plaskedamm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan anbefale deg å skrive bokmål eller nynorsk da det ikke er lov å skrive hva nå det er for en skriftform du har skrevet. Skal prøve forresten kan du gi meg noen anbefalninger til snus ?helst roasted(pose)? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dønn uenig. Bruker Skruf som en avvekslingssnus, stort sett. Her går jeg helst tilbake til N&J. I morgen eller torsdag blir det Skruf white, får se hvor lenge boksen jeg har nå holder.Hvis jeg velger Skruf, blir det som oftest Sterk, i og med at Orginal smaker helt forferdelig. Spør fortsatt etter noen meninger om Pall Mall? Ser heller ingen annmeldelse av den i førstepost. Nyhus? Jeg vil ikke anbefale Pall Mall.. Jeg syns den ikke smakte noe godt, rant fort og mye, og ikke noe særlig virkning.. Men, det er selfølgelig bare min mening.. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 synes pall mall er helt ok ! smak og behag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 forresten kan du gi meg noen anbefalninger til snus ?helst roasted(pose)? Det finnes ikke så mye "roasted" snus dessverre. Lucky vanlig og hvit, Southstate og 1847(?) er de eneste jeg kommer på. Litt usikker på om sistnevnte er roasted, men den smaker som om den var det. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Pall mall er en helt ålreit snus 1847 derimot Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Røyk er bedre enn snus! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ja, da er du i rett tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Røyk er bedre enn snus! Ok, da kan du forlate tråden. Visst du kan lese emnetittelen så står det "Snustråden" vel å merke. Dessuten så har vi en kreftpinne tråd fra førav. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Røyk er bedre enn snus! In the United States some 500,000 deaths per year are attributed to smoking-related diseases and a recent study estimated that as much as 1/3 of China's male population will have significantly shortened life-spans due to smoking Veldig bra... Recent actions by many European governments to limit the use of cigarettes has led to calls to lift the ban on snus, as it is generally considered to be less harmful than cigarette smoke, both to the user[citation needed] and to others. It is hypothesized that the widespread use of snus by Swedish men (estimated at 30% of Swedish male ex-smokers), displacing tobacco smoking and other varieties of snuff, is responsible for the incidence of tobacco-related mortality in men being significantly lower in Sweden than any other European country; in contrast, since women traditionally are less likely to use snus, their rate of tobacco-related deaths in Sweden can be compared to that of other European countries. Men for all del, røyk er fint Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Tror ikke han mente bedre med tanke på helsa (i så fall er poster helt jævla idiot, ellers er han bare idiot). Mente nok at han syntes det var bedre å ta seg en røyk enn snus. noe i den duren. Hadde mest lyst til å bare kalle fyren idiot, men hvis jeg postet så ser det mer uskyldig ut Endret 25. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha yeah, skjønte jo egentlig hva han mente Men er litt gøy å quote leger som synes snus er positivt, så derfor gjør jeg det når jeg kan Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan er general ekstra sterk løs i forhold til portion varianten? Lenke til kommentar
Red-man Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva slags snus er best begynnersnus? En venn av meg vil starte, og jeg har lite peiling på hva som er best i starten. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva som helst med 8mg..sier vel egentlig seg selv. SKruf portion, General Portion..anything rly. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hvis han vil gå for løssnus kan ejg anbefale Røda Lacket, siden det er en snus som er veldig lettbakelig og generelt har mange nybegynneregenskaper. Når det kommer til Porsjon er det egentlig veldig fra person til person hva han liker. Vil foreslå at han starter med de enkleste. General Portion, Røda Lacket Portion, og kanskje Nick and Johnny West. Dette er noen av de mindre sterke snusene og de har ganske variert smak og er en fin måte å kartlegge hva han egentlig liker på. Edit: Glemte å legge til Skruf Portion. Endret 25. februar 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Red-man Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Takker.. Da jeg ga han en skruf sterk portion holdt han på å spy og var sjuk resten av dagen så jeg ble litt usikker Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Som Balls sa; Start med de som er 8mg, som er Røda Lacket, General vanlig porsjon, Nick and Johnny West og Skruf Original. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) IKKE general porsjon.. Vil tro den renner litt mye for at en nybegynner skal ha glede av den Endret 25. februar 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nybegynnere burde kjøpe RL løs, du kan kaste snusen i bakken så er den ferdigbakt. Endret 25. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, RL løs baker seg nesten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg