Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så... (venter på sterke reaksjoner nå ) Hvor i all verden får du fra at nikotin gir smaken i snusboksen ? Endret 18. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fortsatt har jeg problemer med å se hvorfor at en snus er sterk gjør den kul. Kanskje du synes at jo sterkere den er jo bedre smaker den, men det er som alt annet innen snus en smakssak. Hvis ikke kunne vel abre snusprodusentene lagd en snus som inneholdt 50mg/g. Den hadde vært go den!.. eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" jeeez, akkurat som folka på skola mi jo. Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så... (venter på sterke reaksjoner nå ) Det er vel strengt tatt tobakken som gir smaken. Nikotin smaker ikke noe, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 I morgen blir en frihetfølelse skal handle meg en boks, noe jeg ikke har gjort på flere uker. Valget står mellom Lucky strike original white portion, lucky strike original portion og skruf tranbær portion. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så... Haha, nei. Nikotin er like smakløst som luft. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 I morgen blir en frihetfølelse skal handle meg en boks, noe jeg ikke har gjort på flere uker. Valget står mellom Lucky strike original white portion, lucky strike original portion og skruf tranbær portion. Hva tenker dere? Jegv ville gått for Lucky strike, ikke hvit Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den smaker helt jævlig. Da er White Portion bedre. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De hadde ikke lucky strike på narvesen så da ble det tranbær, ubeskrivelig hvor godt det var med en boks nå Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fikk lyst på tranebær nå Har ikke snust den på et halvt år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tranebær suger fortsatt, en kompis av meg kjøpte den for ikke så lenge siden. Smaker fortsatt stygt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har noen meninger de kan dele om Pall Mall? Vurderer å kjøpe den i morgen, vil prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tranebær suger fortsatt, en kompis av meg kjøpte den for ikke så lenge siden.Smaker fortsatt stygt. Dette var min første boks med tranebær så det var nam Noen som har noen meninger de kan dele om Pall Mall?Vurderer å kjøpe den i morgen, vil prøve noe nytt. Jeg mener å ha hørt den ikke er noe særlig Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen her som kan dele meningene sine om skruf white portion? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har noen meninger de kan dele om Pall Mall?Vurderer å kjøpe den i morgen, vil prøve noe nytt. Jeg kjøpte den for et par uker siden, og syns ikke den var noe særlig.. Gav bort mesteparten av boksen.. Smaker ikke noe godt, ikke mye virkining og renner fort.. Ville heller godt for en annen snus Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen her som kan dele meningene sine om skruf white portion? Verdt å prøve. Kjøpte den i dag, hatt den i munnen i en og en halv time, den har ikke begynt å renne enda så jeg kan ikke skrive noe om smaken Posene er også deilige og jevne, ikke sånt tull som med andre white portion Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Noen her som kan dele meningene sine om skruf white portion? Verdt å prøve. Kjøpte den i dag, hatt den i munnen i en og en halv time, den har ikke begynt å renne enda så jeg kan ikke skrive noe om smaken Posene er også deilige og jevne, ikke sånt tull som med andre white portion Nam nam, høres lovende ut. Selges den overalt i Oslo nå? Endret 19. februar 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 faen, jeg hater sånn dritttørr snus. blir ingen smak general <3 Lenke til kommentar
frentix Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Prøvde meg en boks General E.Sterk løs i dag. Smakmessig helt ok. Litt i sterkeste laget kanskje. En stund siden jeg har kjent noe av snus , men en god klype av denne kjente jeg. Får meg til å huske tilbake til når jeg halveis svimte av etter en god N&J løs Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kanskje dumt spørsmål, men hvordan oppdager man munnhulekreft? ;o Sitter med General White porsjon nå btw, herlig. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis tannkjøttet ditt begynner å bli hvitt, er det ikke et godt tegn. Hadde en kilde på dette, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg