PyrionZ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nyhus: ble sår i leppa av RL løs ja: p Trur det var første gangen jeg snuste løs for harde livet Men merker enda at jeg blir fort sår i leppa av løs-snus. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg og har blitt sår i leppen av RL løs. Det er rart faktisk, siden det er den eneste løsen jeg har blitt det merkbart av. Ikke skruf, nick & johnny eller general ekstra sterk løs Jeg har drevet litt med general sterk disse siste dagene. Det er en fin snus, men jeg er lei av de trekantformede posene. Jeg må alltid fordele snusen i hver porsjon jevnt utover for å oppnå best mulig effekt. Det er litt synd egentlig, for det er en så fin snus. Er noen andre pirkete på dette her? Jeg gjør det på hver porsjon snus. Jeg føler at man får mindre for pengene om man ikke fordeler snusen ordentlig rundt i porsjone. Kan ikke la noe gå tapt! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg "baker" alltid porsjons-prisen. Hater at det blir en kul! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg og..Må få snusen litt mer "porøs" Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg baker og tygger litt på den med fortennene før jeg legger den oppi. Ubakte posesnuser er som pesten, spesielt de som kommer i stjerneformasjon. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Rister de i hver ende jeg, før jeg legger den opp med sømmen inn Tror ikke det har vært et eneste unntak Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eg likar ikkje å innraume (er det riktig nynorsk?) at eg snusar. Det er ein fælsleg (eg likar ordet!) uvane. Men eg bakar han alltid. Eg trur eg fæng (er det nynorsk eller kvasinynorsk?) meir ut av han då. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor ikke skrive bokmål om du ikke klarer nynorsken. Ja, du er sikkert med på den tråden hvor dere skal prate sidemål. Men den posten din ble bare veldig vanskelig å lese Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du er ikke ekte nynorsk før du poster lange kjedelige historier om smålige ting i hvert eneste emne Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og han er opplagt ikke ekte nynorsk heller Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skjønner ikke hva en diskusjon om nynorsk har i snustråden å gjøre? Er det noen som vet om Strongcut snusen har kommet til norge? Er litt spent på denne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg vil ha Skoal snusen til Norge, den snusen er helt nydelig. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For herrens skyld, mer info om Skoal! Har aldri hørt om denne før..er den ny? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Forgive me father for i have sinned... Kjøpte porsjon-snus Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Haha, samme tenkte jeg selv for en stund tilbake, helt til jeg faktisk fant ut hvor mye mer praktisk Porsjon-snus kan være til tider. Hvilken porsjon-snus kjøpte du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 General, ble en midlertidig erstatning for porsjon da jeg ikke har snusa på ei god stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) For herrens skyld, mer info om Skoal! Har aldri hørt om denne før..er den ny? Den er ikke ny, men herrens god. Fantasisk smak og nydelig god! Bildet nedfor er av Skoal Finecut Wintergreen, snusen er veldig grov! Endret 8. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vet du hvor man får tak i Skoal? Kan ikke huske å ha sett den i noen av de vanlige stedene jeg pleier å kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skoal er en amerikansk dipping tobacco og selges bare i USA, har en venn som bestiller derifra. Skal høre med han hvor han skaffer det fra. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den vil jeg prøve. Let me know, Iskall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg