Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
burde jeg være ærlig med dama ang. snusinga mi? har snust i kanskje 3-4 uker nuh og hun aner ikke noenting! Er redd for hvordan hun kan komme til å reagere..

Si det som det er, blir jo helt feil visst dama ikke godtar at du snuser, det er iallefall mitt syn på saken.

Og visst du snuser løs, og hun blir irritert, kan du jo bytte til pose og gi noen gode argumenter for akkurat det

1. Det er mer lettvint

2. Det blir mindre gris

3. Bedre å kysse en som snuser pose.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har snust lengre enn det, så er det fortsatt relativt lett for deg å slutte.

KOM DEG UT AV DET MENS DU KAN!

Ikke like ille som røyk, men verre enn det meste allikavel.

Sikkert dumt å snuse, men det er faktisk noen som gjør det fordi de liker det, ikke fordi de ikke greier å slutte :)

Lenke til kommentar

Kunne lett klart det selv, men det har jeg sikkert gjentatt opptil 50 ganger i denne tråden. :p

Uansett, til du som spurte om Grovsnus; Jo, den er veldig god.

Mye lettere å bake enn jeg fikk inntrykk av, og sitter veldig godt under leppa. Smaken er helt OK, men hvor lenge den sitter veier godt opp.

Veldig grei løssnus om du vil ha variasjon fra Skruf/General eller hva det nå er du snuser. :)

Lenke til kommentar
Grovsnus er veldig fin snus. Smaken er rett og slett DIGG. Det er en av de produktene som definer what snus is about

Pakkingen er lett, men den løser seg opp i munnen etter en stund

Motsatt erfaring her (altså, pakkingen er lett nok den, men skruf/general/etc er lettere). :p

Men smaken er jeg delvis enig i; Det finnes bedre snus, men den er god.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...