Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har snust lengre enn det, så er det fortsatt relativt lett for deg å slutte.

KOM DEG UT AV DET MENS DU KAN!

Ikke like ille som røyk, men verre enn det meste allikavel.

Sikkert dumt å snuse, men det er faktisk noen som gjør det fordi de liker det, ikke fordi de ikke greier å slutte :)

Var noe slikt jeg og tenkte , faktisk!

Selv om jeg bare har snust litt føler jeg det er digg nå som det ikke svir grustom og jeg blir kvalm etter 1 minutt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen jenter er veldi ømfintlige ovenfor snus. Forferdelige kvinneutysker kaller jeg det, men heldigvis har ikke min nåværende madam noe imot snusingen min så lenge jeg ikke snuser den tiden jeg har med henne. Spør henne først og fremst hva hun synes om snus, eller hint litt så du ikke driter deg helt ut..

Lenke til kommentar

Hallo snusfolk! Jeg har nå grundig evaluert og smakt den nye General ekstra sterk løs, og kommet med en konklusjon: DEN EIER! :dribble:

Generalfolka har engelig skjønt det! Kombiner The one taste med styrken til skruf, og du får General ekstra sterk løs.

Lenke til kommentar
Hallo snusfolk! Jeg har nå grundig evaluert og smakt den nye General ekstra sterk løs, og kommet med en konklusjon: DEN EIER! :dribble:

Generalfolka har engelig skjønt det! Kombiner The one taste med styrken til skruf, og du får General ekstra sterk løs.

Må sei meg enig den nye generalen eier. Hadde egentlig tenkt meg skruf .Men så såg eg General ekstra sterk løs. Og det var vært og prøve den.

Lenke til kommentar

Jaa, GESL er Tha Løssnus :) Er keen på enda en boks, men klarer bare og få kjøpt på Lambertseter men orker ikke dra dit så ofte.

Har faktisk også sett at de har den på gangse mange 7/11 og Narvesener jeg har vært innom :)

Lenke til kommentar

Jaa, GESL er Tha Løssnus :) Er keen på enda en boks, men klarer bare og få kjøpt på Lambertseter men orker ikke dra dit så ofte.

Har faktisk også sett at de har den på gangse mange 7/11 og Narvesener jeg har vært innom :)

Hvor bor du? De har den på 7/11 på Holtet.

Lenke til kommentar
Amerikanerne lemper den i underleppa.

På min pakke av Camel Snus som jeg kjøpte i new york står det "Pop it under your upper lip"

Det kan godt hende , har aldri sett eller prøvd camel snus før. Men standard american dip slik som kodiak og copenhagen (cope som de kaller det) blir kjørt i underleppa, og da gjerne med et plastkrus eller noe å spytte i.

Lenke til kommentar
*egenlært notis for nybegynner som sliter med at snusen renner*

Ikke press leppa ned mot snusen, men la den ligge slapt oppå.

Spesielt i overgangsfasen fra bleiesnus til løssnus : nå kan jeg endelig ta en pris uten at den renner etter 2 min.

+Det ser skamtarda ut når folk jogger rundt med superstram leppe.

Lenke til kommentar

Hvor bor du? De har den på 7/11 på Holtet.

7/11 er dyrt som fy da. Husker en jeg skulle bort å kjøpe i storefri en gang. Jeg og kompisen min kjøpte to N&J. Når vi åpna den ene var det litt av et syn og lukt som møtte oss. Boksen var full av en blanding av løs og posj. Da vi gikk inn å snakka med typen bak disken sa han "oi, den skulle ikke være der" og la den tilbake, det viste seg at det var kasteboksen hans. Nasty som faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...