Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på det samme, og si at jeg snuser..

Tenkte å si at jeg feks har prøvd en gang og syntes det var beroligende og avslappende, og det kan hende jeg begynner med det. Bare for å se hvordan hun reagerer, så kan det jo kanskje utvikle seg til at hun kjøper til deg eller no. : )

Lenke til kommentar
Hva er favoritt snusen deres?

Personlig liker jeg best av portion: Lucky strike original white portion, på grunn av den gode smaken.

Av løs er Skruf løs favoritten på grunn av konsistensen og styrken.

Jeg spurte om de hadde Lucky Strike på Narvesen, men den hadde de sluttet å selge. Hvor har du handlet den?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid snuset hjemme. Ferska første gangen når jeg var 14. Mora mi har jo alltid trodd at det er 16-års grense på snus i sverige (av en eller annen merkelig grunn!?), så det har ikke vært noe problem at hun kjøper til meg i det siste :p

For de som ikke veit det, så bor jeg 1 min fra grensa, så hun syns vel det er greit å kjøpe til meg når hun allikvel skal dit, og det er jo 16-årsgrense :p

Lenke til kommentar

Jeg har sendt de en mail. For å få avklart dette. Nå bytter vi diskusjon.

Hva syns dere om alle disse nye snusene som kommer for å toppe hverandre?

General Ekstra Sterk 15 mg/g

Thunder 16mg/g

Oden's 17mg/g

Hva har dette for seg? Syns det er helt tåpelig, jeg. Greit nok at du vil få en effekt av de første gangene. Men kroppen vender seg jo til sedvanlig mye mer nikotin, og når vil du få mettet behovet ditt med en General, ettan, skruf whatsoever?

Har et par på skolen som bare snuser ekstra sterk nå. Jeg spurte de, og svaret var "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" :ermm:

Lenke til kommentar
Hva er favoritt snusen deres?

Personlig liker jeg best av portion: Lucky strike original white portion, på grunn av den gode smaken.

Av løs er Skruf løs favoritten på grunn av konsistensen og styrken.

Jeg spurte om de hadde Lucky Strike på Narvesen, men den hadde de sluttet å selge. Hvor har du handlet den?

Den handlet jeg på 7-11 :)

Lenke til kommentar
"Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" :ermm:

jeeez, akkurat som folka på skola mi jo.

Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så...

(venter på sterke reaksjoner nå )

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...