Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offroad burde være ganske god (jeg har ikke prøvd den selv,men) en i klassen min selger det til 8. klassinger for 200,- per pakke, og de vet et sted hvor de ikke har Offroad, men masse annen snus og der koster det 70,- per pakke. Så hvis de gidder å betale c.a det tredobbelte for Offroad burde den være ganske god.

Om det er rookies må de ha noe innihelvete med snus i tenna. Min erfaring er at den var bedriten å bake(tror ikke den skal bakes) Veldig grov konsistens.

Åj, sjekk noen av Offroad snusene. De har mange smaker.

Eple

Icemint

Lakris

Tranebær

Coffee Vanilla

Lakrisen var forjævlig, lukta jævlig sterkt og selv om jeg ikke hadde annen snus "at hand" så brukte jeg typ 5 dager på å snuse den opp, fordi det var så bedritent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
"General løs er en god løsnus, dog ikke noe fast innslag her i heimen. Heller noe som blir kjøpt før fisketur eller grilling på stranden."

- Hentet fra anmeldelsen om General Løs.

Må si meg sterkt enig i generals anmeldelse, den fortjener en syver.

For det første så er General en veldig slitsom og rar snus og bake, blir liksom veldig våt i hånden. Når man putter snusen i leppen så går det gjerne 20-30 minutter før man må muligens begynne å presse den opp igjen og den blir veldig gjørmete.

Noen som har tips for en som snuser skruf løs til vanlig?. Begynner å bli litt lei den men vil gjerne ha noe med samme styrke helst. Merker ikke så mye til generalen lenger.

Anbefaler Nick & Johhny Løs

Snusen er meget hard, hvilket som gjør den ekstremt god å bake. Minuset med denne er at den holder seg meget hard, veldig lenge, hvilket kan by på problemer.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

tjohei. I dag har jeg bommet bort tre bokser med snus :s..

Men til helga skal det handles, RL løs og General Ekstra sterk ;)

Skrapte leppa med litt hockeypuler, RL svir som bare F**N :)

:woot: Det er egentlig bare digg :)

I know! Det er mitt gode tips, for den som ikke har lyst på pussepapir under leppa, skrap en boks med hockey pulver under den og smekk deg en god løs snus ;D

• Liker 1
Lenke til kommentar

I know! Det er mitt gode tips, for den som ikke har lyst på pussepapir under leppa, skrap en boks med hockey pulver under den og smekk deg en god løs snus ;D

JA, var digg og bare sitte hjemme og skrape leppa litt, og bake seg en feit en :)

Anbefales til alle som er vant til sterk snus, men som ville kjøpe en deilig boks med Ettan eller RL :)

Det funker fettt, men vet ikke hvor sunt det er for leppa og skrape den opp med Hockeypulver :)

Lenke til kommentar

JA, var digg og bare sitte hjemme og skrape leppa litt, og bake seg en feit en :)

Anbefales til alle som er vant til sterk snus, men som ville kjøpe en deilig boks med Ettan eller RL :)

Det funker fettt, men vet ikke hvor sunt det er for leppa og skrape den opp med Hockeypulver :)

Er jo ikke egentlig bra, for da strømmer nikotinet lettere til blodet, og det er jo som regla med glass i snus.

Men anyways, jeg gjør det meste for behagelighet ;p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Er jo ikke egentlig bra, for da strømmer nikotinet lettere til blodet, og det er jo som regla med glass i snus.

Trodde det bare var tull alt det med glass i snusen, trodde det bare var sånn mongo syre sak.

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar

Trodde det bare var tull alt det med glass i snusen, trodde det bare var sånn mongo syre sak.

Det ER tull. Men om du gnisser hockey pulver unda leppa og putter i en løs snus, så har det samme effekt som glass i snusen. Selvom det ikke er glass i snusen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det med at det er glass i snus er bare en myte, det har aldri vært det.

Det har vært salt partikler i snusen, slike som skaper små rift.

Hvor har dere den myten om at det er glass i snus ?

Lenke til kommentar
Det med at det er glass i snus er bare en myte, det har aldri vært det.

Det har vært salt partikler i snusen, slike som skaper små rift.

Hvor har dere den myten om at det er glass i snus ?

Som jeg sa, jeg sa ikke at det er glass i snusen, jeg sa det er en myte, og at om du skraper hockeypulver under leppa di og slenger opp en prell ville det vært samme effekt.

hørte vel den myten av bestefaren min ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...