Gnimmels Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er litt snus-n00b og lurer på følgende: Hva betyr det når det står "White" på snusboksene? Beklager om dette har blitt svart på før, men gadd ikke lese gjennom ALLE 6 snus trådene. hehe... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er litt snus-n00b og lurer på følgende: Hva betyr det når det står "White" på snusboksene? Beklager om dette har blitt svart på før, men gadd ikke lese gjennom ALLE 6 snus trådene. hehe... Det betyr kvit og at den er svakare/renner mindre, du kan kalle det jente snus. Meiner og at den er mindre og. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, overse det siste svaret der. Hvit porsjon vil si at den ikke er 'pakket' på samme måte som original. Den renner mindre og er ofte ikke fullt så fuktig som original. At de er mindre har jeg ikke selv opplevd, men men. Det er overhodet ikke en "jentesnus" fordi det er hvit porsjon. Alt i alt. Hvit porsjon renner mindre, og dermed ikke like sterk smak Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da jeg kjøpte et sylinder med general på båten, så sjekket jeg ikke datoen. Så nå har jeg igjen 7 bokser og de gikk ut på dato 25/2-09. Hva skjer egentlig med snus når det går ut på dato? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Da jeg kjøpte et sylinder med general på båten, så sjekket jeg ikke datoen. Så nå har jeg igjen 7 bokser og de gikk ut på dato 25/2-09. Hva skjer egentlig med snus når det går ut på dato? Den omdannes til blåsyre ca to uker etter at den er ute på dato. Eventuelt kan det hende at den bare blir tørrere for hver dag som går, men det er jo ikke noe morsom forklaring. Endret 4. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 En i klassen min hadde med general porsjon som gikk ut i 2006 på skolen her om dagen, det var ikke spessielt ille egentlig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Går fint ann å snuse snus som er over dato. Den blir tørrere, eneste forskjell. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enig, snus over dato er null stress.. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fint å høre at snus holder seg lenge.. Jeg mista en nesten full skrufboks i hagen for et par måneder siden, og nå er det en meter snø over. Hurra for våren! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den kan jo være en artig konsistens på? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Haha, jeg er spent på å høre på hvordan det går med den Endret 5. mars 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Den har jo ligget oppbevart kjølig Ta den før snøen smelter edit: Kanskje ikke så lett å finne en skuf boks i snøen Endret 5. mars 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjøpte en Tidemans Blå snus her om dagen, men da jeg så på boksen etter jeg hadde åpna den så jeg at den gikk ut 23-10-2008, gikk tilbake og ba om pengene og fikk de, men kom på at jeg ble sykt keen på den alikevel siden den lukta så godt. D jeg skulle kjøpe den igjen sa hun damen bare Nei, nei, nei. Så jeg sendte inn ca 3 kompiser en etter en og alle fikk samme svar som meg Vi fant også ut at all snusen dems har gått ut på den datoen, siden en kompis av meg hadde en skruf derfra som vi sjekket og den hadde gått ut samme dato Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gir ikke utgått snus mindre virkning enn det de ellers ville? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor skulle den det? tror ikke tobakk fungerer slik. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) skal kjøpe meg ny boks i dag, og lurer på hva jeg burde gå for. Tenker på en skruf sterk, (orker ikke løssnus heeelt enda ) og vil ha noe som gir merkbar effekt. Har til nå hatt en General Porsjon Hvit.. ikke noe særlig å skryte av effektmessig. *edit* kjøpte en skruf sterk, så får vi se hvordan dette går! Endret 6. mars 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ingen snus har merkbar effekt. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 skal kjøpe meg ny boks i dag, og lurer på hva jeg burde gå for. Tenker på en skruf sterk, (orker ikke løssnus heeelt enda ) og vil ha noe som gir merkbar effekt. Har til nå hatt en General Porsjon Hvit.. ikke noe særlig å skryte av effektmessig. *edit* kjøpte en skruf sterk, så får vi se hvordan dette går! kjøp skruf stark eller general ekstra sterk (sterkeste) gode begge 2 Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Var jeg han så ville jeg helst gått over til general sterk før jeg vile gått over til skruf sterk/general ekstra sterk Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå har jeg laget et fint skjema som viser hvordan avhengihet til nikotin funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg