Deadringer Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Snus er kjølevare og skal oppholdes i kjøleskap, men det er det mange butikker som ikke skjønner/bryr seg om dessverre. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Snus er kjølevare og skal oppholdes i kjøleskap, men det er det mange butikker som ikke skjønner/bryr seg om dessverre. Ja desverre. Kjøpte meg en boks General Portion i går, og snusen smaker vondt. Lurer på hvor lenge den har hengt der. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Porsjonssnus holder seg myye bedre i romteeratur enn løs gjør Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Porsjonssnus holder seg myye bedre i romteeratur enn løs gjør Kanskje det, men avhenger det ikke av hvor lenge den har vært i romtemperatur? Det står på boksen at det er kjølevare maks +8. Snusen jeg kjøpte sist smaker dritt, så jeg mistenker at bygdebutikken ikke selger mye snus. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 På den lokale remasjappa solgte de nettopp snuskjøleskapet og legger nå snusen i hylla... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei igjen! Da var jeg innom Statoil her om dagen for å ha meg litt snus. Da hadde jeg bestemt meg for å kjøpe skruf porsjon, for den er beste porsjon snusen. Men jeg tok feil, og handlet Skruf WHIE porsjon. Men det er ei en synd, for den var god ! tjoho! Men likevel, likte safta på skruf orginal best Noen flere som har prøvd den? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kjøpte den i dag for og teste den, må si jeg velger brun fremfor white men helt ok snus etter min mening Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja. Skruf Orginal er bedre enn White. Jeg sank forresten lavt her om dagen. Snuset "årgangssnus", Skruf Orginal Løs fra 2005 xD Lenke til kommentar
mopani Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja. Skruf Orginal er bedre enn White. Jeg sank forresten lavt her om dagen. Snuset "årgangssnus", Skruf Orginal Løs fra 2005 xD Det kan ikke ha vært noe godt? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja. Skruf Orginal er bedre enn White. Jeg sank forresten lavt her om dagen. Snuset "årgangssnus", Skruf Orginal Løs fra 2005 xD Det kan ikke ha vært noe godt? Jo faktisk. Fryser oppebevart Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Så du har oppbevart en fryser? Hvor har du oppbevart den da? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skal spare min siste skruf original løs som et minne Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skal spare min siste skruf original løs som et minne Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut En kompis av meg gjorde det på klassetur Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Innlegg slettet pga. paranoia. Endret 17. februar 2009 av paranoidcrazy Lenke til kommentar
frentix Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er mange butikker som kun har noen få bokser i snuskjølern mens de har "stokkene , pølsene , etc" liggende i romtemperatur. Merka dette på den lokale coop mega butikken når de gikk tom for skruf som jeg spurte etter. Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal spare min siste skruf original løs som et minne Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut En kompis av meg gjorde det på klassetur enklere, dra over grensen med folk som ikke snuser og fyll opp kvotene dems. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er mange butikker som kun har noen få bokser i snuskjølern mens de har "stokkene , pølsene , etc" liggende i romtemperatur.Merka dette på den lokale coop mega butikken når de gikk tom for skruf som jeg spurte etter. Det er jo lureri! De plassene jeg har sett snuskjøleskap (3 butikker) har kjøleskapet vært velfyllt. På den lokale remasjappa solgte de nettopp snuskjøleskapet og legger nå snusen i hylla... For noe tosker! Håper du sa din ærlige mening! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SKulle gjort det, men har vel egentlig ikke lov å handle lovlig der.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du skal smugle masse snus over grensen, har jeg et lite tips jeg har hørt: Snusbokser passer perfekt oppi en pringles boks. Bare hiv en stake nedi og dekk over med noen pringles chips. Veier kanskje litt mer, men burde ikke se mistenkelig ut Dette er noe ALLE tollere vet om, mao et totalt verdiløst knep. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tollerne er nok ganske oppdatert innenfor det meste av gjemmesteder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg