Ethernet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg shippe til deg? Men numpher sier den blir solgt her, så da gjør den vel det Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg shippe til deg? Men numpher sier den blir solgt her, så da gjør den vel det Kom gjerne ;D Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg shippe til deg? Men numpher sier den blir solgt her, så da gjør den vel det Huff, trodde du mente vanlig Synes det var litt snodig spørsmål ;b Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) ser ut til at det selges i norge etter litt googling. Men det var ikke lovlig før på grunn av det høye nikotin-nivået. Men det er det nå (vi har jo General ekstra sterk?) Fler har visst kjøpt på noen narvesen kiosker, men ikke spør meg om hvor edit: moget: Ser du er '95, da blir det litt verre for deg faen så rotete post Endret 14. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har enda til gode å ha sett løs sterk snus av noen type her i norge. All sterk snusen som jeg har sett her i gården er porsjon. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ser ut til at det selges i norge etter litt googling. Men det var ikke lovlig før på grunn av det høye nikotin-nivået. Men det er det nå (vi har jo General ekstra sterk?) Fler har visst kjøpt på noen narvesen kiosker, men ikke spør meg om hvor edit: moget: Ser du er '95, da blir det litt verre for deg faen så rotete post Åhhh, jeg må få tak i Skruf Sterk Løs, vis noen finner et sted i norge der de selger den. Må de si ifra til meg Har lenge lett etter en sterk bakesnus, noen andre forslag bortsett fra SSL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 @ Ethernet Får man kjøpt Skruf stark løs i norske butikker? nei, bare i sverige Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 @ Ethernet Får man kjøpt Skruf stark løs i norske butikker? nei, bare i sverige Ethernet sa jo nettopp at noen hadde kjøpt den på noen narvesener Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg aner ikke, rett og slett. Jeg handler alltid over grensa Men jeg kan ikke si jeg har sett den her i løs Skuffelse.. "Skruffelse.." Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 @ Ethernet Får man kjøpt Skruf stark løs i norske butikker? nei, bare i sverige Ethernet sa jo nettopp at noen hadde kjøpt den på noen narvesener Uten at jeg mente det jeg sa helt sikkert, så var det i alle fall andre på diverse forum som hadde gjort det Men som sagt har ikke JEG sett den noe sted her i Norge. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ser ut til at det selges i norge etter litt googling. Men det var ikke lovlig før på grunn av det høye nikotin-nivået. Men det er det nå (vi har jo General ekstra sterk?) Fler har visst kjøpt på noen narvesen kiosker, men ikke spør meg om hvor edit: moget: Ser du er '95, da blir det litt verre for deg faen så rotete post hæhæ- Ja, blir itte lett menne ;p skal ha meg en RL løs og Ekstra sterk anyways. ^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha, såååå tørr! Hva mener du? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vis noen drar til sverige må de ta med et tårn skruf sterk løs, jeg kjøper det!! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) det er vel Orginial Skruf løs, ser ut som sterk.. En liten rettelse til dere skruf fans. Dette selges i Norge: SKRUF PORTION TRANBÆR SKRUF ORIGINAL SKRUF PORTION SKRUF PORTION MINI SKRUF STARK PORTION Dette er hvertfall de snusene som MIX-kioskene MÅ ha i snusskapet sitt!! Kan se ut som om noen har forvekslet litt snus her, så da har jeg fortsatt til gode å se stark her i Norge. Beklager misforståelsen.. Men Stark Porsjon kan dere jo prøve og da den er ikek så verst den heller edit: Snusdog: jeg kan kjøpe til deg om jeg får litt for å dra dit, pengene av deg for tårnet og for frakt, det blir jævla dyr snus for deg, men Endret 14. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 det er vel Orginial Skruf løs, ser ut som sterk.. En liten rettelse til dere skruf fans. Dette selges i Norge: SKRUF PORTION TRANBÆR SKRUF ORIGINAL SKRUF PORTION SKRUF PORTION MINI SKRUF STARK PORTION Dette er hvertfall de snusene som MIX-kioskene MÅ ha i snusskapet sitt!! Kan se ut som om noen har forvekslet litt snus her, så da har jeg fortsatt til gode å se stark her i Norge. Beklager misforståelsen.. Men Stark Porsjon kan dere jo prøve og da den er ikek så verst den heller edit: Snusdog: jeg kan kjøpe til deg om jeg får litt for å dra dit, pengene av deg for tårnet og for frakt, det blir jævla dyr snus for deg, men Tenkte mere om noen hadde planer om og dra dit i løpet av denne uken eller neste. Da kunne de kontaktet meg og fått penger til et tårn(til meg) Og litt ekstra for at de gadd og kjøpe da Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Skal dit neste uke jeg Men er du seriøs så tar vi dette over PM, så ikke vi ødelegger tråden Endret 14. oktober 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, hva er dette ??? Gammel skruf, trodde den var ganske ny jeg.... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her folkens! http://www.snusbutiken.se/SV/Snus/Starkt-snus/Skruf-Stark Men ha i bakhodet att det vil sannsynligvis bli stoppet i tollen, det gjorde min general sterk porsjon. Total pris for 10 bokser etter tollavgifthelvete: 700,- Og tollerne har ikke akuratt hastverk, gikk over 2 uker før jeg fikk boksene. Men jeg kommer nok til å bestille Stark lös viss det ikke er mulig å oppdrive her i norge. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har raidet tråden igjen og fjernet off-topic, anmeldelser mv. Vennligst hold dere på matta folkens. Poster av type *mine innlegg* er ikke ok. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg