Deadringer Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Så sykt ikke morsomt av Iceman! Du er jo rett person til å plukke på kvaliteten til andre medlemmer i denne tråden. I dag prøvde jeg å fylle colaflasken min med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for skoene iallefall. Det var morsomt første gangen, ikke andre. Vil heller ikke være morsomt tredde, fjerde eller femte gang. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hallais !har dere noen anbefalninger til pose snus ,har prøvd de fleste , liker skruf ,general sterk , åpen for alle forslag 1 :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så sykt ikke morsomt av Iceman! Jeg er glad i deg også vennen Tilbake til temaet: Skruf Original White Portion var for tørr, fikk liksom ikke noe ut av den annet enn en uttørkende, irriterende klump under leppa Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hva er din favoritt snus iceman ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hva er din favoritt snus iceman ? Jeg er ærlig talt avhengig av Skruf Stärk porsjon, om jeg må klare meg med annen snus, blir jeg lettere sprø. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så sykt ikke morsomt av Iceman! Du er jo rett person til å plukke på kvaliteten til andre medlemmer i denne tråden. I dag prøvde jeg å fylle colaflasken min med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for skoene iallefall. Det var morsomt første gangen, ikke andre. Vil heller ikke være morsomt tredde, fjerde eller femte gang. Takk for hjelpen, morsomhets-politi Hallais !har dere noen anbefalninger til pose snus ,har prøvd de fleste , liker skruf ,general sterk , åpen for alle forslag 1 :!: Mine yndlings: 1. General ekstra sterk 2. Lucky strike original 3. General sterk Tolererer ikke de tørre skrufposene lengre ... Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjøpte Claq Qui, ble faktisk positivt overrasket. Smaker ganske godt, og tror den har 13mg eller noe sånt. Anbefales! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror ikke noe på at den har 13 mg/g. Men men, ok. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://northerner.com/snus/Northerner_Strong_Portion-282/ Tro hva du vil. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, jeg vet ikke hva jeg skal tro på lenger. På buysnus hevder de at skruf inneholder 14 mg og Men beklager om jeg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ærlig talt avhengig av Skruf Stärk porsjon, om jeg må klare meg med annen snus, blir jeg lettere sprø. Hehe, da er vi iallefall to om den snusen. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror ikke noe på at den har 13 mg/g. Men men, ok. Legg merke til at jeg skrev tror da. Men den har mer enn 8mg/g. Info fra wikipedia: Claq Qui By Röda Lacket (24g): * Nikotinmengde 13mg pr/g. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Andre en meg som alltid kommer tilbake igjen til skruf orginal/sterk porsjon uansett? Føler at eg ikke klarer mer enn 3-4 dager uten å må kjøpe en skruf boks.. Ingenting er som skruf! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Dønn uenig. Bruker Skruf som en avvekslingssnus, stort sett. Her går jeg helst tilbake til N&J. I morgen eller torsdag blir det Skruf white, får se hvor lenge boksen jeg har nå holder. Hvis jeg velger Skruf, blir det som oftest Sterk, i og med at Orginal smaker helt forferdelig. Spør fortsatt etter noen meninger om Pall Mall? Ser heller ingen annmeldelse av den i førstepost. Nyhus? Endret 24. februar 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har noen her prøvd south state? Jeg prøvde å kjøpe en sammen med grovsnusen, men det var utsolgt. Hadde ikke en gang hørt om den før Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Southstate er veldig lik Lucky. Så liker du snusen "roasted" er du good to go. Selv liker jeg den litt bedre enn Lucky, men blir veldig fort lei den typen snus. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 synes south state e gott ,lucky oxo,nån andre anbefalninger ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Kan anbefale deg å skrive bokmål eller nynorsk da det ikke er lov å skrive hva nå det er for en skriftform du har skrevet. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen her som har vært borti Onyx Carbon? Vente på å få no Offroad og stål-boks i posten nå. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hvor selger de pall mall ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg