Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har også lyst og teste noen andre merker , forslag til en snus som ikke renner spesielt? Bør helst ikke smake som general dvs hestepiss btw må være porsjon . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Snuset Ettan Porsjon i noen dager nå, liker den veldig godt, litt søt smak på den når den begynner å renne. Prøv den. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 de to nye: skruf white portion (vanlig og stark) renner mindre enn orginalene. om du er ute etter noe sterkt sitter jeg selv men General ekstra sterk oppunder leppa nå, som deg er jeg ingen fan av general men denne var fakrisk grei. . er dette jeg bruker (+ vanlig skruf da seff.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 nei general er utelukket pga jeg hater lukten, Får vell teste white porsjon da . Takk for tipsa Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjøpte en general ekstra sterk porsjon og en ekstra sterk løs for 120 i dag på remaen. Ikke så dyrt må jeg si Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Til deg som spør om en snus som ikke renner: Hva faen? Å spørre om en snus som ikke renner er som å spørre om en afrikaner uten aids Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 http://northerner.com/snus/Northerner_New_..._Portion-12578/ Er det noen av dere med tilgang til svenskegrensa som har prøvd denne? 17MG og kanel, hørtest nesten ut som en blanding som kunne funke.. Jeg har prøvd en pose. Ikke nok til å vurdere, men de har ikke hatt den over grensa når jeg har tittet. Skal skrive en anmeldelse om jeg får tak i den Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk tak i en boks med Thunder. God snus, renner ikke for mye, god styrke og god smak Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har snust General Sterk og Skruf Stark porsjon en stund nå, men ville prøve noe annet, så jeg kjøpte en boks med N&J ! Ny favoritt snus!! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde en liten diskusjon i klassen her i dag. jeg fortalte noe ejg hadde elst i tråden her tidligere om at det er like mye nikotin i en prell av General Esktra sterk, som det er i en hel pakke med Marlboro Light. Selv tror jeg det stemmer og prøvde å regne på det også uten å komme helt fram til svaret grunnet mangel på info. Uansett hovedgrunnen til at det ble diskusjon var fordi den var en som hadde liten tro på at det var så mye som 16mg/g Nikotin i General ekstra sterk, noe jeg er ganske sikker på. Siden jeg sto helt uten gode kilder var det ikke mye mer å si. Så lurer først og fremst på om noen vet litt mer detaljer rundt General vs marlboro saken, men lurer også på om noen har en bra og pålitelig side med Detaljer rundt mengden nikotin i snus. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Deilig med 5 bokser general portion for 160 kr no må eg si.. Lenge leve tax-free på Color Line Enig med deg, gjorde det samme selv sist gang jeg var der Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hadde en liten diskusjon i klassen her i dag. jeg fortalte noe ejg hadde elst i tråden her tidligere om at det er like mye nikotin i en prell av General Esktra sterk, som det er i en hel pakke med Marlboro Light. Selv tror jeg det stemmer og prøvde å regne på det også uten å komme helt fram til svaret grunnet mangel på info. Uansett hovedgrunnen til at det ble diskusjon var fordi den var en som hadde liten tro på at det var så mye som 16mg/g Nikotin i General ekstra sterk, noe jeg er ganske sikker på. Siden jeg sto helt uten gode kilder var det ikke mye mer å si. Så lurer først og fremst på om noen vet litt mer detaljer rundt General vs marlboro saken, men lurer også på om noen har en bra og pålitelig side med Detaljer rundt mengden nikotin i snus. Jeg mener å ha lest på alle sider jeg har vært innom når det gjelder nikotininnhold har det stått general ekstra sterk portion har 15, ikke 16. Var det løs eller portion du mente forresten? Endret 3. mars 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Åja, om det er 15 eller 16 er jo ikke så veldig viktig, der er det godt mulig jeg bare husker feil. Poenget er derimot at hun nektet å tro det var så høyt. Edit: Fant liste nå via førstepost. Linken fungerer ikke lenger, men var bare å fjerne det som sto bak gothiatek.com Endret 3. mars 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vet om det er mulig å få tak i General Wintergreen i Norge? edit, forresten, er det noen som vet om de har Montecristo over grensen ikke så langt fra Trondheim? Jeg har sett General Wintergreen på Ultra på Stovnersenteret(Oslo). Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 prøver meg for tiden på en boks med general porsjon hvit.. skal sant sies trengtes det et par bleier før jeg ble vandt til smaken. får liten effekt og, skuffende. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva forventer du? Sterk effekt fra en vanlig general, i white? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjøpte Offroad orginal løs, de første snusene var digge men etter noen snus smaker den dritt. Smaker litt Grønn te og lukter jævelig. Anbefales ikke Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hva med å snuse vannpipe tobakk! Noen som har prøvd? Endret 3. mars 2009 av kellebjelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg