Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Så sykt ikke morsomt av Iceman!

Du er jo rett person til å plukke på kvaliteten til andre medlemmer i denne tråden. :)

 

I dag prøvde jeg å fylle colaflasken min med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for skoene iallefall.

Det var morsomt første gangen, ikke andre. Vil heller ikke være morsomt tredde, fjerde eller femte gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så sykt ikke morsomt av Iceman!

Du er jo rett person til å plukke på kvaliteten til andre medlemmer i denne tråden. :)

 

I dag prøvde jeg å fylle colaflasken min med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for skoene iallefall.

Det var morsomt første gangen, ikke andre. Vil heller ikke være morsomt tredde, fjerde eller femte gang.

 

Takk for hjelpen, morsomhets-politi

 

Hallais !har dere noen anbefalninger til pose snus ,har prøvd de fleste , liker skruf ,general sterk , åpen for alle forslag 1 :!:

 

Mine yndlings:

1. General ekstra sterk

2. Lucky strike original

3. General sterk

 

Tolererer ikke de tørre skrufposene lengre ...

Lenke til kommentar

Dønn uenig. Bruker Skruf som en avvekslingssnus, stort sett. Her går jeg helst tilbake til N&J. I morgen eller torsdag blir det Skruf white, får se hvor lenge boksen jeg har nå holder.

Hvis jeg velger Skruf, blir det som oftest Sterk, i og med at Orginal smaker helt forferdelig.

 

Spør fortsatt etter noen meninger om Pall Mall? :)

Ser heller ingen annmeldelse av den i førstepost. Nyhus?

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...