Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dønn uenig. Bruker Skruf som en avvekslingssnus, stort sett. Her går jeg helst tilbake til N&J. I morgen eller torsdag blir det Skruf white, får se hvor lenge boksen jeg har nå holder.

Hvis jeg velger Skruf, blir det som oftest Sterk, i og med at Orginal smaker helt forferdelig.

 

Spør fortsatt etter noen meninger om Pall Mall? :)

Ser heller ingen annmeldelse av den i førstepost. Nyhus?

 

 

Jeg vil ikke anbefale Pall Mall.. Jeg syns den ikke smakte noe godt, rant fort og mye, og ikke noe særlig virkning..

Men, det er selfølgelig bare min mening..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Røyk er bedre enn snus!

Ok, da kan du forlate tråden.

Visst du kan lese emnetittelen så står det "Snustråden" vel å merke.

 

Dessuten så har vi en kreftpinne tråd fra førav.

Lenke til kommentar
Røyk er bedre enn snus!
In the United States some 500,000 deaths per year are attributed to smoking-related diseases and a recent study estimated that as much as 1/3 of China's male population will have significantly shortened life-spans due to smoking

Veldig bra...

 

Recent actions by many European governments to limit the use of cigarettes has led to calls to lift the ban on snus, as it is generally considered to be less harmful than cigarette smoke, both to the user[citation needed] and to others.

 

It is hypothesized that the widespread use of snus by Swedish men (estimated at 30% of Swedish male ex-smokers), displacing tobacco smoking and other varieties of snuff, is responsible for the incidence of tobacco-related mortality in men being significantly lower in Sweden than any other European country; in contrast, since women traditionally are less likely to use snus, their rate of tobacco-related deaths in Sweden can be compared to that of other European countries.

 

Men for all del, røyk er fint :)

Lenke til kommentar

Tror ikke han mente bedre med tanke på helsa (i så fall er poster helt jævla idiot, ellers er han bare idiot).

 

Mente nok at han syntes det var bedre å ta seg en røyk enn snus. noe i den duren.

 

Hadde mest lyst til å bare kalle fyren idiot, men hvis jeg postet så ser det mer uskyldig ut

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

Hvis han vil gå for løssnus kan ejg anbefale Røda Lacket, siden det er en snus som er veldig lettbakelig og generelt har mange nybegynneregenskaper.

 

Når det kommer til Porsjon er det egentlig veldig fra person til person hva han liker. Vil foreslå at han starter med de enkleste. General Portion, Røda Lacket Portion, og kanskje Nick and Johnny West. Dette er noen av de mindre sterke snusene og de har ganske variert smak og er en fin måte å kartlegge hva han egentlig liker på.

 

Edit: Glemte å legge til Skruf Portion.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...