Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, det vet jeg hva er :)

Takk :)

Nå har jeg prøvd og gå over til en mere svakere snus en General ekstra og sånt, håper jeg klarer det, siden det som fikk meg til og begyne var at det svei og var varmt under leppa :) Vil få tilbake litt av den følelsen :)

Tror dere det kommer til og svi i leppa vis jeg snuser RL i en laaang tid og så putter under en feit General Ekstra Sterk Løs?

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen.

Endret av imapwnu
Lenke til kommentar
Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen.

+1

Jeg står opp 06:45 men bruker ikke å ta første snusen før klokken er nærmere halv ni, iallefall.

Lenke til kommentar

+1

Jeg står opp 06:45 men bruker ikke å ta første snusen før klokken er nærmere halv ni, iallefall.

Om morran er jeg for trøtt til å tenke på snus helt til jeg kjører til skolen om morningen. Når jeg våkner i helgen så er deg veeldig digg å våkne, smelle inn 2, også drøyen enda lengre i sengen. Det er det jeg kaller kos =)

Lenke til kommentar
Snuste løs den første dagen på TG i fjor, da gikk det nesten en hel boks med RL løs. Så sår har jeg aldri vært i leppa! Snuste ikke løs i det hele tatt på resten av oppholdet: p

Hehe, ble du sår under leppa av RL løs? :wee:

Selv pleier jeg ikke å snus før det har gått noen timer om jeg står opp tidlig på morningen. Da blir jeg uvell, enten det er sterksnus eller svaksnus.

Lenke til kommentar
Snuste løs den første dagen på TG i fjor, da gikk det nesten en hel boks med RL løs. Så sår har jeg aldri vært i leppa! Snuste ikke løs i det hele tatt på resten av oppholdet: p

Veldig kjent fenomen, når jeg var halvny i snusverdenen selv var det rock-festival her, og jeg gikk i med en konstant. Siste Skruf sterken den kvelden svei svært brukbart i leppa :)

Lenke til kommentar

+1

Om morran er jeg for trøtt til å tenke på snus helt til jeg kjører til skolen om morningen. Når jeg våkner i helgen så er deg veeldig digg å våkne, smelle inn 2, også drøyen enda lengre i sengen. Det er det jeg kaller kos =)

Haha, kunne ikke vært mer enig. Gjør akkurat det samme selv. Følelsen av å ligge opplagt i senga, fyre inn 2, og ligge litt lenger til du kjenner snusen gir virkning. Magisk :D

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på dere som ikke liker morrasnusen.. Har sotte vekkerklokka på kvart over 7, for å stå opp å ta en god snus og bare ligge å chille i en halvtime.. Finnes ikke noe bedre enn dette. Dagens beste snus, eller delt førsteplass med prellen etter middag. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Som Ethernet sa, så er klart etter middag-snusen best.

Men frokostkaffen og en løs prell er også nydelig ;)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...