Kevin1337 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har lest det med hvithet jeg og, men selv har jeg ikke det. Så vidt jeg kan se iallefall. Er det noen som i det hele tatt har fått kreft av snus, og som er dokumentert? Hadde vært interresant å lest. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=3457 Hvordan kan jeg selv oppdage det? Alle vil fra tid til annen oppdage røde- eller hvite flekker i munnhulen. Disse er som regel helt ufarlige, og vil etter hvert forsvinne av seg selv. Dersom man får slike flekker som ikke går vekk, som endrer utseende, som blør eller som begynner å gjøre vondt, bør man kontakte lege. Mange av kreftformene som kan oppstå i dette området, har et slikt forløp, der man får endringer som er forstadier til kreft. Det er derfor viktig at man tar kontakt med lege så snart man blir mistenksom. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Takker for fin link Callisto Star Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Litt skummelt, hvis man må operere bort deler av leppa kommer man til å se ut som et jævla troll. Mora mi kjenner en fyr som fikk kreft i leppa (han røykte, ikke snuste) han tok operasjon og ble seende ut som en idiot Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøpte meg akkurat General ekstra sterk posjon og løs. Gledet meg utrolig til å prøve løsen, har ikke snust på en uke nå, og må si den er utrolig god. Merker effekten godt, god i smaken. Kan virkelig anbefales! Eneste er at den kostet 80kr, og det er jo litt dumt. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Litt skummelt, hvis man må operere bort deler av leppa kommer man til å se ut som et jævla troll. Mora mi kjenner en fyr som fikk kreft i leppa (han røykte, ikke snuste) han tok operasjon og ble seende ut som en idiot Vet, det må være jævlig ille for selvtilliten og, mista halve overleppa si jo. Derfor jeg er redd for kreft, men få tilfeller som er relatert til snus, HELDIGVIS. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ta hud fra ræva og transplantér Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det blir nok en fin overleppe Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tränebær snusen (Skruf) er ganske chill. Husker første gangen jeg prøvde den. Begynte å renne og utrolig nok smakte det øl. Som endte med at jeg stakk på pub og tok meg 2 øl Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er delte meningen om den snusen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skruf Tranebær er og blir den snusen jeg hater mest. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hadde en kompis som kjøpte Skruf Tranebær og jeg sa han garantert kom til å angre på det. Etter å ha tatt den første så han rart på meg og sa: "Angre på dette her? Den er jo dritdigg!". Så gikk det noen dager og etter ett par poser skjønte han hva jeg mente. Det jeg syns om Skruf tranebær er at det er en god kosesnus å ha på siden, men som standalone snus blir den rett og slett for kvalmende. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, blir for mye å kjøpe en boks og bare bruke den. En pose i ny og né kan gå Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet om de selger skruf white på 7-11 eller narvesen? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet om de selger skruf white på 7-11 eller narvesen? Kjøpte min på narvesen Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøpte meg en skruf white på 7-11 nå, jeg syns den var god. Ikke noe spesiell, men alikevel god Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 jeg er redd for kreft Alle som er redd for kreft burde slutte å snus med en eneste gang. Enten det er bevist at snusen er kreftfremkallene eller ikke, er det bevist at nikotin krymper blodårene og fører til hjerteinfarkt mm. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" jeeez, akkurat som folka på skola mi jo. Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så... (venter på sterke reaksjoner nå ) Det er vel strengt tatt tobakken som gir smaken. Nikotin smaker ikke noe, om jeg ikke husker helt feil. marker hele sitatet Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg er redd for kreft Alle som er redd for kreft burde slutte å snus med en eneste gang. Enten det er bevist at snusen er kreftfremkallene eller ikke, er det bevist at nikotin krymper blodårene og fører til hjerteinfarkt mm. Alle er vel redde for kreft? Jeg er redd for kreft, men tar sjansen Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg er redd for kreft Alle som er redd for kreft burde slutte å snus med en eneste gang. Enten det er bevist at snusen er kreftfremkallene eller ikke, er det bevist at nikotin krymper blodårene og fører til hjerteinfarkt mm. Alle er vel redde for kreft? Jeg er redd for kreft, men tar sjansen Enig der, INGEN VIL ha kreft, men alt er jo egentlig kreftfremkallende, bare i forskjellig grad? Snuser fortsatt så xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg