Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må bare si at gøteborgs rape løs suger !

Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke?

Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant :)

Endret av GibsonLesPaul
Lenke til kommentar

Fikk en boks Skruf White i dag av en venninne som skyldte meg penger, men jeg sa det var greit å få en boks i stedet.

 

Jeg er positivt overrasket! Liker posene mye bedre, den renner ikke så fort, og når den først renner, renner den ikke mye, og smaken er mye mildere enn orginal.

Jeg har vell egentlig aldri likt Skruf Orginal noe særlig, men denne kommer det til å bli kjøpt mer av! :)

Lenke til kommentar
må bare si at gøteborgs rape løs suger !

Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke?

Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant :)

grunnen til at jeg ikke liker gøteborgs rape er at den smaker parfyme og lukter det også ,skruf sterk portion er en av mine favoritter :)

Lenke til kommentar
må bare si at gøteborgs rape løs suger !

Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke?

Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant :)

grunnen til at jeg ikke liker gøteborgs rape er at den smaker parfyme og lukter det også ,skruf sterk portion er en av mine favoritter :)

 

Der er jeg uenig med deg, er sant jeg bare har møtt en person som liker den, men jeg syns den er god på smak og konsistens. I tilleg hadde jeg utgått boks, men den hadde ligget i kjøleskap da.

Lenke til kommentar
Fikk en boks Skruf White i dag av en venninne som skyldte meg penger, men jeg sa det var greit å få en boks i stedet.

 

Jeg er positivt overrasket! Liker posene mye bedre, den renner ikke så fort, og når den først renner, renner den ikke mye, og smaken er mye mildere enn orginal.Jeg har vell egentlig aldri likt Skruf Orginal noe særlig, men denne kommer det til å bli kjøpt mer av! :)

 

For det første så renner original portion nesten ikke i utgangspunktet. For det andre så er det mange (spesielt undertegnede) som liker smaken av skruf og helst ikke vil ha mildere smak. Så nei takk til white for meg, den prøver jeg ikke en gang :)

 

Og til dere som snakker dritt om gøteborgs løs : FY!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...