Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Mhm, men det virker som om de færreste i det heletatt sjekker anmeldelsene, og heller spruter ut dumme spørsmål her. Det er unødvendig. Tråden går konstant rundt det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 snip Hiv inn en regel i førstepost om dette da. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har gått på Skruf i det siste etter en svensketur, men fikk noe RL av en kompis idag fordi jeg nesten var tom. Utrolig skuffende og svak snus må jeg si. Hva tenker dere forresten om posene til snusen til swedish match? Jeg blir utrolig sår av mye snusing med den type poser, og liker heller ikke at snusen blir så ujevnt fordelt. Da foretrekker jeg heller sammenpressa greier som i skrufen... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg synes posene er like gode hos begge produsenter, men skruf er hakket bedre på størrelsen til posene. Dårlig fordelt er det hos begge produsenter. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som har erfaring med www.northerner.com planer og og bestille derfra, men lurer på: kommer oakka i postkassa eller hentelapp? kan personen som henter posten se at det er snus som er blitt bestillt? Har foreldre som HATER alt av tobakk og vil ikke skape noe bråk. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 OM du er så heldig og kommer gjennom tollen, ville jeg tro at du får hentelapp. Og går nok ann å se at den er bestilt derfra Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) det er jo greit nok men det står ikke noe om snus/tobakk osv på lappen ? bare northerner er 18 så er ikke no stress liksom, bare greit og vite. Endret 28. februar 2009 av Pixl. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Om det står noe, tror jeg ikke det er "snus". Nei, står ikke slikt på hentelapper Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 greit. . takk for kjappt svar =) bestiller på mandag jeg da Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det kommer nok til å bli stoppet i tollen Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sitter med Nick (and Johnny) nå. Utrolig god snus Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har nettop kjøpt meg en Tønne med Whiskey Probe løs i sverige, og må si jeg har blannede føleser, synes den lukter og smaker lite whiskey, men den smaker veldig mye røyk.. fysj, nei ble ikke så glad i denne gitt! Men noen som har prøvd Gøteborg Rape løs? har bare prøvd porsjon, og den smakte rett og slet gran! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sitter med Nick (and Johnny) nå. Utrolig god snus Enig, en av mine favoritter Har nettop kjøpt meg en Tønne med Whiskey Probe løs i sverige, og må si jeg har blannede føleser, synes den lukter og smaker lite whiskey, men den smaker veldig mye røyk.. fysj, nei ble ikke så glad i denne gitt! Men noen som har prøvd Gøteborg Rape løs? har bare prøvd porsjon, og den smakte rett og slet gran! Etter min hukomelse smaker og lukter gøterborgs løs likt som portionen, personlig liker jeg den godt, noe veldig mange andre ikke gjør Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen erfarene snusere her som har tips til portionssnus som renner lite og ikke er altfor sterk. Har til nå hold meg til skruff of den er forsåvidt grei men syns den til tider kan renne litt mye. Men er dette den beste eller finnes det bedre? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen erfarene snusere her som har tips til portionssnus som renner lite og ikke er altfor sterk. Har til nå hold meg til skruff of den er forsåvidt grei men syns den til tider kan renne litt mye. Men er dette den beste eller finnes det bedre? om det er "den beste" er jo en smak sak. . bruker selv bare skruf (vanlig og stark) og elsker den. er det noe annet så er det general portion, men den kan ikke måle seg med skruf etter min mening. gleder meg også til og prøve white portion når den kommer i flere butikker her i norge. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skruf tranbär! Den renner ikke, lukter og smaker "godt"! Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skruf tranbär! Den renner ikke, lukter og smaker "godt"! Hva smaker tranbär? Har tenkt på å kjøpe den.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skruf tranbär! Den renner ikke, lukter og smaker "godt"! Hva smaker tranbär? Har tenkt på å kjøpe den.. Jeg er ganske sikker på at den smaker lakris, er ingenting i navnet til Skruf Tranbær som skulle tilsi at den smaker noe annet enn nettopp lakris. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vettafaen hva tranbær er Men takk for svar ;p Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vansklig å forklare smaken, og det er sikkert mange som kan gjøre det bedre enn meg... Men. Ja, den har litt lakris-smak, og den smaker rett og slett bær... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg