FKL982 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 HAr vel aldri vært sagt at man får tak i det lovlig heller Naiv eller? Edit: rettet mot Basskuk Hm. Kanskje? Jeg innbiller meg at slikt finner man mest på bygda, og etter det jeg har fått med meg bor snus-dog i Oslo. Ja, var bare måten du sa det på som var litt gøy Skjønte EGENTLIG hva du mente. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hørte noen rykter om General Sterk Løs.. Har ikke sett den enda. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 General ekstra sterk løs finnes i det minste, og den er veldig god. Beste Generalsnusen jeg har prøvd på lenge. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hørte noen rykter om General Sterk Løs.. Har ikke sett den enda. Noen som har prøvd? Om ikke jeg har misforstått er General Sterk Porsjon en sterk versjon av General White Portion. Det finnes ikke løs "white" snus, ei heller General Sterk Løs. Endret 13. februar 2009 av Abigor Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Det tar du feil...General sterk løs finnes faktisk Mente ekstra sterk løs* Endret 14. februar 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Tenker du på General ekstra sterk løs, eller finnes det en General sterk løs også? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!! Jeg også. Har funnet opptil 3 poser med hull i en og samme boks. Har vært hull i minst en pose i hver boks jeg har kjøpt av Skruf de siste to ukene. Jæævli plagsomt. Har aldri hatt det problemet med skruf , men med Nick east/west derimot. Har hatt en boks med hver , og begge boksene har inneholdt minst 8 med hull i + en god klype løssnus liggende i bunnen av boksen som følge av feilen. Nick east løs var ganske god forresten Edit: liten leif. Endret 13. februar 2009 av frentix Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tenker du på General ekstra sterk løs, eller finnes det en General sterk løs også? Finnes det noen white snus i løs? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tenker du på General ekstra sterk løs, eller finnes det en General sterk løs også? Finnes det noen white snus i løs? Hvordan har du tenkt å bake det? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, det finnes ikke Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hørte noen rykter om General Sterk Løs.. Har ikke sett den enda. Noen som har prøvd? Ekstra sterk løs faktisk Sitter med boksen forran emg nå. Veldig god snus. Sterk og smaker godt Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eneste problemet med ekstra sterk løs er at den koster 80 kr. Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eneste problemet med ekstra sterk løs er at den koster 80 kr. Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5) Nå får du ikke i deg så mye om gangen da, spesielt ikke siden mye ligger ubrukt i midten. Men allikevel kjente du nok den ganske godt ja. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eneste problemet med ekstra sterk løs er at den koster 80 kr. Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5) Så lenge det ikke var heimkunnskapsvekten.. Regner du alkohol på samme måten eller? 10 øl blir 45 % alkohol? Tror ikke nikotin fungerer på den måten, selv om den bikkja sikkert sparka ganske bra Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eneste problemet med ekstra sterk løs er at den koster 80 kr. Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5) Så lenge det ikke var heimkunnskapsvekten.. Regner du alkohol på samme måten eller? 10 øl blir 45 % alkohol? Tror ikke nikotin fungerer på den måten, selv om den bikkja sikkert sparka ganske bra Ikke det samme i det hele tatt. 1 gram general ekstra sterk = 15 mg nikotin 2 gram general ekstra sterk = 30 mg nikotin 4,5 gram general ekstra sterk = 67,5 mg nikotin Dette er ikke prosentregning i det hele tatt? Skjønner ikke hva du prøver å bevise med eksempelet ditt? Men uansett så er jeg enig i at jeg bare fikk en brøkdel av de 67,5 mg nikotin i kroppen min, siden store deler av snusen forble uberørt av leppen min Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jo, du skjønte det, for akkurat det der var poenget mitt Jo større prell du har, jo større del forblir uberørt av leppa, jo mer er i "midten", viss ikke du lemper. Derfor har du kanskje en prell med 67.5 mg nikotin, men du får i deg langt mindre. Slimhinnene har vel en slags begrensing også.. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jepp, det spørs å lage en lang og tynn pris uten å få altfor mange sprekker i den. Jeg ble litt imponert da. 4,5 grams snusen var ikke egentlig så veldig stor. Gøy å veie snusen og se hvor mye man egentlig bruker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Finnes det noen white snus i løs? Kan det umulig gjøre, derfor jeg ikke skjønner hvorfor de uvitende påstår at det finnes en General sterk løs. Ekstra sterk - ja, Sterk - nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sikkert bare misforståelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg