Thatssomebaadnews Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men skruf original er også bra hvis du vil ha portion Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan er general ekstra sterk løs i forhold til portion varianten? Kort sagt: Samme smaken , god å bake , enda bedre effekt vil jeg si (for den som er ute etter det.) i og med at man ofte baker dem litt større en en bleie. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 må bare si at gøteborgs rape løs suger ! Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) må bare si at gøteborgs rape løs suger ! Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke? Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant Endret 25. februar 2009 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 general ekstra sterk porsjon smaker så mye bedre enn løsen :S Jeg foretrekker løssnus, men ekstra sterk porsjon smaker så genialt Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 General sterk portion liker jeg ikke. Jeg får ikke helt satt fingern på hva jeg ikke liker med den, men noe som er rart med den. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk en boks Skruf White i dag av en venninne som skyldte meg penger, men jeg sa det var greit å få en boks i stedet. Jeg er positivt overrasket! Liker posene mye bedre, den renner ikke så fort, og når den først renner, renner den ikke mye, og smaken er mye mildere enn orginal. Jeg har vell egentlig aldri likt Skruf Orginal noe særlig, men denne kommer det til å bli kjøpt mer av! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Så fint, for der har du nevnt alt som er med en hvit porsjon Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 må bare si at gøteborgs rape løs suger ! Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke? Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant grunnen til at jeg ikke liker gøteborgs rape er at den smaker parfyme og lukter det også ,skruf sterk portion er en av mine favoritter Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har ikke kjøp general ekstra sterk portion etter prisen har gått opp rundt nyttår, noen som har peil på hva den koster på 7-11? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 må bare si at gøteborgs rape løs suger ! Må si meg uenig i den. Den er ikke den beste, men den "suger" i hvertfall ikke. Hvorfor liker du den ikke? Var og kjøpte meg general ekstra sterk løs en dag, å jeg må si at den var helt grei. Ganske så lik smak som general, men selvfølgelig sterkere. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne så veldig ofte, men går greit en gang i blant grunnen til at jeg ikke liker gøteborgs rape er at den smaker parfyme og lukter det også ,skruf sterk portion er en av mine favoritter Der er jeg uenig med deg, er sant jeg bare har møtt en person som liker den, men jeg syns den er god på smak og konsistens. I tilleg hadde jeg utgått boks, men den hadde ligget i kjøleskap da. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg liker ikke Göteborgs Rapè Porsjon.. Den lukter dritt, og den smaker dritt. Min mening. Lenke til kommentar
Red-man Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har vært trofast til skruf sterk portion lenge, har ikke prøvd general ekstra sterk portion.. Verdt å prøve? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har vært trofast til skruf sterk portion lenge, har ikke prøvd general ekstra sterk portion.. Verdt å prøve? Snuser selv skruf sterknportion til vanlig,men general ekstra sterk portion er også godt !Anbefales Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mm... General er kungen! Både løs og portion! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fikk en boks Skruf White i dag av en venninne som skyldte meg penger, men jeg sa det var greit å få en boks i stedet. Jeg er positivt overrasket! Liker posene mye bedre, den renner ikke så fort, og når den først renner, renner den ikke mye, og smaken er mye mildere enn orginal.Jeg har vell egentlig aldri likt Skruf Orginal noe særlig, men denne kommer det til å bli kjøpt mer av! For det første så renner original portion nesten ikke i utgangspunktet. For det andre så er det mange (spesielt undertegnede) som liker smaken av skruf og helst ikke vil ha mildere smak. Så nei takk til white for meg, den prøver jeg ikke en gang Og til dere som snakker dritt om gøteborgs løs : FY! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 For så vidt enig med Frentix over her. Skruf renner ikke mye. Den har absolutt ingen sterk smak. Hvit skuffet litt, og den ble jævla slimete i kjeften Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Prøvde en lucky strike original portion i dag, etter min mening var white versionen bedre. Jeg syns original var mer rennete en white, og jeg likte smaken på white bedre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Les anmeldelsene i tråden folkens, da får dere en pekepinn på hva som er verdt å prøve. Så slipper vi alle "skal jeg prøve.." innleggene her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan jo være greit å få litt flere meninger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg