Aleks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er vel egentlig ikke lov å diskutere temaet om hvordan han får kjøpt når han er under 18 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, det gjør vi ikke heller. Men om du leser litt lenger frem får du se at Snus-dog ikke kjøper, men stjeler snusen sin.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 HAr vel aldri vært sagt at man får tak i det lovlig heller Naiv eller? Edit: rettet mot Basskuk Hm. Kanskje? Jeg innbiller meg at slikt finner man mest på bygda, og etter det jeg har fått med meg bor snus-dog i Oslo. Er vel egentlig ikke lov å diskutere temaet om hvordan han får kjøpt når han er under 18 Sorry. Jeg er bare nysgjerrig, skulle vel kanskje sendt ham en PM i steden. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det har jeg ikke opplevd, bare med Skruf Orginal. Er det noen som har merket av Skruf Orginal porsjon kan smake veldig forskjellig? En gang kan den smake god tobakk, mens andre ganger bare skikkelig beskt. Og, er vi ikke ferdig å diskutere om stjelingen til snus-dog? Dere må jo fatte det at det er skikkelig status å fortelle vennene sine (og folk som ikke er venner), at man har stjelt snus!? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det har jeg ikke opplevd, bare med Skruf Orginal. Er det noen som har merket av Skruf Orginal porsjon kan smake veldig forskjellig? En gang kan den smake god tobakk, mens andre ganger bare skikkelig beskt. Og, er vi ikke ferdig å diskutere om stjelingen til snus-dog? Dere må jo fatte det at det er skikkelig status å fortelle vennene sine (og folk som ikke er venner), at man har stjelt snus!? Ja, noen ganger er skruf original skikkelig forferdelig! Det har ikke hendt meg med da, men noen ganger kommer noen med en skruf boks og sier "Lukt denne da!" så brekker man seg omtrent av lukten. ugh Åja, og ofte er det ikke noe særlig stort skille mellom skruf original og tranbär Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Snus-Dog: Av ren nysgjerrighet. Hvordan får du kjøpt snus selv? Har du et falskt leg, eller stikker du bare på butikker hvor de ansatte er særdeles slappe? Eller en kombinasjon? O.o Hmmm, jalla-sjapper som noen kaller det Syntes faktisk noen av dem har bedre utvalg en på vanlige butikker Men til noe helt annet... Noen som har prøvd den Blå snusen? Heter Blå eller no Så den på nesodden for litt siden.. Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!! Enig, opplev det med maaaange skruf bokser... Nei, det gjør vi ikke heller. Men om du leser litt lenger frem får du se at Snus-dog ikke kjøper, men stjeler snusen sin.. Det var 1 gang, mann! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tiedemanns blå, kanskje? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Aner ikke sto Blå i blå skrift.. HAr noen prøvd den? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Aner ikke sto Blå i blå skrift.. HAr noen prøvd den? Jepp, den er digg den. Smaker bittelitt röda lacket. Lett å pakke. Styrke kan lignes med skruf løs Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ok, faren til en kompis av meg kjøpte den og syntes den smakte spy, og han snuser Skruf Løs. Selv om jeg også gjør det er jeg litt hypp på og prøve den Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Prøv i vei, du angrer nok ikke; p Den og Ettan løs er favoritter hos meg. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tid kommer egentlig Skruf White og General ekstra sterk løs til norge ? Ikke sett noen av dem hittil... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 general ekstra sterk løs finner man over alt har ikke sett skruf white ennå :S Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!! Jeg også. Har funnet opptil 3 poser med hull i en og samme boks. Har vært hull i minst en pose i hver boks jeg har kjøpt av Skruf de siste to ukene. Jæævli plagsomt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det var 1 gang, mann! Du er kriminell, vi glemmer det ikke Står fortsatt ved innlegget jeg skrev som ble slettet av en moderator etter skrytinga di. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Du er kriminell, vi glemmer det ikke Står fortsatt ved innlegget jeg skrev som ble slettet av en moderator etter skrytinga di. Agreed. Fin guide: Endret 13. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 general ekstra sterk løs finner man over alt har ikke sett skruf white ennå :S Skruf whit har komt til butikkene ivertfall her i Stavanger. Meget god, gled dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg