Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gått på Skruf i det siste etter en svensketur, men fikk noe RL av en kompis idag fordi jeg nesten var tom. Utrolig skuffende og svak snus må jeg si.

 

Hva tenker dere forresten om posene til snusen til swedish match? Jeg blir utrolig sår av mye snusing med den type poser, og liker heller ikke at snusen blir så ujevnt fordelt. Da foretrekker jeg heller sammenpressa greier som i skrufen...

Lenke til kommentar

Har nettop kjøpt meg en Tønne med Whiskey Probe løs i sverige, og må si jeg har blannede føleser, synes den lukter og smaker lite whiskey, men den smaker veldig mye røyk.. fysj, nei ble ikke så glad i denne gitt!

 

Men noen som har prøvd Gøteborg Rape løs? har bare prøvd porsjon, og den smakte rett og slet gran!

Lenke til kommentar
Sitter med Nick (and Johnny) nå. Utrolig god snus :)

 

Enig, en av mine favoritter :dribble:

 

Har nettop kjøpt meg en Tønne med Whiskey Probe løs i sverige, og må si jeg har blannede føleser, synes den lukter og smaker lite whiskey, men den smaker veldig mye røyk.. fysj, nei ble ikke så glad i denne gitt!

 

Men noen som har prøvd Gøteborg Rape løs? har bare prøvd porsjon, og den smakte rett og slet gran!

 

Etter min hukomelse smaker og lukter gøterborgs løs likt som portionen, personlig liker jeg den godt, noe veldig mange andre ikke gjør :p

Lenke til kommentar
Noen erfarene snusere her som har tips til portionssnus som renner lite og ikke er altfor sterk. Har til nå hold meg til skruff of den er forsåvidt grei men syns den til tider kan renne litt mye.

 

Men er dette den beste eller finnes det bedre?

 

om det er "den beste" er jo en smak sak. .

bruker selv bare skruf (vanlig og stark) og elsker den.

er det noe annet så er det general portion, men den kan ikke måle seg med skruf etter min mening.

 

gleder meg også til og prøve white portion når den kommer i flere butikker her i norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...