Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=3457

 

Hvordan kan jeg selv oppdage det?

 

Alle vil fra tid til annen oppdage røde- eller hvite flekker i munnhulen. Disse er som regel helt ufarlige, og vil etter hvert forsvinne av seg selv. Dersom man får slike flekker som ikke går vekk, som endrer utseende, som blør eller som begynner å gjøre vondt, bør man kontakte lege. Mange av kreftformene som kan oppstå i dette området, har et slikt forløp, der man får endringer som er forstadier til kreft. Det er derfor viktig at man tar kontakt med lege så snart man blir mistenksom.

Lenke til kommentar
Litt skummelt, hvis man må operere bort deler av leppa kommer man til å se ut som et jævla troll. Mora mi kjenner en fyr som fikk kreft i leppa (han røykte, ikke snuste) han tok operasjon og ble seende ut som en idiot

 

Vet, det må være jævlig ille for selvtilliten og, mista halve overleppa si jo.

Derfor jeg er redd for kreft, men få tilfeller som er relatert til snus, HELDIGVIS.

Lenke til kommentar

Hadde en kompis som kjøpte Skruf Tranebær og jeg sa han garantert kom til å angre på det. Etter å ha tatt den første så han rart på meg og sa: "Angre på dette her? Den er jo dritdigg!". Så gikk det noen dager og etter ett par poser skjønte han hva jeg mente.

 

Det jeg syns om Skruf tranebær er at det er en god kosesnus å ha på siden, men som standalone snus blir den rett og slett for kvalmende.

Lenke til kommentar
"Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" :ermm:

jeeez, akkurat som folka på skola mi jo.

Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så...

 

(venter på sterke reaksjoner nå )

Det er vel strengt tatt tobakken som gir smaken. Nikotin smaker ikke noe, om jeg ikke husker helt feil.

marker hele sitatet :p

Lenke til kommentar
jeg er redd for kreft

Alle som er redd for kreft burde slutte å snus med en eneste gang. Enten det er bevist at snusen er kreftfremkallene eller ikke, er det bevist at nikotin krymper blodårene og fører til hjerteinfarkt mm.

Alle er vel redde for kreft? Jeg er redd for kreft, men tar sjansen

 

Enig der, INGEN VIL ha kreft, men alt er jo egentlig kreftfremkallende, bare i forskjellig grad? Snuser fortsatt så xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...