Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

HAr vel aldri vært sagt at man får tak i det lovlig heller :) Naiv eller? :p

Edit: rettet mot Basskuk

Hm. Kanskje? Jeg innbiller meg at slikt finner man mest på bygda, og etter det jeg har fått med meg bor snus-dog i Oslo.

Ja, var bare måten du sa det på som var litt gøy :) Skjønte EGENTLIG hva du mente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte noen rykter om General Sterk Løs.. Har ikke sett den enda. Noen som har prøvd?

Om ikke jeg har misforstått er General Sterk Porsjon en sterk versjon av General White Portion. Det finnes ikke løs "white" snus, ei heller General Sterk Løs.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!!

Jeg også. Har funnet opptil 3 poser med hull i en og samme boks. Har vært hull i minst en pose i hver boks jeg har kjøpt av Skruf de siste to ukene. Jæævli plagsomt.

Har aldri hatt det problemet med skruf , men med Nick east/west derimot. Har hatt en boks med hver , og begge boksene har inneholdt minst 8 med hull i + en god klype løssnus liggende i bunnen av boksen som følge av feilen. Nick east løs var ganske god forresten :)

Edit: liten leif.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Eneste problemet med ekstra sterk løs er at den koster 80 kr.

Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5)

Nå får du ikke i deg så mye om gangen da, spesielt ikke siden mye ligger ubrukt i midten.

Men allikevel kjente du nok den ganske godt ja. :p

Lenke til kommentar

Jeg pakket en pris på skolen i dag og veide den på naturfagsromvekten som veier gram. Prisen ble 4,5 gram. Det er 67,5 mg nikotin :O (general ekstra sterk løs) (15 * 4,5)

Så lenge det ikke var heimkunnskapsvekten..

Regner du alkohol på samme måten eller? 10 øl blir 45 % alkohol?

Tror ikke nikotin fungerer på den måten, selv om den bikkja sikkert sparka ganske bra :)

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke var heimkunnskapsvekten..

Regner du alkohol på samme måten eller? 10 øl blir 45 % alkohol?

Tror ikke nikotin fungerer på den måten, selv om den bikkja sikkert sparka ganske bra :)

Ikke det samme i det hele tatt.

1 gram general ekstra sterk = 15 mg nikotin

2 gram general ekstra sterk = 30 mg nikotin

4,5 gram general ekstra sterk = 67,5 mg nikotin

Dette er ikke prosentregning i det hele tatt? Skjønner ikke hva du prøver å bevise med eksempelet ditt?

Men uansett så er jeg enig i at jeg bare fikk en brøkdel av de 67,5 mg nikotin i kroppen min, siden store deler av snusen forble uberørt av leppen min

Lenke til kommentar

Jo, du skjønte det, for akkurat det der var poenget mitt :)

Jo større prell du har, jo større del forblir uberørt av leppa, jo mer er i "midten", viss ikke du lemper.

Derfor har du kanskje en prell med 67.5 mg nikotin, men du får i deg langt mindre. Slimhinnene har vel en slags begrensing også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...