Callisto Star Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det finnes vel ingen gode argumenter for å snuse, untat at det er digg, men det er vel heroin også, så det nytter vel ikke å komme med den. Tror det beste er å bare be mora di banke på når hun skal inn på rommet ditt, og når hun gjør det hiver du ut snusen. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 kem i helsike bryr seg om det er 8-9-10-11-12-13-14-15-16 mg nikotin i ein påse? då burde du vurdere å slutte viss du er så avhengig av nikotin;) ta heller den med best smak;) ettan:D Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke de som tenker så mye på det er ordentlig avhengie Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har prøvd Level Porsjon? Har selv handlet inn et tårn, ganske god snus, smaker som general porsjon egentlig. Ble lei etterhvert, så solgte noen bokser, pluss at jeg byttet for noen bokser med general løs. Lenke til kommentar
evn Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tenker på det samme, og si at jeg snuser.. Tenkte å si at jeg feks har prøvd en gang og syntes det var beroligende og avslappende, og det kan hende jeg begynner med det. Bare for å se hvordan hun reagerer, så kan det jo kanskje utvikle seg til at hun kjøper til deg eller no. : ) Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er en stund til jeg er 18 så hun er ikke noe positiv til det i hele tatt, hun har tatt meg fire ganger i det og blitt gæren hver gang Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er favoritt snusen deres? Personlig liker jeg best av portion: Lucky strike original white portion, på grunn av den gode smaken. Av løs er Skruf løs favoritten på grunn av konsistensen og styrken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 favoriten er nok skruf sterk , kjøpte meg en general sterk porsjon . Fyfaen så skuff. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skruf original porsjon, mild og grei smak og det tar lang tid før den renner. Den er også sterk til å være "normal"-snus Av løs er det skruf original, lett å bake og holder seg greit under leppa. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 yndlingsporsjonsnuser: skruf original, general sterk, general ekstra sterk, lucky strike original og skruf sterk, men er litt tørr til tider Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er favoritt snusen deres? Personlig liker jeg best av portion: Lucky strike original white portion, på grunn av den gode smaken. Av løs er Skruf løs favoritten på grunn av konsistensen og styrken. Jeg spurte om de hadde Lucky Strike på Narvesen, men den hadde de sluttet å selge. Hvor har du handlet den? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har sett lucky strike i hver eneste butikk jeg har vært i :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ettan, god og helt ok styrke. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har alltid snuset hjemme. Ferska første gangen når jeg var 14. Mora mi har jo alltid trodd at det er 16-års grense på snus i sverige (av en eller annen merkelig grunn!?), så det har ikke vært noe problem at hun kjøper til meg i det siste For de som ikke veit det, så bor jeg 1 min fra grensa, så hun syns vel det er greit å kjøpe til meg når hun allikvel skal dit, og det er jo 16-årsgrense Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Trodde Skruf Orginal var 9mg/g, besunderlig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har sendt de en mail. For å få avklart dette. Nå bytter vi diskusjon. Hva syns dere om alle disse nye snusene som kommer for å toppe hverandre? General Ekstra Sterk 15 mg/g Thunder 16mg/g Oden's 17mg/g Hva har dette for seg? Syns det er helt tåpelig, jeg. Greit nok at du vil få en effekt av de første gangene. Men kroppen vender seg jo til sedvanlig mye mer nikotin, og når vil du få mettet behovet ditt med en General, ettan, skruf whatsoever? Har et par på skolen som bare snuser ekstra sterk nå. Jeg spurte de, og svaret var "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" jeeez, akkurat som folka på skola mi jo. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er favoritt snusen deres? Personlig liker jeg best av portion: Lucky strike original white portion, på grunn av den gode smaken. Av løs er Skruf løs favoritten på grunn av konsistensen og styrken. Jeg spurte om de hadde Lucky Strike på Narvesen, men den hadde de sluttet å selge. Hvor har du handlet den? Den handlet jeg på 7-11 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) "Mann, det er jo den sterkeste snusen! Det er jo det som er kult!" jeeez, akkurat som folka på skola mi jo. Det er jo nikotinet som gir smaken, og det betyr jo at jo sterkere snusen er jo bedre er den, så... (venter på sterke reaksjoner nå ) Endret 18. februar 2009 av zennox Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 glad for general ekstra sterken da. en niice snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg