Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Er skal sånn man ikke skal pakke?

Hvordan "lemper" man? høres litt gris ut

Visst du tenker på skoal snusen Oldheim, så skal den ikke bakes.

Den er faktisk ganske vansklig og bake og du må lempe snusen.

Angående lemping så tar du snusen i boksen i ett hjørne og presser den litt, så tar du snusen og "lemper" den opp.

Denne måten vil jeg si er for litt mer erfarne snusere.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Utrolig dårlig svar esop. Det er fler teknikker man kan bruke og det er ikke bare bare å lempe i starten.

Jeg pleier å trykke ganske har ned på snusen og forme den litt i boksen. også legge snusen mellom to finge og løfte ut leppa litt med langefingeren på en måte.

Lenke til kommentar

Hei ! Er relativt veldig ny innen snus. Tok en titt gjennom første tråd, og skulle se på lenken til nikotin innhold som jeg desverre ikke får til og virke. Er det bare meg? Har også tatt meg god tid til å se gjennom anmeldelser av diverse snus, men finner ikke General ekstra sterk ? er jeg temmelig blind eller noe ? om jeg er så må jeg bare beklage ! God Søndag

Btw nikotin innholdet på General ekstra sterk er ? :p

MVH Stian

Lenke til kommentar
Utrolig dårlig svar esop. Det er fler teknikker man kan bruke og det er ikke bare bare å lempe i starten.

Jeg pleier å trykke ganske har ned på snusen og forme den litt i boksen. også legge snusen mellom to finge og løfte ut leppa litt med langefingeren på en måte.

Var jo veldig likt det jeg svarte, du må jo presse det litt sammen for å få det ut av boksen.

Men det var det enkleste svaret på hva å lempe snusen var.

Lenke til kommentar
For herrens skyld, mer info om Skoal! Har aldri hørt om denne før..er den ny?

Den er ikke ny, men herrens god.

Fantasisk smak og nydelig god!

Bildet nedfor er av Skoal Finecut Wintergreen, snusen er veldig grov!

Skoal.preview.JPG

Den finnes også i en såkaldt Offroad american winter green, finnes i løs/portion. den har jeg fått kjøpt på en storkiosk i nittedal som kalles "Snask" 2 mil fra Oslo sentrum (mot gjøvik) men er det noen som husker Hawkins winter green?

Lenke til kommentar
Hei ! Er relativt veldig ny innen snus. Tok en titt gjennom første tråd, og skulle se på lenken til nikotin innhold som jeg desverre ikke får til og virke. Er det bare meg? Har også tatt meg god tid til å se gjennom anmeldelser av diverse snus, men finner ikke General ekstra sterk ? er jeg temmelig blind eller noe ? om jeg er så må jeg bare beklage ! God Søndag

MVH Stian

Her har du nikotininnholdet til general ekstra sterk porsjon om det var det du lurte på;)

Nicotine: 15 mg/pouch

du kan forresten se nikotininnholdet til de fleste snustypene på buysnus.com.

Lenke til kommentar

MVH Stian

Her har du nikotininnholdet til general ekstra sterk porsjon om det var det du lurte på;)

Nicotine: 15 mg/pouch

du kan forresten se nikotininnholdet til de fleste snustypene på buysnus.com.

Takk :) Fant General ekstra sterk under løs versjonen. Falt meg ikke inn å se der for jeg så etter porsjon versjonen. Men kan vell se på løs anmeldelsen å ta utgangspunktet fra den?

Edit: Selges Thunder porsjon i norge? Bor selv i Sandnes ved Kvadrat. Kan blandt annet nevne Rimi,Rema,Kiwi og kvadrat som aktuelle plasser :)

Endret av Stian2345
Lenke til kommentar

Huff. Har fått ett problem nå.

Jeg har snuset nå fast i ett år ca, men nå har jeg begynt å brekke meg bare jeg tar en portion. Helt forrferdelig.

