Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Det er null sannhet i det diagrammet. Face it, det er bullshit.

Word

Ok.. så dere sier at kroppen ikke får toleranse for nikotin? En ikkesnuser som ser på tv en kveld føler akkurat det samme som en som har snust i 10 år og legger inn en prell, forskjellen er bare at nikotinslaven tror at han har det deilig fordi han har følt ubehag før han la inn snusen, herregud, dette er jo fakta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke slutte å snakke om det jævla diagrammet...

 

Fy faen så enig jeg er!

 

Er det noen som vill annbefale en god snus ? Har smakt general og goteborgs rape

 

Lucky strike portioene eller skruf er favorittene mine som du ikke har prøvd av portion, er du på jakt etter løs, röda lacket eller general løs er fine syns jeg. Mine personlige favoritt snus merker er, skruf stark portion og løs, general løs og lucky strike white/original portion. Bare å velge :)

Lenke til kommentar
Kan vi ikke slutte å snakke om det jævla diagrammet...

 

Fy faen så enig jeg er!

 

Er det noen som vill annbefale en god snus ? Har smakt general og goteborgs rape

 

Lucky strike portioene eller skruf er favorittene mine som du ikke har prøvd av portion, er du på jakt etter løs, röda lacket eller general løs er fine syns jeg. Mine personlige favoritt snus merker er, skruf stark portion og løs, general løs og lucky strike white/original portion. Bare å velge :)

 

Takker!

Lenke til kommentar

Sigaretter er 1000 ganger bedre enn snus, men kols er noe dritt.

 

Noen som har noen tips om ossen man får gjemt det fra foreldre ?

 

Finn en lur plass i skogen. Ta ut noen stykker og gjem dem i rompa. Når du får lyst på går du på do og "fisker" ut en.

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
Sigaretter er 1000 ganger bedre enn snus, men kols er noe dritt.

 

Noen som har noen tips om ossen man får gjemt det fra foreldre ?

 

Finn en lur plass i skogen. Ta ut noen stykker og gjem dem i rompa. Når du får lyst på går du på do og "fisker" ut en.

 

ja det virket jo kjempesmart ... :thumbdown:

 

Hvor gammel er du? og hvorfor ikke bare fortelle foreldrene dine at du snuser?=)

 

Jeg er 14 og jeg tror ikke det går så bra :p

Lenke til kommentar
ja det virket jo kjempesmart ... :thumbdown:

 

Men putt dem i en kondom først, ellers vil nikotinen bli tatt opp gjennom tarmen. Fem snus på en gang er ikke bra.

Hold KJEFT eller vær litt saklig. Er en snus-tråd, ikke en "Fjortis-humoristenes kødde"-tråd.

 

Det du kan gjøre er enkelt og greit å ikke snuse i deres nærvær og gjemme boksene.

Lenke til kommentar
Sigaretter er 1000 ganger bedre enn snus, men kols er noe dritt.

 

Noen som har noen tips om ossen man får gjemt det fra foreldre ?

 

Finn en lur plass i skogen. Ta ut noen stykker og gjem dem i rompa. Når du får lyst på går du på do og "fisker" ut en.

 

ja det virket jo kjempesmart ... :thumbdown:

 

Hvor gammel er du? og hvorfor ikke bare fortelle foreldrene dine at du snuser?=)

 

Jeg er 14 og jeg tror ikke det går så bra :p

Du er fjorten, og har (ifl. sist side) kun prøvd fire snus.

Jeg vil bare anbefale deg å ikke begynne og snuse (siden du enda ikke har begynt), så slipper du tenke på hvor du skal gjemme snusen for foreldrene dine.

Innse fakta; Du er for ung til å snuse uansett.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Ok.. så dere sier at kroppen ikke får toleranse for nikotin? En ikkesnuser som ser på tv en kveld føler akkurat det samme som en som har snust i 10 år og legger inn en prell, forskjellen er bare at nikotinslaven tror at han har det deilig fordi han har følt ubehag før han la inn snusen.

Bare godta det ffs, det du skriver og mener med "skjemaet" ditt er bare bullshit. Avheninghet trenger ikke gå hånd i hånd med glede. Jeg klarer uten problemer å la være å snuse men likevel være glad.

 

herregud, dette er jo fakta

Det du skriver er ikke fakta for faen, ikke gjør mer narr av deg selv enn du alt har gjort. Du sier og oppfører deg som en tosk med disse innleggene. Det er bare tull, noe du også burde forstå. Som sagt, om du føler "skjemaet" ditt stemmer for deg, slutt å snuse med en gang, snusen har åpenbart en jævlig dårlig påvirkning på livet ditt. Om du fortsetter da, er du bare dum som faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...