Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Kreft eller ikke, kan jo ikke være en Ludvig i Flåklypa hele tida da.

Snuser fordi jeg vil og har lyst til å snuse, da er kreft noe av det jeg tenker på minst for å si det mildt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løsvarienten til Ettan er vel gjerne også litt dyrere. Selv har jeg stort sett forholdt meg til Skruf Stark siden jeg begynte med snus for drøyt halvannet år siden, men nå har jeg byttet til Göteborgs Rapé og Nick and Johnny West. Altså to typer white portion-snus, da jeg bruker lengre tid på disse boksene, og følgelig sparer en del penger. I tillegg får jeg jo alltids stimulert abstinensene på en tilfredsstillende måte. Snus er, når det kommer til stykket, snus, uansett hvilket merke du går etter. Så lenge det ikke er Mocca.

 

Ellers vil jeg bare addere på at Lucky Strike portion er den fæleste snusen jeg noen sinne har prøvd.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar
I dag forsøkte jeg å putte snusen opp i nesa. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for tannkjøttet iallefall.

 

I dag prøvde jeg å fylle skoene mine med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for nesa iallefall.

 

Jeg føler at dette er meget relevant, og overhodet ikke ettetrykkelig tåpelig. Jeg bare må dele dette med alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...