Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter nå hjemme med dages første snus :) Kjøpte en Skruf Stark Løs, det som irriterer meg litt er at når de skiftet navn tok de bort 5g av snusen også, denne er 45g mens de orginale jeg har kjøpt alle de andre gangene er 50g.

Men den er mega chill :)

Beste tiden er når man gamer CoD og har en stor Løsings under leppa :love:

Lenke til kommentar

offtopic? o0

anyways, har jo som sagt alltid hatt en forelskelse på g. med general løs <3 og når reguleringen gikk av, smakte generalen så sykt mye bedre!

men, i morgen får jeg en boks med skruf orginal løs (fakta, den gamle boksen :o)

er det en ørliten sjanse for at jeg kan miste min forelskelse? :o

Det driter jeg egentlig i :)

Er det noen gode (dype) meninger om Montecristo? Var innom jallasjappa her om dagen og skulle ha meg en snus, var fast bestemt på og kjøpe general løs, men når fyren bak kassen sa; Vi har fått inn den nye generalen, ble jeg nesten helt vill. Men jeg hold mine ord, jeg skulle ha general løs. Og General løs ble det.

Dog, boksen varer jo knappt en uke for meg. Og jeg kunne gå rundt med en boks i en hel måned i før.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er envnt før, men har mindre lyst til å lete gjennom hele tråden.

hvordan er det med snusing og tannhygiene? LA oss si at jeg pusser tennene og stikker til senga og sitter på pcen før jeg legger meg og da tar en snus. Skal jeg ta for bedre tannhygiene gå opp og pusse tennene igjen eller vil de ikke gjøre no forskjell?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Prøvde faktisk General Ekstra Sterk Løs idag, den var helt kurant.

Enig, egentlig en helt middels snus bortsett fra styrken da.

Merket ikke noe styrke heller, akkurat som å ha en vanlig general i leppa, bare ikke så sørpete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...