Kan dette ha noe med at jeg nettopp har hatt influensa å gjøre? Har noen andre opplevde noe lignende?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med buysnus.com ?

Ja, jeg kjøpte en pølse fra buysnus for ca en år siden. Jeg var i himmelen etter å ha funnet denne siden, og skjønte ikke hvorfor ikke alle gjorde dette. Det var jo så billig! Sannheten er at de stopper snusen din i tollen, så må du betale til tollen før de sender snusen din videre. Ikke bare blir det minst like dyrt som å kjøpe i butikken, men snusen er også meget tørr. Gjør aldri dette igjen, tar meg heller noen turer til Sverige:) Snuskjøp på nettet anbefales ikke..

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med buysnus.com ?

Ja, jeg kjøpte en pølse fra buysnus for ca en år siden. Jeg var i himmelen etter å ha funnet denne siden, og skjønte ikke hvorfor ikke alle gjorde dette. Det var jo så billig! Sannheten er at de stopper snusen din i tollen, så må du betale til tollen før de sender snusen din videre. Ikke bare blir det minst like dyrt som å kjøpe i butikken, men snusen er også meget tørr. Gjør aldri dette igjen, tar meg heller noen turer til Sverige:) Snuskjøp på nettet anbefales ikke..

What he said!

Lenke til kommentar

5-6 ganger?

Det er en fin guide i førstepost! Prøv å lemp opp i håndflaten din og trykk den sammen til en trekant. Deretter flytter du den til det midterste leddet i pekefingeren og "krøller" fingeren rundt snusen. Roter der den til du får en firkant-lignende sak. Derfra kan du legge den mellom pekefinger og tommel, og bruk de samme fingrene på den andre hånda til å frome den som en tønne.

Vel, jeg prøvde.. :p

Lenke til kommentar

Skoal er meget bra. Kodiak long cut er enda bedre , og sterkere.

Anbefaler wintergreen og mint.

Amerikanerne lemper den i underleppa. Har aldri prøvd den i overleppa , men det kan nok funke det også.

Har bestilt mange ganger fra usa.

Gir dere ikke noen url her , om noen skal ha den så send meg en pm.

(og vil helst ikke at folk som vet om den legger den ut "offentlig" , dere så hva som skjedde med buysnus o.l , blir stoppa nesten hver gang nå som alle vet om den :)

Lenke til kommentar
5-6 ganger?

Det er en fin guide i førstepost! Prøv å lemp opp i håndflaten din og trykk den sammen til en trekant. Deretter flytter du den til det midterste leddet i pekefingeren og "krøller" fingeren rundt snusen. Roter der den til du får en firkant-lignende sak. Derfra kan du legge den mellom pekefinger og tommel, og bruk de samme fingrene på den andre hånda til å frome den som en tønne.

Vel, jeg prøvde.. :p

Virker som en bedre forklaring enn den i førsteposten :p

takker, skal prøves!!

*edit*

funka med en gang, egentlig :D

eneste som er problemet nå er at den kanskje ble i største laget, må faktisk være en personlig rekordsnus!

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Der tok jeg siste rest av generalboksen, og jeg må si dette ble en heftig snus.. Den ble omtrent like stor som halve pekefingeren min (fra det midterste leddet og ut) kjenner den river litt i leppa..

Men poenget er, er det noen som har prøvd Claq Qui? Synes det høres litt ut som en kjønnsykdom på navnet, men jeg er ute etter noe helt nytt...Er denne noe å satse på?

Lenke til kommentar
Der tok jeg siste rest av generalboksen, og jeg må si dette ble en heftig snus.. Den ble omtrent like stor som halve pekefingeren min (fra det midterste leddet og ut) kjenner den river litt i leppa..

Men poenget er, er det noen som har prøvd Claq Qui? Synes det høres litt ut som en kjønnsykdom på navnet, men jeg er ute etter noe helt nytt...Er denne noe å satse på?

Hvis du liker RL er den grei, den er greit sterk, og smaker ganske godt. Den renner også en del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...