Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kreft eller ikke, kan jo ikke være en Ludvig i Flåklypa hele tida da. Snuser fordi jeg vil og har lyst til å snuse, da er kreft noe av det jeg tenker på minst for å si det mildt. Endret 20. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Alle er vel redde for kreft? Jeg er redd for kreft, men tar sjansen Om en er så redd for kreft at en poster om det på forumet, burde en nok vurdere å slutte ja. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva syns folket her er best av lucky strike white portion og original portion, selv har jeg bare smakt white. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva syns folket her er best av lucky strike white portion og original portion, selv har jeg bare smakt white. Helt klart original. Ikke at det er noen god snus i lengden det heller , blir fort lei etter en boks eller to. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjøpte original Lucky Strike for noen dager siden. Tror det var første boksen jeg har kjøpt med det, og jeg litke dne i hvert fall utrolig godt. Liker konsistensen på posen og smaken. En snus som virkelig fallt i smak hos meg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lucky strike snuset jeg veeeldig mye før. God snus, men jeg er ikke så stor fan av den nå lenger. Man blir lei av snusmerker og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pils og Ettan, nuthin like it! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ettan er så digg! Den er både billig og god:) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Alright da blir det vel lucky strike original neste gang Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ettan er så digg! Den er både billig og god:) Den koster da like mye som all annen snus? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Akkuratt det har jeg lurt litt på også. Har hørt mange si at det er så mange som snuser den fordi den er billig, men så vidt jeg vet koster den jo akkuratt det samme? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Løsvarienten til Ettan er vel gjerne også litt dyrere. Selv har jeg stort sett forholdt meg til Skruf Stark siden jeg begynte med snus for drøyt halvannet år siden, men nå har jeg byttet til Göteborgs Rapé og Nick and Johnny West. Altså to typer white portion-snus, da jeg bruker lengre tid på disse boksene, og følgelig sparer en del penger. I tillegg får jeg jo alltids stimulert abstinensene på en tilfredsstillende måte. Snus er, når det kommer til stykket, snus, uansett hvilket merke du går etter. Så lenge det ikke er Mocca. Ellers vil jeg bare addere på at Lucky Strike portion er den fæleste snusen jeg noen sinne har prøvd. Endret 22. februar 2009 av Magnusjs Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mocca er også en snus, like fint som alle de andre Får du abstinenser? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjønte hva dere mente med at å kjøpe en boks tranebær blir for kvalmt, så jeg har en annen boks ved siden av. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag forsøkte jeg å putte snusen opp i nesa. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for tannkjøttet iallefall. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag forsøkte jeg å putte snusen opp i nesa. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for tannkjøttet iallefall. I dag prøvde jeg å fylle skoene mine med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for nesa iallefall. Jeg føler at dette er meget relevant, og overhodet ikke ettetrykkelig tåpelig. Jeg bare må dele dette med alle. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hahahehehahehehaehahaheh! I lol'd Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så sykt ikke morsomt av Iceman! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så sykt ikke bra formulert setning Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag prøvde jeg å fylle colaflasken min med løssnus. Det var faktiskt godt om enn litt uvant. Kanskje det er sunnere også? Ikke så skadelig for skoene iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg