imapwnu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har hørt om noen tollere som strippa bilen totalt, rev av dørpanel osv, for så nekte å sette det sammen igjen.. Er det rart det er krig i verden? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal kjøpe porsjon snus etterpå.. Noen tips til hva jeg bør kjøpe? Pleier vanligvis å bruke Skruf sterk og General sterk. Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Bra det er x personer som spør om det samme hver uke. Det er helt opp til deg, ta å prøv deg frem. Jeg feks liker ettan veldig godt, også har jeg også sansen for skruf tranbär nå og da. Skruf original er jo heller ikke å forakte. Endret 18. februar 2009 av drz Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bra det er x personer som spør om det samme hver uke. Det er helt opp til deg, ta å prøv deg frem. Jeg feks liker ettan veldig godt, også har jeg også sansen for skruf tranbär nå og da. Skruf original er jo heller ikke å forakte. Hvor mye nikotin er det i Skruf tranbær egentlig? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror det er 11mg/g Lenke til kommentar
huggy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er 8 mg/g i tranbar trur eg;) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bra alle er synsere! Jeg har faktabaserte svar som sier at skruf tranebær har 8 MG/G. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da gir jeg meg. Beklager Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror det er 9 mg/g i tranebær, sånn som i skruf original Uansett, kjøp general ekstra sterk porsjon eller lucky strike original Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er da 11 mg/g i skruf original? Eller er jeg plutselig helt lost her? :S Balls: Hva er kilden din? Endret 18. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Her er kilden. Det som er problemet er at jeg ble usikker på min egen kilde, jeg bare gikk ut i fra at "average" betydde 8 mg/g. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, som du ser på de andre er det spesifisert 8mg/g. Ville da tro at de hadde skrevet det på disse og? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Holdt meg til å bare bomme siden jul, vurderer å starte igjen. Slutta fordi moren min er klikk. Her er greia, har tenkt til å spørre henne om jeg får lov. Da må jeg selvfølgelig ha noen overbevisende argumenter. Noen som har noen de tror kan hjelpe meg ( hun er ganske streng så trenger bra argumenter) og please ikke skriv eksempel så slutt da! Er ikke det jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke du finner noen gode argumenter til mora di om hvorfor du skal snuse Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Joda, bare si at det er bedre at du tar deg en snus enn at du tar deg en hasj Funker for noe ihvertfall.. Og så kan du si at du får et surere miljø i munnen, som fjerner skadelige bakterier osv, finnes mye tull du kan si til folk som ikke kan alt om snus osv. Endret 18. februar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er ikke bevisst at det fremkaller kreft heller. Bare at det er kreftfremkallende stoffer i den, men. ja, du får bedømme selv Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal kjøpe porsjon snus etterpå.. Noen tips til hva jeg bør kjøpe?Pleier vanligvis å bruke Skruf sterk og General sterk. Kjøpte Skruf Sterk i dag. Hvilken herlig snus! Har bare forsøkt General Portion og General Portion White før. Skruf <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Holdt meg til å bare bomme siden jul, vurderer å starte igjen. Slutta fordi moren min er klikk. Her er greia, har tenkt til å spørre henne om jeg får lov. Da må jeg selvfølgelig ha noen overbevisende argumenter. Noen som har noen de tror kan hjelpe meg ( hun er ganske streng så trenger bra argumenter) og please ikke skriv eksempel så slutt da! Er ikke det jeg er på jakt etter Hva med og si at du har lyst og begynne og snuse og at det er ditt egent valg ? Gå gjerne med snus i leppen hjemme også. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, som du ser på de andre er det spesifisert 8mg/g. Ville da tro at de hadde skrevet det på disse og? Veldig rar side det der, det er en kategori 9mg/g, en kategori 8 mg/g og 11 mg/g + average...tror vi kan si at myusteriumet er uløst, men jeg mener da 8 mg/g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg