Zodihax Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Lol, den smaker da ikke lakris. Ekstremt dårlig sarkasmedetektor der, ja. Nei, den smaker tranebær. No more, no less. Ganske kvalmende i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herregud, alle vet jo at skruf tranebær smaker lakris. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mine skruf tranebær smaker peanøttsmør :S Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis de smaker peanøttsmør, så hiver du snusen! hørtes kvalmende ut. Men! Noen av dere som har prøvd LD Salmiak? Utrolig god snus, smaker nesten som lakrisbåter: D Også svarte poser, for at den skal matche smaken. Anbefales! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis de smaker peanøttsmør, så hiver du snusen! hørtes kvalmende ut. Men! Noen av dere som har prøvd LD Salmiak? Utrolig god snus, smaker nesten som lakrisbåter: D Også svarte poser, for at den skal matche smaken. Anbefales! joa ld er kos det! er ikke så sterk da, men smaker som sagt godteri! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er den mulig å få tak i i Norge? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Får en rull Thunder Wintergreen snart. Burde jeg glede meg? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nja. Den holder seg veldig bra under leppa, og har en god effekt og smak. En god snus Betalte akkurat 80 spenn for en Skruf Løs på Narvesen Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Blitt glad i Offroad long cut nå.. Synd det ikke er så lett å få tak i den Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er General ekstra sterk løs den sterkeste løssnusen på markedet nå tildags? Tenker da hovedsaklig på de som er å få kjøpt de fleste steder rundt om i landet. Kjøpte nemlig en i dag og det var ikke noe merkbar effekt i forhold til annen sterksnus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Odens finnes vel ikke i Norge(enda?) og går derfor ikke under kriteriene til Hamaestra. Så ja, da blir det General ekstra sterk. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei, jeg var i butikken for noen dager siden å så dei hadde fått Skruf Sterk løs, sa dette til en kompis av meg, men han sa det var bare navn bytte fra orginal. For den som heter skruf sterk som dei selger i sverige blant annet står det skruf ekstra sterk. hva er riktig ? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herreguud.. Gå 10-20 sider tilbake please. Orker ikke flere skruf diskusjoner... Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 beklager da, er ny her å har heller ikke søtte å søkt gjennom alt som har blitt sakt gjennom historien Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skruf orginal lös heter nå Skruf sterk lös ja.. Samme snusen bare nytt navn Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, jeg var i butikken for noen dager siden å så dei hadde fått Skruf Sterk løs, sa dette til en kompis av meg, men han sa det var bare navn bytte fra orginal.For den som heter skruf sterk som dei selger i sverige blant annet står det skruf ekstra sterk. hva er riktig ? Ingenting heter Skruf ekstra sterk. Skruf original løs -> Skruf sterk løs. Håper du tar dette fortere enn de fleste andre her Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ja forstår, takk for et raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg