frentix Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Joa Edit: Vet ikke hvordan jeg fikk det til , men jeg svarte i feil emne. Denne skulle ha vært en annen plass. Hvis noen vil slette denne så er det bra Endret 2. mars 2009 av frentix Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Grov og General som gjelder! Ekstra Sterk funker fjell. Har selv aldri skjønt greia med Skruf, menne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 kok Intressant og meningsfullt innlegg, slike liker vi. Har selv aldri skjønt greia med Skruf, menne. Menne det er jo opp til hver person hvordan snus man liker da, correct me if am wrong. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg pleide å elske skruf, men tørrheten er så irriterende. Nå går det helst i de bløte generalgreiene Hvis general lagde en sterkere snus, hva tror dere den ville ha hetet? general ekstra ektra sterk? Man hadde sikkert blitt ledd av i kiosken for å kjøpe en sånn en Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Begynner å lure hvis de skal ha enda sterkere snus enn det som finnes nå ... Herregud, er jo faen meg like mye nikotin i en prell general ekstra sterk som en hel pakke marlboro light Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis general lagde en sterkere snus, hva tror dere den ville ha hetet? general ekstra ektra sterk? Sikkert noe som ala General Quick Death. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Skruf stark løs har jo gått under navnet skruf original løs i norge, så skruf stark løs på spar i Olso i dag, har de begynt å kalle den skruf stark løs i Norge nå også? Er ikke ute etter en lang diskusjon, bare et konkret svar. Endret 2. mars 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Og et svar skal du få; Ja. Dette ble besvart for så mye som én side siden, ikke så vanskelig å bla tilbake! De endret navn. Smak, styrke og alt forble det samme, bare at de tok bort 5 gram snus. Endret 2. mars 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://northerner.com/snus/Northerner_New_..._Portion-12578/ Er det noen av dere med tilgang til svenskegrensa som har prøvd denne? 17MG og kanel, hørtest nesten ut som en blanding som kunne funke.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og et svar skal du få; Ja.Dette ble besvart for så mye som én side siden, ikke så vanskelig å bla tilbake! De endret navn. Smak, styrke og alt forble det samme, bare at de tok bort 5 gram snus. Så det først nå, min feil Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøpte Lucky Strike White Portion i dag hvor de har slike automater. Kom ut fin og kald, og snusen er god den Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 prøvde rl white, portion idag ,synes smaken er litt tam !noen andre anbefalninger ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg har til nå snust skruf orginal , hvordan er skruf stark i forhold til denne? Snakker forøvrig om porsjon. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 prøvde rl white, portion idag ,synes smaken er litt tam !noen andre anbefalninger ? Enig, den er ikke noe særlig. Både tørr og vond... Men god virkning! Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å få tak i General Wintergreen i Norge? edit, forresten, er det noen som vet om de har Montecristo over grensen ikke så langt fra Trondheim? Endret 2. mars 2009 av pholi90 Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg har til nå snust skruf orginal , hvordan er skruf stark i forhold til denne?Snakker forøvrig om porsjon. skruf sterk portion er mye bedre enn skruf orginal portion!mer smak bedre !men dette er min mening! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skruf sterk er 10 ganger bedre enn vanlig. Deilig sus i hodet etter middag av den selv etter å ha snust lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så da må jeg gå til innkjøp av det jeg da Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Deilig med 5 bokser general portion for 160 kr no må eg si.. Lenge leve tax-free på Color Line Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg