Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er litt snus-n00b og lurer på følgende: Hva betyr det når det står "White" på snusboksene?

 

Beklager om dette har blitt svart på før, men gadd ikke lese gjennom ALLE 6 snus trådene. hehe...:)

Det betyr kvit :p og at den er svakare/renner mindre, du kan kalle det jente snus. Meiner og at den er mindre og.

Lenke til kommentar

Ok, overse det siste svaret der.

 

 

Hvit porsjon vil si at den ikke er 'pakket' på samme måte som original. Den renner mindre og er ofte ikke fullt så fuktig som original. At de er mindre har jeg ikke selv opplevd, men men. Det er overhodet ikke en "jentesnus" fordi det er hvit porsjon.

 

Alt i alt. Hvit porsjon renner mindre, og dermed ikke like sterk smak ;)

Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte et sylinder med general på båten, så sjekket jeg ikke datoen. Så nå har jeg igjen 7 bokser og de gikk ut på dato 25/2-09. Hva skjer egentlig med snus når det går ut på dato?

 

Den omdannes til blåsyre ca to uker etter at den er ute på dato.

 

Eventuelt kan det hende at den bare blir tørrere for hver dag som går, men det er jo ikke noe morsom forklaring.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Kjøpte en Tidemans Blå snus her om dagen, men da jeg så på boksen etter jeg hadde åpna den så jeg at den gikk ut 23-10-2008, gikk tilbake og ba om pengene og fikk de, men kom på at jeg ble sykt keen på den alikevel siden den lukta så godt.

D jeg skulle kjøpe den igjen sa hun damen bare Nei, nei, nei. Så jeg sendte inn ca 3 kompiser en etter en og alle fikk samme svar som meg :p

 

Vi fant også ut at all snusen dems har gått ut på den datoen, siden en kompis av meg hadde en skruf derfra som vi sjekket og den hadde gått ut samme dato :p

Lenke til kommentar

skal kjøpe meg ny boks i dag, og lurer på hva jeg burde gå for. Tenker på en skruf sterk, (orker ikke løssnus heeelt enda :p) og vil ha noe som gir merkbar effekt. Har til nå hatt en General Porsjon Hvit.. ikke noe særlig å skryte av effektmessig.

 

*edit*

kjøpte en skruf sterk, så får vi se hvordan dette går!

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar
skal kjøpe meg ny boks i dag, og lurer på hva jeg burde gå for. Tenker på en skruf sterk, (orker ikke løssnus heeelt enda :p ) og vil ha noe som gir merkbar effekt. Har til nå hatt en General Porsjon Hvit.. ikke noe særlig å skryte av effektmessig.

 

*edit*

kjøpte en skruf sterk, så får vi se hvordan dette går!

kjøp skruf stark eller general ekstra sterk (sterkeste)

gode begge 2

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...