Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte meg en skruff original porsjon i dag, veldig bra den første snusen, rant nesten ikkenoe, grei smak og god effekt. men andre rant en del, jeg tørker leppa og sånt, men hva kan man gjøre for at den ikke skal renne så mye eller er det andre snuser som er bedre? :p

1; Skruf porsjon er en god snus, men etter en boks begynner det og smake bark hos meg :s

2; Skruf renner, det er fakta.

3; Om du ikke er fan av snus saft, burde du snuse løs, for den renner nesten aldri.

Godt tips til og venne seg til saft;

Snus masse, og svelg saften hele tiden. Smaker dritt den første boksen, men til slutt smaker det bare godt! Jeg hatet det i begynnelsen, så kjøpte jeg meg en general porsjon og svelget unna, fæle greier, for general porsjon sin saft smaker kattepiss men.. Det fungerte bra, nå legger jeg ikke merke til det når jeg svelger :)

Jeg og en kompis tok og hårfønet snusen engang, funket ikke bra. Pluss at det kom sånn snus lukt i hele leiligheten :(

Huff. Tente på en snus og putta den under leppa jeg, kastet opp som fy...

Lenke til kommentar
Går det ann å dele en porsjonsnus og ta innholdet i et sigarettpapir og røyke det ? Hadde vært gøy å prøve :p

Har prøvd å røyke tørr løssnus før, ingen stor suksess.

Jeg og noen kompiser røyket snus i pipe engang. Smakte jævelig, tok bare hul på posen og helt oppi, å fyrte den opp.

Fikk litt snus i halsen, fyysh det smaker ikke godt!

Lenke til kommentar
Går det ann å dele en porsjonsnus og ta innholdet i et sigarettpapir og røyke det ? Hadde vært gøy å prøve :p

Har prøvd å røyke tørr løssnus før, ingen stor suksess.

Jeg og noen kompiser røyket snus i pipe engang. Smakte jævelig, tok bare hul på posen og helt oppi, å fyrte den opp.

Fikk litt snus i halsen, fyysh det smaker ikke godt!

Huff, sånt tør ikke jeg engang prøve :p

Lenke til kommentar
Det med at det er glass i snus er bare en myte, det har aldri vært det.

Det har vært salt partikler i snusen, slike som skaper små rift.

Hvor har dere den myten om at det er glass i snus ?

Før var det store saltkorn i noen typer løssnus. Noen tullinger trodde visst at disse var glassskår.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
kjøpte meg en skruff original porsjon i dag, veldig bra den første snusen, rant nesten ikkenoe, grei smak og god effekt. men andre rant en del, jeg tørker leppa og sånt, men hva kan man gjøre for at den ikke skal renne så mye eller er det andre snuser som er bedre? :p

HELT ENIG! Også er den ikke så hardt som, feks General White.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...