Ethernet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har aldri anbefalt den til noen. Fordrar den ikke. Men smaken er som baken Lenke til kommentar
esop Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den er jo laget av RL så smaker litt som den. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, jeg er ikke helt fan av RL, så tror jeg styrer unna den.. Hva med 1847? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan er Grovsnus løs? Den virker ganske god. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1847 er ikke noe god synes nå jeg, har en merkelig smak. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Amerikanerne lemper den i underleppa. På min pakke av Camel Snus som jeg kjøpte i new york står det "Pop it under your upper lip" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva skjedde med Prince snus? Hørte at den var svak, ekkel og rant mye. Men fikk aldri prøvd den. Selges den i Sverige? Lenke til kommentar
esop Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, jeg er ikke helt fan av RL, så tror jeg styrer unna den.. Hva med 1847? Den smaker veldig likt som general porsjon. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 burde jeg være ærlig med dama ang. snusinga mi? har snust i kanskje 3-4 uker nuh og hun aner ikke noenting! Er redd for hvordan hun kan komme til å reagere.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du ikke har snust lengre enn det, så er det fortsatt relativt lett for deg å slutte. KOM DEG UT AV DET MENS DU KAN! Ikke like ille som røyk, men verre enn det meste allikavel. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 bare fortell henne det,tror ikke hu vil ta det tungt uansett, tror de fleste jenter ikke bryr seg så lenge du ikke snuser mens dere "koser dere" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) burde jeg være ærlig med dama ang. snusinga mi? har snust i kanskje 3-4 uker nuh og hun aner ikke noenting! Er redd for hvordan hun kan komme til å reagere.. Si det som det er, blir jo helt feil visst dama ikke godtar at du snuser, det er iallefall mitt syn på saken. Og visst du snuser løs, og hun blir irritert, kan du jo bytte til pose og gi noen gode argumenter for akkurat det 1. Det er mer lettvint 2. Det blir mindre gris 3. Bedre å kysse en som snuser pose. Endret 8. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du ikke har snust lengre enn det, så er det fortsatt relativt lett for deg å slutte. KOM DEG UT AV DET MENS DU KAN! Ikke like ille som røyk, men verre enn det meste allikavel. Sikkert dumt å snuse, men det er faktisk noen som gjør det fordi de liker det, ikke fordi de ikke greier å slutte Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skulle nok fint ha klart å slutte, men jeg vil ikke Riktig nok er økonomien min jææævla tynn til tider, men da snuser jeg bare mindre Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kunne lett klart det selv, men det har jeg sikkert gjentatt opptil 50 ganger i denne tråden. Uansett, til du som spurte om Grovsnus; Jo, den er veldig god. Mye lettere å bake enn jeg fikk inntrykk av, og sitter veldig godt under leppa. Smaken er helt OK, men hvor lenge den sitter veier godt opp. Veldig grei løssnus om du vil ha variasjon fra Skruf/General eller hva det nå er du snuser. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Damen min visste det fra begynnelsen, og det var det med røyking og. Jeg sluttet med røykingen, og hun er glad at jeg bare snuser Hun kjøpte en general ekstra sterk løs til meg i dag Perfekt dame Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Grovsnus er veldig fin snus. Smaken er rett og slett DIGG. Det er en av de produktene som definer what snus is about Pakkingen er lett, men den løser seg opp i munnen etter en stund Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Grovsnus er veldig fin snus. Smaken er rett og slett DIGG. Det er en av de produktene som definer what snus is aboutPakkingen er lett, men den løser seg opp i munnen etter en stund Motsatt erfaring her (altså, pakkingen er lett nok den, men skruf/general/etc er lettere). Men smaken er jeg delvis enig i; Det finnes bedre snus, men den er god. Endret 8. februar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riktig nok er økonomien min jææævla tynn til tider, men da snuser jeg bare mindre samme her. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er rart å tenke på hvor mye penger man egentlig bruker på nikotin. Mange av prellene jeg tar er til og med unødvendige, så jeg skal trappe ned Holdt meg på 2 pakker denne uka da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg