Perfidus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bare for å prøve Vet at der er veldig lite nikotin i det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har sett General Wintergreen på Ultra på Stovnersenteret(Oslo). Kan hende jeg tar feil. General Wintergreen facts Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har sett General Wintergreen på Ultra på Stovnersenteret(Oslo). Kan hende jeg tar feil. General Wintergreen facts Diiiiiiiiiigggggggggggg Må testes Elsker alle snus med Wintergreen smak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Snus-Dog Har du prøvd Kodiak Wintergreen og Skoal Wintergreen ? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, men har hørt om de Er de digge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skoal Wintergreen er iallefall digg, helt utrolig snus. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva med å snuse vannpipe tobakk! Noen som har prøvd? Jepp.. Tom for snus+ alkohol+ teltur= desperat situasjon.. Våknet opp neste dag med en rar smak av te i munnen xD Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha. var det godt a? Merka du no effekt? xD Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Iskall, hvor får jeg tak i Skoal? Er det ikke slik at de kun selges fra statene, i alle fall ikke her til lands? Hvor får du tak i? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 noen som har prøvd level sin snus ?godt ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Iskall, hvor får jeg tak i Skoal? Er det ikke slik at de kun selges fra statene, i alle fall ikke her til lands? Hvor får du tak i? Jo de selger det kun i statene, så du må bestille. Bestiller fra Internett, send pm. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha. var det godt a?Merka du no effekt? xD Ja, det smakte te.. Ganske godt.. Og nei, ingen effekt følte eg då Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Likte denne videoen veldig godt jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var jeg hjemme fra Color Line cruiset, og det ble 5 bokser general porsjon, 3 med general onyx og 2 med gøteborg rape.. Alt porsjon. Veldig spent på onyx'en, aldri smakt den før Også pluss for at det bare koster rundt 300 kr for 10 bokser.. Fin pris Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Onyxen har fine porsjoner og smaker ganske sterkt sitron. veldig general-ete. Den har 11 mg/g nikotin, så gir ganske god feeling. Jeg liker den, men sitronen blir litt mye etter en stund. Og porsjonene irriterte meg etter en stund. Det ble til at jeg klemte på hver porsjon og fordelte snusen jevnt utover istedenfor å la de være trekanter Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Onyxen har fine porsjoner og smaker ganske sterkt sitron. veldig general-ete. Den har 11 mg/g nikotin, så gir ganske god feeling. Jeg liker den, men sitronen blir litt mye etter en stund. Og porsjonene irriterte meg etter en stund. Det ble til at jeg klemte på hver porsjon og fordelte snusen jevnt utover istedenfor å la de være trekanter Oki.. Tror den blir grei eg..Og btw: Pleier du ikke å fordele snusen rundt i posen? Pleier du å la den ligge i en stor klump? For meg synes eg dette blir helt feil, og alt for hardt.. Mye deiligere med snus som er fordelt litt Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Joda, pleier alltid å gjøre det Det føltes bare litt blasfemisk ut å kødde rundt med de fine trekantene i onyxen. Det verste er når snusen er helt flatklemt og er flat og hard. Jeg fordeler de så de er porøs som stratos gir bedre smak synes jeg Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Enig.. Luftig som stratos eg en god ting Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var jeg hjemme fra Color Line cruiset, og det ble 5 bokser general porsjon, 3 med general onyx og 2 med gøteborg rape.. Alt porsjon. Veldig spent på onyx'en, aldri smakt den før Også pluss for at det bare koster rundt 300 kr for 10 bokser.. Fin pris Onyx er etter min mening, jævlig, les anm. i førstepost. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fordelen med å klemme snusen til den er jevnt fordelt i posen, er at du kan ha den lenger. Driter du i å fordele en knallhard trekant av en pose, tar det ikke lang tid før den begynner å renne, fordi den harde kanten på bleia ikke klarer å tilpasse seg under overleppa. Snakker da om den strengen som går fra tannkjøttet til overleppa, som ofte ødelegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg