så hun så det. Etter et års tid så kjøpte hun stadig vekk snus til meg når jeg var tom og trengte.

Så mine foreldre har vel aldri vært særlig strenge på det, men har vel litt med at jeg også satt meg litt i lås. Jeg sa jo klart og tydelig at jeg kom ikke til å slutte, og da ble dealen at jeg ikke skulle gjøre det når hun så på.

Og nå er det null problem, jeg snuser over alt. Men jeg tror ikke man kommer noe lenger med å fortelle mora si at man snuser. Spesielt ikke når du er 14 år.

Og Paranoid; Du har hatt en del usaklige innlegg i tråden nå. Og det er ikke bare moderatorers jobb å holde tråden ryddig. Om du ønsker å spamme, kan du lage deg en egen tråd, og IKKE her hvor det er fler som er interessert i en saklig diskusjon rundt emnet snus. Og når noen kommer med idiotiske innlegg, må man til en viss grad få lov til å reagere på det.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke være litt saklige og slutte med det fjortis-anal snakket? Er litt stress å pløye gjennom 2-3 sider med slikt.

Anyway..hvor lange pauser pleier dere ha mellom hver prell? Føler jeg snuser samenhengende så lenge jeg er våken. Hvis jeg ikke har en inni føles det som om det mangler noe , og jeg putter som regel inni en ny innen 5min etter jeg har kvitta meg med en.

Lenke til kommentar

Jess. dyr vane. Jeg holdt har også holdt på sånn lenge. Men nå rekker ikke økonomien til, så da har jeg kuttet ned. Er null problem bare du gjør en dag eller to. Sett deg noen klokkeslett for når du kan ta. Sett deg opp et regnestykke over hvor mye penger det faktisk blir om du snuser 1 boks på 1-2 dager. Det er mye penger på et år. Du sparer en del om boksen kan holde 3-4, kanskje 5 dager i steden :)

Lenke til kommentar

Nyhus, jeg sa jo at gladhetsskala ikke var det rette ordet, det går mer med velbehag eller hva faen det heter.. Og du har noe i helvettes temperamang, jekk deg ned, mr. know-it-all

On topic: Hadde samme vane som frentix, men har greid å skjerpe meg nå. Tar seff mårraprellen på bussen til skolen (herlig mens man hører på musikk), kanskje 3-4 stk på skolen og rundt 5-6 når jeg kommer hjem.

Og jeg har alltid hatt boksen min i skuffen på pcen. Foreldra mine er aldri der takk og lov

Endret av Callisto Star
Lenke til kommentar

Eller du kan gjemme snusen i den hemmelige mappa på harddisken. Haha, snakker om lettbeint hva?

Jeg mener at hvis du har behov for å gjemme snusen, iverksett følgende:

1) Bli myndig (over 18 år i Norge)

2) Flytt hjemmefra

Jeg begynte å snuse først etter at jeg kunne bestemme over livet mitt. Det synes jeg andre burde også. Drittunger som snuser/røyker er det værste jeg vet. Voksne blir dere seinere uansett, kjipt nok det, hold på barndommen mens dere kan.

Lenke til kommentar
Nyhus, jeg sa jo at gladhetsskala ikke var det rette ordet, det går mer med velbehag eller hva faen det heter.. Og du har noe i helvettes temperamang, jekk deg ned, mr. know-it-all

Jeg blir gretten når du kverulerer og whiner, påstår og synser rundt noe du ikke vet noe om. Ikke finn på noe tull og deretter påstå det er fakta. Når folk med langt mer peiling enn deg gjentatte ganger forteller deg at det du har knotet sammen er tull, men du likevel fortsetter med kveruleringen. Ja, da blir jeg sur. Og ja, det kommer til å skje neste gang noen oppfører seg som tullinger også. Denne tråden skal være så seriøs som mulig, og den blir ikke mer seriøs av at du sitter og finner på noe og utgir det for å være fakta.

Og nei, det stemmer ikke noe mer om du bytter ut glede med velbehag.

rittunger som snuser/røyker er det værste jeg vet. Voksne blir dere seinere uansett, kjipt nok det, hold på barndommen mens dere kan

Second.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...