Gjest medlem-77217 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Portion til vanlig, løs i helg / lan e.l. LØS PÅ TG I ALLE FALL ! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er den kommet til Norge? Ble sletta det andre svaret mitt. Den har ikke som jeg vet kommet til Norge. Fikk tak i i Sverige; p Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Snuste løs den første dagen på TG i fjor, da gikk det nesten en hel boks med RL løs. Så sår har jeg aldri vært i leppa! Snuste ikke løs i det hele tatt på resten av oppholdet: p Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må si en ting........ Hva er TG for noe rart? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er TG for noe rart? TG = The Gathering = Stort LAN i vikingskipet (Om du ikke vet hva LAN er så Google det på http://www.google.com ) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Åja, det vet jeg hva er Takk Nå har jeg prøvd og gå over til en mere svakere snus en General ekstra og sånt, håper jeg klarer det, siden det som fikk meg til og begyne var at det svei og var varmt under leppa Vil få tilbake litt av den følelsen Tror dere det kommer til og svi i leppa vis jeg snuser RL i en laaang tid og så putter under en feit General Ekstra Sterk Løs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hold deg uten snus i en uke eller to. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hold deg uten snus i en uke eller to. Ja, så var det det, tror det kan bli vanskelig Klarer ikke dagen uten morgen snusen... Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen. Endret 5. februar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen. +1 Jeg står opp 06:45 men bruker ikke å ta første snusen før klokken er nærmere halv ni, iallefall. Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen. +1 Jeg står opp 06:45 men bruker ikke å ta første snusen før klokken er nærmere halv ni, iallefall. Om morran er jeg for trøtt til å tenke på snus helt til jeg kjører til skolen om morningen. Når jeg våkner i helgen så er deg veeldig digg å våkne, smelle inn 2, også drøyen enda lengre i sengen. Det er det jeg kaller kos =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Snuste løs den første dagen på TG i fjor, da gikk det nesten en hel boks med RL løs. Så sår har jeg aldri vært i leppa! Snuste ikke løs i det hele tatt på resten av oppholdet: p Hehe, ble du sår under leppa av RL løs? Selv pleier jeg ikke å snus før det har gått noen timer om jeg står opp tidlig på morningen. Da blir jeg uvell, enten det er sterksnus eller svaksnus. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Snuste løs den første dagen på TG i fjor, da gikk det nesten en hel boks med RL løs. Så sår har jeg aldri vært i leppa! Snuste ikke løs i det hele tatt på resten av oppholdet: p Veldig kjent fenomen, når jeg var halvny i snusverdenen selv var det rock-festival her, og jeg gikk i med en konstant. Siste Skruf sterken den kvelden svei svært brukbart i leppa Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Står opp ti på 7 og tar en skruf porsjon ti på 8. Mårraprell, buss og musikk er så digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har erfaringer med buysnus.com ? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg og blir alltid kvalm av morgensnusen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes dette er litt rart, for personlig klarer jeg ikke snus før frokost, og ihvertfall ikke en sterksnus tidlig på morgenkvisten. Det funker flott med en rolig pris i bilen om morgenen (godt etter frokost, når jeg har våknet litt), men jeg er ikke typen som kan smelle inn to skruf stark før jeg har fått i meg så mye som morrakaffen. +1 Jeg står opp 06:45 men bruker ikke å ta første snusen før klokken er nærmere halv ni, iallefall. Om morran er jeg for trøtt til å tenke på snus helt til jeg kjører til skolen om morningen. Når jeg våkner i helgen så er deg veeldig digg å våkne, smelle inn 2, også drøyen enda lengre i sengen. Det er det jeg kaller kos =) Haha, kunne ikke vært mer enig. Gjør akkurat det samme selv. Følelsen av å ligge opplagt i senga, fyre inn 2, og ligge litt lenger til du kjenner snusen gir virkning. Magisk Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Skjønner meg ikke på dere som ikke liker morrasnusen.. Har sotte vekkerklokka på kvart over 7, for å stå opp å ta en god snus og bare ligge å chille i en halvtime.. Finnes ikke noe bedre enn dette. Dagens beste snus, eller delt førsteplass med prellen etter middag. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Etter middag-snusen er den helt klart beste. Hvis man har spist seg ordentlig mett og dytte opp en feit løsprell av et slag du måtte like. Ingen er bedre enn den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Som Ethernet sa, så er klart etter middag-snusen best. Men frokostkaffen og en løs prell er også nydelig Endret 6. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg